peruukin ?Onko se ollut hankala ?Pysyykö päässä,ettei tarvitse pelätä,Tällä viikolla käyn hakemassa.
Peruukista kysyisin,
7
889
Vastaukset
- pelottavaa
Olen vain harjoitellut. Liina on kivenmpi kotosalla ja pipo. Kyllä se on ihan tukeva päässä. Mulla on ollut lyhyt tukka ja se oli paksu. Kyllä kaljuna on outoa. Aina vessassa käytyäni pelästyn, mutta aika onneksi rientää. Ehkä jo syksyllä saa käyttää kampaa.
- jo hankittu
Hei! Itse kävin eilen hakemassa peruukin. Hoitoni alkavat ensi viikolla ja sairaalassa sanoivat, että kannattaa hankkia valmiiksi, kun se tukka lähtee aika nopeasti niillä myrkyillä.
Se peruukki on tosi nätti. Tosi aidon tuntuinen ja näköinen. Paljon kauniimpi se on kuin oma tukkani, vaikka omat hiuksenikin ovat paksut ja tummat, tosin iän myötä tullut jo jonkin verran harmaita. Toki se ei oman tukan veroiselta tunnu päässä, mutta ulkonäöllisesti se on kyllä tosi nätti. Maksoi kyllä 420 euroa,joten jouduin itse pulittamaan yli 200 euroa. Siinä on käsintehty se pohja, joka nostaa sen hintaa. Mutta siihen voi tehdä jakauksia kun oma iho kuultaa alta. En halunnut sellaista paksupohjaista, johon ei sitä jakausta voi tehdä, kun näkyy se pohja sieltä alta. Ehkä joudun töihinkin sen kanssa menemään, joten kyllä sen pitää olla mahdollisimman normaalin näköinen.
Mene vaan rohkeasti peruukkikauppaan. Siellä on kauniita peruukkeja.- tilasin ajan sovitukseen,
Minulla alkaa hoidot 16,3 ja sitten voi olla vähän huonossa kunnossa ?Varmasti aluksi tuntuu oudolle kalju,mutta kyllä siihenkin varmasti tottuu.Eipä ole ruoissa hiuksia,heh.
- peruukin, mutta
tilasin ajan sovitukseen, kirjoitti:
Minulla alkaa hoidot 16,3 ja sitten voi olla vähän huonossa kunnossa ?Varmasti aluksi tuntuu oudolle kalju,mutta kyllä siihenkin varmasti tottuu.Eipä ole ruoissa hiuksia,heh.
en sitä montaa kertaa pitänyt vaikka töissäkin kävin. Liina oli ihan kiva, ajattelin, että ollaan nyt sitten potilas hetken aikaa. Ei mua haitannut vaikka ihmiset saattoi katsoakin. Kaljuna en kyllä esiintynyt edes pojalle ilman liinaa. Työkaverille näytin kaljuani, ja hän totesi sen olevan "aika villin näköinen" =).
Täällä HUS:n alueella ei ainakaan silloin (2004) saanut sellaista osaksi itse korvattavaa. Piti tyytyä siihen valikoimaan mitä liikkeistä tarjottiin. Tietysti jos olisi ollut varaa olisi voinut hankkia kokonaan omilla rahoilla sen. Ei tuo minun pitkä peruukkini ainakaan näytä aidolta. Ja minulla se ainakin liukui takaraivolle, no olin hyvin kalju, pieni tupsu hiuksia jäi sivulle. Ja siina oli edessä jakaus...tuli mieleen M.Pekkarinen. Sittan keksin laittaa siihen pitsisen pannan. Oli kuulema trendikkään näköinen. Siltikin, mieluummin liina päässä. Kesähatunkin hankin mutta se jäi käyttämättä. - sellaisen
peruukin, mutta kirjoitti:
en sitä montaa kertaa pitänyt vaikka töissäkin kävin. Liina oli ihan kiva, ajattelin, että ollaan nyt sitten potilas hetken aikaa. Ei mua haitannut vaikka ihmiset saattoi katsoakin. Kaljuna en kyllä esiintynyt edes pojalle ilman liinaa. Työkaverille näytin kaljuani, ja hän totesi sen olevan "aika villin näköinen" =).
Täällä HUS:n alueella ei ainakaan silloin (2004) saanut sellaista osaksi itse korvattavaa. Piti tyytyä siihen valikoimaan mitä liikkeistä tarjottiin. Tietysti jos olisi ollut varaa olisi voinut hankkia kokonaan omilla rahoilla sen. Ei tuo minun pitkä peruukkini ainakaan näytä aidolta. Ja minulla se ainakin liukui takaraivolle, no olin hyvin kalju, pieni tupsu hiuksia jäi sivulle. Ja siina oli edessä jakaus...tuli mieleen M.Pekkarinen. Sittan keksin laittaa siihen pitsisen pannan. Oli kuulema trendikkään näköinen. Siltikin, mieluummin liina päässä. Kesähatunkin hankin mutta se jäi käyttämättä.peruukin,missä on otstukka. ei niin kovin mauri pekkariselta näyttänyt. pidin kyllä vain muutamia kertoja,viime kesä oli liian kuuma kulkea paruukki päässä. käytin liinaa ja kotona olin kalju päänä,äkkiä perhekin siihen tottui ja minä itse . siitä peruukista vielä,hain sen Aleksanterinkadun liikkeestä jo silloin,kun vielä oli omat hiukset ja ystävällinen myyjä sovitti useita erilaisia peruukkeja ja se minkä otin,muistutti eniten omia hiuksiani,värikin oli melkein sama.kun liikuin ulkona peruukki päässä,tuttava luuli,että olin vain kampaajalla käynyt.
- jo hankittu
peruukin, mutta kirjoitti:
Täällä HUS:n alueella ei ainakaan silloin (2004) saanut sellaista osaksi itse korvattavaa. Piti tyytyä siihen valikoimaan mitä liikkeistä tarjottiin. Tietysti jos olisi ollut varaa olisi voinut hankkia kokonaan omilla rahoilla sen. Ei tuo minun pitkä peruukkini ainakaan näytä aidolta. Ja minulla se ainakin liukui takaraivolle, no olin hyvin kalju, pieni tupsu hiuksia jäi sivulle. Ja siina oli edessä jakaus...tuli mieleen M.Pekkarinen. Sittan keksin laittaa siihen pitsisen pannan. Oli kuulema trendikkään näköinen. Siltikin, mieluummin liina päässä. Kesähatunkin hankin mutta se jäi käyttämättä.Täällä Jyväskylässä saa sen 200 maksusitoumuksen ja jos maksaa enemmän joutuu itse maksamaan sen erotuksen. Kurjaa tuollainen systeemi, että pitää valita jostakin tietystä valikoimasta tietyn hintainen. Minun peruukkini tilattiin Helsingin liikkeestä, kun täällä ei ollut sellaista valikoimissa kuin halusin.Ja olen edelleenkin sitä mieltä, että sitä ei aidosta erota. Se on kyllä aika saman tyyppinen kuin omat hiukseni. Olihan se tietenkin aika arvokas, mutta luulen että tulen kuitenkin sitä aika paljon käyttämään. Tai mistä sitä tietää, jos rohkeus riittäisi vaikka kaljuna kulkemiseen. Joskus niitä voimavaroja löytyy yllättävästi.
Minulla on myös siinä peruukissa otsahiukset, ei muistuta yhtään Pekkarista. Mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia. Minäkin voin kirjoittaa ihan erilaisia kommentteja kunhan peruukin pitoaika koittaa. Voimia kaikille tässäkin asiassa. - snlksdasf
jo hankittu kirjoitti:
Täällä Jyväskylässä saa sen 200 maksusitoumuksen ja jos maksaa enemmän joutuu itse maksamaan sen erotuksen. Kurjaa tuollainen systeemi, että pitää valita jostakin tietystä valikoimasta tietyn hintainen. Minun peruukkini tilattiin Helsingin liikkeestä, kun täällä ei ollut sellaista valikoimissa kuin halusin.Ja olen edelleenkin sitä mieltä, että sitä ei aidosta erota. Se on kyllä aika saman tyyppinen kuin omat hiukseni. Olihan se tietenkin aika arvokas, mutta luulen että tulen kuitenkin sitä aika paljon käyttämään. Tai mistä sitä tietää, jos rohkeus riittäisi vaikka kaljuna kulkemiseen. Joskus niitä voimavaroja löytyy yllättävästi.
Minulla on myös siinä peruukissa otsahiukset, ei muistuta yhtään Pekkarista. Mutta me ihmiset ollaan niin erilaisia. Minäkin voin kirjoittaa ihan erilaisia kommentteja kunhan peruukin pitoaika koittaa. Voimia kaikille tässäkin asiassa.maksusitoumuksella tosi hyvän peruukin. Alkuun se tuntu kamalalta ja ahdistavalta, kuumalta ja kutittavalta, mutta hirveen nopeesti siihen tottu. Kukaan ei huomannu mitään ja ne joille kerroin oli ihan aidosta hämmästyneitä. Niin hyvännäköinen ja aidonoloinen se oli. Kun oma tukka rupes taas kasvamaan, oli mulle kova paikka luopua "rakkaasta" peruukista, olihan sitä käytetty monta kuukautta päivittäin. Olo tuntui niin orvolta lyhyen tukan kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703