tule minun osoite tietoja kun yritän tuolta mistä sen voi tarkistaa,täytyisi tilata tukuista tavaraa ja tarvitsevat vat-numeron mutta miksei se näy?
Siis koitan ihan oikein FI ja y-tunnus ilman väliviivaa.Koitin muiden niin kyllä niiden näkyi.Missä vika? :/
Yritykseni tuli juuri rekisteriin.
VAT-numero
5
740
Vastaukset
- -Ridge-
Mulla ei näy koska en ole alv-velvollinen vaikka y-tunnus löytyykin, siinä vois olla yks syy..!
- Tolvana_8
Olisikohan että pitää tullata ja jostain syystä kotimainen y tunnus ei kelpaa..
Pöllö, mikset soita keitkä asioita hoitavat ja kysy?? Aivan idioottimaista huudella jossain keskustelupalstoilla apua, täällä kukaan mitään tiedä mistään. - neuvoa-antava
neuvo 1. Hommaa itsellesi pätevätilitoimisto.
neuvo 2. Älä kuluta aikaasi muuhun kuin varsinaiseen työn tekoon näin aluksi, anna tilitoimiston hoitaa kaikki tämän tyyppiset asiat, sitten vain ohimennen kysyt tilitoimiston tytöiltä, mikä siinä oli kun ei palannut ja mistä sait selville, näin ollen et menetä omaa aikaasi, mutta tiedät kuitenkin mistä oli kysymys.
neuvo 3. Tee aina niin kuin itsestäsi asian viisainta tehdä? Neuvojia on paljon vastuunkantajia loppukädessä vain sinä!
Onnea ja menestystä- aloittaja
sinulle!
Ihanaa kevään odotusta sinulle!:) - Undefined
Eiköhän asiaa kannata kysyä kuitenkin verottajalta eikä mistään tilitoimistosta.
Jos yritys on merkitty jo arvonlisäverovelvolliseksi, kestää todennäköisesti muutaman vuorokauden ennen kuin tieto päivittyy tuonne ALV-tietojen vaihtojärjestelmään, vaikka palvelun ohje muuta väittääkin.
Kannattaa tietysti huomioida että ALV-rekisteriin yritys merkitään usein vasta myöhemmin kuin muihin verottajan rekistereihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939