Olen kiinnostunut, tai enemmänkin kuin kiinnostunut eräästä miehestä, s.20.1, onko siis kauris vai vesimies ??
Kauriin ominaisuudet tuntusisi omaavan, mutta toisaalta vesimiestäkin näen. Itsekin olen rajamailla neitsyt-leijona, minussa näyttäisi olevan enemmänkin leijonan ominaisuuksia kuin neitsyen.
Miten tällaiset rajatapaukset pärjäisivät yhdessä ?
Vesimies vaiko kauris
3
771
Vastaukset
- uskomatonko vinkuja?
sää tairat olla viurahtanu, jos et ite tunnista
ittees?????????????? - hän kyllä
on!
- Kaurisn Ani40+
Heip:)! minäkin olen syntynyt 20.01, ainakin minä olen molempien luonteenpiirteiden sekamelska. Luonteenpiirteiden "käyttöön ottoon" vaikuttaa monet asiat, mm. seura = mitä vastapuoli (mies tai nainen) herättää minussa, vai herättääkö mitään?, tilanne = mikä käyttäytymis " etiketti " nousee käyttöön, ihmis tuntemuksen "automaatti" lähtee päälle (saatan olla mm. asiallinen, myötätuntoinen, rakastettava, riehakas jopa flirttaileva, viileä puolikin löytyy). Aiemmin eletty elämä/kokemukset hiovat luonteenpiirteitä kaikissa meissä, oli se merkki mikä tahansa. Huomioitavaa on miten tuo kemia kahden ihmisen välillä natsaa. Älä tuijota tuohon merkkiin kovin vakavasti, kaikissa meissä on kaikkia luonteenpiirteitä, toiset korostuvat enemmän/vähemmän ja vieläpä tilanteen mukaan. t. Ani40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764