Jouskarimiehen mieli?

Lyka

Aloin vastaan parempaa tietoani tapailla jousimiestä, nyt esille on noussut tyypillisiä hankaluuksia. Itse olen härkä,(tosin myös nouseva jousimies) joten perusasiat, tunteet ja läheisyys ovat minulle todella tärkeitä. Miehellä ei taas tunnu tunneälyä löytyvän ollenkaan, hän haluaa järkeistää ja analysoida kaiken puhki, mikä raivostuttaa minua joskus määrättömästi. Ajatuksensa säntäilevät joka suuntaan, ja tuntuu että minun olisi koko ajan esitettävä vähintään sirkustemppuja jos haluaisin hänen huomionsa kokonaan. Huomaavainen hän kyllä on, ja selvästi yrittää ymmärtää, mutta ei vain kykene. Tunnun kiehtovan häntä juuri siksi, ettei hän saa minusta selkoa, mutta voinko ikinä saavuttaa minkäänlaista sielujen sympatiaa näin erilaisen miehen kanssa? Toivon pilkahduksia on ollut näkyvissä, mutta lähinnä silloin kun hän on juuri herännyt eikä ole vielä saanut turbovaihdetta silmään. Huumorin, musiikin ja kirjallisuuden saralla meillä on paljonkin yhteistä, joten jotain tarttumapintaa löytyy. En haluaisi heti heittää pyyhettä kehään, sillä pidän hänestä kaikesta huolimatta, ja tiedän ettei hän tahallaan tee oloani vaikeaksi. Olen myös oppinut häneltä paljon jo tässä vaiheessa, mikä on minulle aivan uutta parisuhteessa. Olisiko kellään tarjota neuvoja/kokemuksia?

3

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faitful

      heippa..
      ensiks minä tai me ollaan molemmat jousimiehii ja olemme nyt ollu yhdessä 11 vuotta.ja voin sanua että jousimies mies ei osaa puhua kun pienes sieväs mutta arki elämässä hän näyttää sen rakkutensa teoin ja huolehtien rakkaistaan hän sanoo kyllä kulta,mussukka ja rakas ihan jokaiseen sanan alkuun vaikka ei kerrokkaan sitä juuri silloin kun itse tarvitsisin mutta kyllä se kuitenkin jos tunteet ja kaikin puolin kaikki sujuu ja on hauskaa yhdessä niin hän kyllä rakastaa ihan täydellä sydämellään ja aidosti jousimies ei sano mitään mitä hän ei tarkottaisi oikeasti. ja kyllä se jousimies on uskollinen vaikka olisi reissuhommissa mutta flirttailee kyllä ja on naisia liehittelemässä kun on viihteellä jousimiehellä on tapana olla se kaikkein komein ja mahtavin :)ja saavuttaa täytyy kaikkea mutta ei pettämällä puolisoaan siitä voi olla varma.hän kyllä haluaa olla myös se jota halutaan mutta ei sitten antaudu kuitenkaan jos seukkaa :)vaikka villi luontoinen onkin.. hänelle kaikki muu paitsi oma puoliso on leikkiä ja tutkimuksia elämän saralle kyllä mahtuu :) puolisona jousimies on äärettömän rakas,huumoria riittää,aika ei käy pitkäs milloinkaan ja jos niin kävis jokaisesta hetkestä saa aina jotain hauskaa esiin ja osaa myös nauraa itselleen luonteeltaan jousimies on uskollinen,lojaali,luotettava,oikeudenmukainen,
      villi (hyvässä mielessä),vaaroja pelkäämätön (eli tykkää haasteista ja vaaroista ja joskus uhmaakin niitä),hauska,ujo arkielämässä osittain,kaikkien kanssa toimeentuleva,lapsi ja eläinrakas,rytmitajuinen,johtaja tyyppiä,itsenäinen,kaikinpuolin värikäs persoona joka huomataan kyllä tilanteessa kuin tilanteessa:)ehkä kuitenkin liiankin sielukas ihminen koska hän ei mielellään kerro omista asioistaan ennenkuin luottaa täydesti 100 lasissa toiseen ihmiseen. mutta saat elinikäisen kunppanin ja ystävän hänestä.niin ja jousimies miehelle täytyy kirjoittaa kirjeenä mitä sinä haluaisit elämältä hänen kanssaan ja millaisia asioita toivoisit hänen tekevän ja kertoa tunteet paperille näin jouskari mies ymmärtää kun rauhassa itse saa ajatuksellisesti lukea näin heille menee kaikki papemmin perille ja saat jouskari miehestä hyvän puolison hän kyllä kuuntelee ja toimii myös niinkuin sinä tahdot jos vaan hän oikeasti luottaa ja rakastaa sinua...minä tiedän kokemuksesta :) kyllä se jouskari on äärettömän tunteellinen ihmin jos vaan on oikea sydän :) kaikkea hyvää teille ja teidän elämäänne suuren suuret halaukset myös laitan täältä tulemaan ja tsemiä myös :)

      • _jousinainen_

        kiva että jotain hyvääkin meidän merkistä sanotaan.Kiitos:)


    • myöshärkä(n)

      kyllästyttää kuulla työkaveri-jouskaria, jonka mies on härkä! Härkä ei ikinä PYSTY siihen itsekkyyteen! Pahinta on se, että hän puhuu "pitäiskö vaihtaa toiseen" ULKOPUOLISILLE, mutta tuskin puhuu härkämiehelleen siitä! Ilmeisesti nämä merkit ei sovi yhteen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe