Ostin lippupalvelusta netistä 3 lippua silloin keskiviikkona ja maksoinkin ne jo. Ei ole vielä lippuja näkynyt! Hidasta palvelua!
Mites teillä muilla, oletteko jo saaneet lippunne postitse?
Liput postitse - milloin?
7
1257
Vastaukset
- kokemusta on
Lippupalvelun toiminta on hidasta, kesti itsellä varmaan kuukauden, ennenkuin eräät tilaamani liput saapuivat. Ehdin lähettää jo kyselynkin niistä mailitse, kun liput yhtäkkiä tulivatkin postissa. Kyselyyn ei vastattu koskaan.
- varmaankin pitää
Minä en ole Metallican keikalle lippuja tilannut, mutta sekä Ozzyn että Aerosmithin keikalle tilatessani liput, ne toimitettiin minulle postitse pikkaisen reilussa viikossa.
joten ei sun kannata vielä panikoida niiden lippujen kanssa. Kyllä ne varmaankin perjantaina viimeistään tupsahtaa postilaatikkoon/-luukkuun.
- lippupalvelu
Lippupalvelu ottaa postituskuluihin 6 euroa, sillä rahalla pitäisi kuoren tulla jo kirjattuna lähetyksenä.
Itse tilasin liput Itävallasta, paikallinen toimisto otti postituspalkkiota 6.7 euroa ja liput tulivat kirjattuna 3 päivän kuluttua. Lippupalvelu nyhtää ulkomaille postitetuista paketeista 32 euroa..
Valitettavasti tuntuu välillä siltä että trokareilla on tuo toimitusvarmuus parempi... - hurraa......
No mulla on tässä sama tilanne päällä, liput tilasin ja lippupalvelun sivuilla on tieto että toimitettu 3.3.07, eikä vielä oo näkyny.....ei kai ne voi kusettaa....( liput maksettu)
- maanantaina
sieltä sanottiin että metallican lippujen toimitus voi kestää vielä tän viikon..
- tulivat jo tänään!!
maanantaina kirjoitti:
sieltä sanottiin että metallican lippujen toimitus voi kestää vielä tän viikon..
Edellisillä kerroilla on kestänyt pitempään, ehdin jo tänään soitteleen ja tosiaan lupasivat ensi viikoksi, mutta jo tänään kolahtivat luukusta!!
- Petettykö
...ja maksan sitten nordean kautta viitenumerolla, ei siis luottokortillakortilla. Katsoin tietoni mutta siellä ei näkynyt varauksia tilaisuuksiin? Miksei näy varaustani? varaus pitää maksaa viimmeistään 3.4 mennessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39866PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113732Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37705- 35676
- 104637
- 134635