Paras coverbändi!

Ganettaja since-79

39

7870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bethina

      kovaa kamaa ja aika yllättynyt olen. Pitää ottaa selvää yhtyeestä.

    • läpisoittoa

      Black Devils tai Rock*In*Ganes pesee.

      • Muutaman nähnyt

        Jos totta puhutaan, kyllä rockinganes suomen ylivoimaisesti huonoin!


      • jaahas123
        Muutaman nähnyt kirjoitti:

        Jos totta puhutaan, kyllä rockinganes suomen ylivoimaisesti huonoin!

        Huonoimmat:
        Snage-yrittää olla ja kitaristi mokaa kaiken
        Roadrunners-tietääkseni svedubändi ja Viking Line-meiningillä mennään


      • Babazou
        jaahas123 kirjoitti:

        Huonoimmat:
        Snage-yrittää olla ja kitaristi mokaa kaiken
        Roadrunners-tietääkseni svedubändi ja Viking Line-meiningillä mennään

        Jossain vaiheessa kuuntelin pätkän kyseisestä bändistä ja sain näppylöitä. Ei millään pahalla, mutta laulupolittiikka oli aika olematonta ja ei sooloissakaan ollut sellasta räjähdettä, mitä Ganes-musan pitää olla.


      • Babazou
        jaahas123 kirjoitti:

        Huonoimmat:
        Snage-yrittää olla ja kitaristi mokaa kaiken
        Roadrunners-tietääkseni svedubändi ja Viking Line-meiningillä mennään

        Olen yhden Snagen keikan nähnyt ja kuullut cover-illassa Stadissa, niin Snadissa, kuten Bobi sanoo ja mun mielestä se meni hienosti putkeen ja meininki oli kohillaan. Joten jos samaan tyyliin homma jatkuu, niin antakaa jätkät palaa.


      • Mikkö
        Babazou kirjoitti:

        Olen yhden Snagen keikan nähnyt ja kuullut cover-illassa Stadissa, niin Snadissa, kuten Bobi sanoo ja mun mielestä se meni hienosti putkeen ja meininki oli kohillaan. Joten jos samaan tyyliin homma jatkuu, niin antakaa jätkät palaa.

        snage on skeidaväännös! ei toimi! ei skulaa! no hope!


      • Babazou
        Mikkö kirjoitti:

        snage on skeidaväännös! ei toimi! ei skulaa! no hope!

        Suomi on väärällään bändejä, jonka jo mainitsit, mutta sen mitä olen Snagea kuullut, niin ei se ainakaan suomen huonoin cover-bändi ole. Harrastus se on monella bändillä tuo musan vääntö, että tokihan meistä jokainen saa laittaa paremmaksi, jos kykenee muutakin kuin suuta soittamaan ;-)

        Snagen kundit on ihan jees, kuten on musakin... Mut onhan se musa Ganesia, niin ei voi pahasti huonoon suuntaan mennä.


    • "ponnetonta" läpi...
      • BB19

        Ihan hyvä meno.


      • ganettaja

        www.coverrockers.net


      • lanz
        ganettaja kirjoitti:

        www.coverrockers.net

        olipa heikko esitys


      • Babazou
        lanz kirjoitti:

        olipa heikko esitys

        Olen ite nähnyt bändin parilla keikalla, eikä voida puhua heikosta esityksestä. Kannattaa tutustua musaan ja ukkoihin livenä, niin tietää mistä puhuu.


      • Babazou
        ganettaja kirjoitti:

        www.coverrockers.net

        ... pesään vaan samulit.


    • Hurriganes...

      tänä päivänä. Hustlerssien soittamana aidosta musiikista tulee hirveää kuraa. Ei toimi tahtiakaan. Onneksi Suomessa on muutama yhtye joita voi sanoa positiivisessa mielessä "In a spirit of Ganes"-meiningin ylläpitäjiksi. Eli ne ovat enemmän ganes kuin nykyinen Remun luotsaama kehäraakki-yhtye. Tässä muutama hyvä linkki valaisemaan asiaa.

      http://youtube.com/watch?v=sTYs8-9HY2A

      http://youtube.com/watch?v=LBZ1dGCeOFk&mode=related&search=

      http://netti.nic.fi/~docorder/alkusivu.htm

      http://personal.inet.fi/musiikki/mrbreathless/

      • Albert

        Noilla ole mitään tekemistä Ganesin kanssa. Mieluumminkin "In a spirit of shit" meininkiä...


      • kuka, mitä hä?
        Albert kirjoitti:

        Noilla ole mitään tekemistä Ganesin kanssa. Mieluumminkin "In a spirit of shit" meininkiä...

        ...niin päätit sitten antaa tuommoista rakentavaa kritiikkiä. Voi teitä ressukoita.


      • Albert
        kuka, mitä hä? kirjoitti:

        ...niin päätit sitten antaa tuommoista rakentavaa kritiikkiä. Voi teitä ressukoita.

        noista bändeistä tule Hurriganes ekana mieleen. Kyllähän Ganes on kaukana piano-boogie-woogiesta tai Dr.Feelgoodista, vaikka Feelgood olikin hyvä rockbändi. Noilla kaikilla on oma tyylinsä, turha siihen on sotkea Hurriganesia tai sen cover-bändejä.


      • kuka, mitä hä?
        Albert kirjoitti:

        noista bändeistä tule Hurriganes ekana mieleen. Kyllähän Ganes on kaukana piano-boogie-woogiesta tai Dr.Feelgoodista, vaikka Feelgood olikin hyvä rockbändi. Noilla kaikilla on oma tyylinsä, turha siihen on sotkea Hurriganesia tai sen cover-bändejä.

        ...kenen lauluja Hurriganes coveroi. Samoille apajille päätyvät nimittäin monet muutkin roots-osaston esittäjät.


      • Albert
        kuka, mitä hä? kirjoitti:

        ...kenen lauluja Hurriganes coveroi. Samoille apajille päätyvät nimittäin monet muutkin roots-osaston esittäjät.

        nuo jutut aika selviä on sellaiselle, joka on aloittanut kitaransoiton ennen Hurriganesin perustamista...


      • cover is best in the world

        joo niinhän se on että että cover bändit on parhaimpii, ne vaan alkaa soittaa jotakin, eiku alkaa matkii, ja sehän onki helppoo rollarit coveroi chuckii ja beatles coveroi richardssii. ne on tosi surkei cover bändei oikein hävettää


      • Babazou
        Albert kirjoitti:

        noista bändeistä tule Hurriganes ekana mieleen. Kyllähän Ganes on kaukana piano-boogie-woogiesta tai Dr.Feelgoodista, vaikka Feelgood olikin hyvä rockbändi. Noilla kaikilla on oma tyylinsä, turha siihen on sotkea Hurriganesia tai sen cover-bändejä.

        Albertin sanoihin on helppo yhtyä. Eipä tosiaan ole aihetta lähteä hakemaan vertailukohteita liian kaukaa. Cover bändit on myös niitä cover bändejä. Vaikka joskus olen leikillisesti sanonut, että eikös cover bändien pidä heittää jokainen komppi, soolo ja sointu tarkalleen kopiona, että olis cover-bändi, mutta ei se nyt ihan niin mene. Cover bändejä on kuitenkin jo niin paljon, jopa Ganes-rintamalla, että on hyvä jokaisen erottua joukosta eri tavalla ja omilla sovitukseilla.


    • Rock´n Roll

      Enää puuttuu Suomesta sellainen yhtye kuin Asko ja Esko plays Matti ja Teppo. Kaikesta muusta paskasta sitä taitaa olla jo cover-bändi olemassa.

      • Babazou

        Tunnen yhden Askon... Nyt pitää löytää se Esko :-D

        Mikäs siinä, jos nuo cover-bändit lisääntyy, kun kerran uutta hyvää musaa ei tule. Mielestäni vanhassa on muutenkin vara parempi, ainakin musan ja jenkkiautojen suhteen. Asko ja Esko oli niin hyvä idea, että pitää kavereille ehdottaa... Voisin jopa itse lähteä soittamaan Mattia ja Teppoa rokahtavampana, jos Asko ja Esko mut ottaa sitten mukaan cover-bändiin.

        Ei Masas ja Tepis mittää vikkaa oo, mut nee onki turuust´ ;-)


    • Mr K

      Maryjanes ja Snage on hyviä, mut Cover Rockers kiilaa eteen. Muista ei kannata kai mainitakaan, kun en ole kuullut. Ruotsalaiset voi kuitenkin pysyä omassa kastissaan ;-)

    • Jana

      Henkka & The Tallahazzie veti musikaalissa sellaisen setin, että Remukin kehui jopa paremmaksi kun leffabändi; Hesarin arvostelu marrakuussa.

    • kukkuu

      oli ainakin hyvä meno taasen, kerran vuodessa kolme hullua vetää, kitaristikin oli vaihtunu menoon sopivasti kuuluen. sopivaa rosoa ja yleisössä tappeluja. tykkäsin. joku indian tai jotain vastaavaa

    • joopa joo

      Maryjanes ei oo paras coverbändi, ehkä olis jos nää "muusikot" keskittyis pelkästään soittamaan

      • Vesa

        Maryjanes oli ennen v-tun kova. Nyt on meno löystynyt. Tuli käytyä ennen keikoilla ja läksin ihan pitemmällekkin seuraamaan poikia emännän kera. Nyt uudella miehistöllä(uusi kitaristi)mennään mutta ei toimi jotensakkaan samoin kuin ennen. Ei huono mutta ei niin hyväkään. Snage pitää vielä katsastaa.


      • nähty on ja KUULTU!
        Vesa kirjoitti:

        Maryjanes oli ennen v-tun kova. Nyt on meno löystynyt. Tuli käytyä ennen keikoilla ja läksin ihan pitemmällekkin seuraamaan poikia emännän kera. Nyt uudella miehistöllä(uusi kitaristi)mennään mutta ei toimi jotensakkaan samoin kuin ennen. Ei huono mutta ei niin hyväkään. Snage pitää vielä katsastaa.

        Snage ei ole mikään erikoisempi. Maryjanesin näin n.vuosi sitten ekan kerran ja nyt kun kohtasin uudelleen oli tosi surkea. Onko porukka vaihtunut vai mitä?


      • honey aaltonen
        nähty on ja KUULTU! kirjoitti:

        Snage ei ole mikään erikoisempi. Maryjanesin näin n.vuosi sitten ekan kerran ja nyt kun kohtasin uudelleen oli tosi surkea. Onko porukka vaihtunut vai mitä?

        snage on kökköä ja niin myösh kak mutkin. sore jos nyu ...olkopot heh


      • viestin sisältö..
        honey aaltonen kirjoitti:

        snage on kökköä ja niin myösh kak mutkin. sore jos nyu ...olkopot heh

        ..kertone miehen kondiksen. hae apua honey!


      • Maryjanesista
        nähty on ja KUULTU! kirjoitti:

        Snage ei ole mikään erikoisempi. Maryjanesin näin n.vuosi sitten ekan kerran ja nyt kun kohtasin uudelleen oli tosi surkea. Onko porukka vaihtunut vai mitä?

        Maryjanes lakkasi olemasta kun kitaristi Jimi lähti. Uusi kokoonpano ei toimi ja on tuhonnut bändin maineen.


      • eliasaari
        Maryjanesista kirjoitti:

        Maryjanes lakkasi olemasta kun kitaristi Jimi lähti. Uusi kokoonpano ei toimi ja on tuhonnut bändin maineen.

        kyllä se silti on paras cover mitä olen itse todistanut.kitaristin vaihdos oli askel eri tyyliin vetää tota juttua.ihan okei meininki vieläkin. ganister ja snage ovat myös ihan hyviä.


      • Nina2465
        eliasaari kirjoitti:

        kyllä se silti on paras cover mitä olen itse todistanut.kitaristin vaihdos oli askel eri tyyliin vetää tota juttua.ihan okei meininki vieläkin. ganister ja snage ovat myös ihan hyviä.

        Kiva bändi ja uusi kitaristi todella söde.


      • RIP
        Nina2465 kirjoitti:

        Kiva bändi ja uusi kitaristi todella söde.

        WWW.MARYJANES.BIZ
        WWW.MYSPACE.COM/MARYJANESBAND

        R.I.P.


      • oowee
        RIP kirjoitti:

        WWW.MARYJANES.BIZ
        WWW.MYSPACE.COM/MARYJANESBAND

        R.I.P.

        Sinne meni paras covereista ja monta olen nähnyt/kuullut. Noihan veteli paremmin kuin itse maestro tänä päivänä ja muut samaa paahtavat. Kiesus sentään.


      • mister XXX
        oowee kirjoitti:

        Sinne meni paras covereista ja monta olen nähnyt/kuullut. Noihan veteli paremmin kuin itse maestro tänä päivänä ja muut samaa paahtavat. Kiesus sentään.

        rokkaa edelleen!
        Uudet nettisivut tulossa!
        http://www.maryjanes.eu


      • JEJ
        RIP kirjoitti:

        WWW.MARYJANES.BIZ
        WWW.MYSPACE.COM/MARYJANESBAND

        R.I.P.

        Uudet kotisivut vamistuvat piakkoin. WWW.maryjanes.eu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe