Minun mielestäni Alangon parhaimpiin kappaleisiin kuuluu Sielun Veljien Ihminen. IHMISET, teidän mielestä Ismon parhaita kappaleita, laittakaa tänne keskustelun mielipide.
IHMINEN-Mutta mikä se on?
6
524
Vastaukset
- odotan
Tänne voitte, hyvät ihmiset, laittaa top 10-listan Ismon biiseistä. Toivoisin, että edes jotkut Ismon musiikin ystävät laittaisivat tänne tuota kyseistä listaa. Minun lista kuuluu näin:
1.Ihminen
2.Lasten Laulu
3.Kurjet
4.Paratiisin puu
5.Lihaa ja verta
6.Msentunut Ameeba
7.Hetki Hautausmaalla
8.Talvi
9.Rakkaudesta
10.2.45- erottele
Hassisen Konetta Ismosta ja muutenkin vaikeaa tuo paremmuusjärjestys.
- Pelkurit
- Jouluyö
- Rakkaudesta
- Oikeus on voittanut taas
- Muoviruusuja omenapuissa
- Taiteilijaelämää
- Extaasiin
- Peltirumpu
- Nokian takana
- Jurot nuorisojulkkikset - IsmoOnKuningas
erottele kirjoitti:
Hassisen Konetta Ismosta ja muutenkin vaikeaa tuo paremmuusjärjestys.
- Pelkurit
- Jouluyö
- Rakkaudesta
- Oikeus on voittanut taas
- Muoviruusuja omenapuissa
- Taiteilijaelämää
- Extaasiin
- Peltirumpu
- Nokian takana
- Jurot nuorisojulkkiksetOmat suosikit (vaikeaa etsiä just 10, mutta tässä jossain järjestyksessä)
2.45
Sana leijui
Datsun
Lasten laulu
Panic (englanninkielellä pelko)
Satujen julma taikayö
Aika kuolla
Valheita ja onnenpekkoja
Peilikuva
Autolounas huoltamon tapaan
ja monen monta muuta :) - Ismo-fani
IsmoOnKuningas kirjoitti:
Omat suosikit (vaikeaa etsiä just 10, mutta tässä jossain järjestyksessä)
2.45
Sana leijui
Datsun
Lasten laulu
Panic (englanninkielellä pelko)
Satujen julma taikayö
Aika kuolla
Valheita ja onnenpekkoja
Peilikuva
Autolounas huoltamon tapaan
ja monen monta muuta :)nyt on:
1.Odotat!?
2.Jeesus tulee
3.Seisomme fûhrerin puolesta
4.Peltirumpu
5.L'amour
6.Satujen julma taikayö
7.Extaasiin
8.Pulu
9.Kriisistä kriisiin
10.On jouluyö nyt laulaa saa
Noi on tän hetken ja nehän vaihtuu sillai päivittäin!!
- Myö oon statista
Ko. Levyn mestarillisesta nimikkokappaleesta on hyvä aloittaa mestariteoksen kuuntelu.
Huom! Varaa rahaa taskuun ennen kuin aloitat levyn kuuntelun, sillä tämän jälkeen haluat muutkin Ismo Alangon soololevyt.- Tumpelo
Olen yrittänyt laatia 10 parasta Ismon biisiä-listaa... useammpaankin kertaan, mutta enpä ole onnistunut. On vaikeaa pähkäillä ja saati päättää, mikä biisi olisi jostain syystä toistaan parempi tai huonompi. Omat fiilikset vaihtelee ja samoin biisit, mitkä kolahtaa rajuimmin, milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009