Miehet kertokaa suoraan.
Saako kaulalle suuteleminen teidät kuumaksi?
Tykkäättekö siitä?
Mulla on kattokaas useita ruoka-aine allergioita, enkä niitten takii oikeen uskalla suudella suulle.
ongelma.
5
1219
Vastaukset
- vanha gubbe
Henkilökohtaisesti en erityisesti välitä kaulalle suutelemisesta. Ei se nyt aina täysin vastenmieliseltäkään tunnu, mutta en kaipaa sitä. Olen huomannut, että naiset pitävät siitä, kun heitä suudellaan kaulalle. Sama on nännien kanssa. En pidä yhtään jos nainen koskee evoluution kuihduttamia rintojani huulillaan. Korvalehden kanssa sama. Sen sijaan erittääin hyviä paikkoja: päänahka(olen kalju), alavatsa,reidet, peppu ja tietty se itse.
- young
kiitos tuostakin tiedosta.
jokaisellahan se tietenkin on yksilöllistä mistä sitä tykkää, ja näin ollen mielipiteitä on aina kiva saada. :D
- Fallboy
Kyllä itse ainakin pidän suudelmista muualle kuin suulle. Poskille, otsalle, leukaan, kaulalle, kaikki kelpaa. Joitakin tietysti tämä tosiaan voi häiritä, mutta itse ainakin pidän enemmän siitä kuin vähän leikkii kasvoilla. Pelkkä maratoonisuutelu huulille tuppaa menemään vähän tylsäksi.
Tietty tähänkin voi sitten lisätä muita kiusoitteluja naaman suhteen. Vaikka pieni kielen lipaisuja ja vaikka korvalehden näykkäysyä (aika kornia, joo), mutta minua tuollaiset erikoisemmat hellyyden ja huomion osoitetukset jaksavat ilahduttaa ja innostaa joka kerta. ;) - yx mies
Kyllä se kiihottaa. Hyvä alku esileikeille.
- <3
Mutta nuoleminen on todella kiihottavaa, toi kaulalla leikkiminen on enemmänkin miesten juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775