Mistä siitä variksesta tuli julkkis?
Lenita Airisto?????????
43
3224
Vastaukset
- Mikä mahtaa olla
Tarkoitatko esimerkiksi älykkyysosamäärää, jonka lyhenne on ÄO?
Esim. Lenita Airiston kyseinen arvo on korkeampi kuin viestiketjun aloittajan vastaava.
Sekö harmittaa, että Lenita uskalsi sanoa ihan oman harkitun mielipiteensä Kuros-asiassa?
Ja nyt vedit sitten herneen nenään?
Et sinä Lenitan suuta saa tukittua eikä teistä kaikista yhdessäkään ole siihen hommaan. Turha edes yrittää. Jatkakaa te vain Susan Kurosen, Susanna Sievisen ym. parjaamista. Lähempänä kuitenkin tämän foorumin käyttäjien keskimääräistä ÄO:ta.- Lenita
parjasi yhtö lailla Susania ja parasta aikaa ohjelma tulee uusintana, joten katsokaa ja kuunnelkaa tarkoin...
Lenita "alensi" Susanin piikatytön kastiin...varaton kolmen lapsen yh, joten tällä "yksinkertaisella yh:lla" on siksi "oikeus" pistää rahoiksi...
Arvatenkin "yksinkertaisilla" ÄO on jotain toista luokkaa kuin mm Lenitalla ja muilla älyköillä... Varmaan onkin.
Ei sen kummempaa. Ja Lenitan äly on terävä - kieltämättä - hän on myös viisas eikä itse tekisi moista moukkamaista ja sivistymätöntä tekoa, että alkaisi julkisuuteen paljastamaan tekemisiään kumppaneidensa kanssa...Ihan fiksua! - OLE piikakastia?
Lenita kirjoitti:
parjasi yhtö lailla Susania ja parasta aikaa ohjelma tulee uusintana, joten katsokaa ja kuunnelkaa tarkoin...
Lenita "alensi" Susanin piikatytön kastiin...varaton kolmen lapsen yh, joten tällä "yksinkertaisella yh:lla" on siksi "oikeus" pistää rahoiksi...
Arvatenkin "yksinkertaisilla" ÄO on jotain toista luokkaa kuin mm Lenitalla ja muilla älyköillä... Varmaan onkin.
Ei sen kummempaa. Ja Lenitan äly on terävä - kieltämättä - hän on myös viisas eikä itse tekisi moista moukkamaista ja sivistymätöntä tekoa, että alkaisi julkisuuteen paljastamaan tekemisiään kumppaneidensa kanssa...Ihan fiksua!Ja pääministeri on pääministeri. Sehän näissä foorumin kirjoituksissa on moneen kertaan kerrottu.
Minä ymmärrän mitä Lenita tarkoittaa piikakastilla tässä yhteydessä. Tuntuu, että suuri osa tänne kirjoittajista eivät ymmärtäneet.
Eivät esimerkiksi miellä Suomea luokka/ sääty-yhteiskunnaksi. Virallisesti ovatkin oikeassa. Eihän meillä mitään luokkaeroja ole eihän...
Susanin rikos oli, ettei hän ole kansan silmissä kelvollinen pääministerin morsiameksi. Kurkotteli kuuseen ja kapsahti katajaan.
Ihminen on laumaeläin ja heikko/ epäonnistunut yksilö raadellaan kuoliaaksi.
Kirjan nimenkin (Pääministerin morsian) jäi ihan nimenä monelle epäselväksi ("eivät olleet kihloissa, vain 9 kuukautta yhdessä").
Onkohan kansan ÄO oikeasti laskenut parissa vuosikymmenessä, sillä
lueten/ kuullun ymmärtämisessä näyttää olevan selviä puutteita. Vai olenko minä itse vain tiukkapipo huumoria ymmärtämötön yksilö, joka en tajua että kaikki nämä kyhäelmät ovat vain provoja. - *ÄÖ***
mitä se varis on kommentoinut siitä Kurosen kirjasta, taidan kyllä arvata että Matti sai Lenitalta paskat niskaan Lenitan moottoriturvasta.
ärsyttävä nainen!
- takiako
aikoinaan, vai mitä oikein tarkoitat?
Valittiin 1954 Suomen Neidoksi, on ollut kuuluisa siitä asti.
Monikohan nykymissi muistetaan yli 50 vuoden kuluttua?
Ja monikohan silloin on yhtä upea, tietävä, menestynyt ja sanavalmis?- Onko näin
Olen jo vuosikausia ihmetellyt Lenitan mitätöntä
veroäyrimäärää. Itse olen tavallinen yh-äiti ja äyrimääräni on moninkertainen Lenitaan verrattuna.
Jos ihmisiä arvostetaan äyrimäärän mukaan, minä taidankin kuulua yläluokkaan ja Lenita piikakastiin. - ja hirveä kateuskin
Onko näin kirjoitti:
veroäyrimäärää. Itse olen tavallinen yh-äiti ja äyrimääräni on moninkertainen Lenitaan verrattuna.
Jos ihmisiä arvostetaan äyrimäärän mukaan, minä taidankin kuulua yläluokkaan ja Lenita piikakastiin.ja voitko laittaa hieman faktaa väitteidesi tueksi?
Olisi ehkä kannattanut käydä vähän kouluja, niin olisit osannut hoitaa asiasi hiukan paremmin.
Mutta älä sure - YH-henkilönä olet kaikkien kadehtima sillä Suomen kansa tietää miten yksinhuoltajaäidit osaavat nyhtää entisiltä siipoiltaan rahat sekä vielä jekuttaa sossuakin. - tiedoksi
ja hirveä kateuskin kirjoitti:
ja voitko laittaa hieman faktaa väitteidesi tueksi?
Olisi ehkä kannattanut käydä vähän kouluja, niin olisit osannut hoitaa asiasi hiukan paremmin.
Mutta älä sure - YH-henkilönä olet kaikkien kadehtima sillä Suomen kansa tietää miten yksinhuoltajaäidit osaavat nyhtää entisiltä siipoiltaan rahat sekä vielä jekuttaa sossuakin.Loppututkinto yliopistosta ja ukkoani en ole nyhtänyt, päinvastoin. Veronikin olen mielelläni maksanut. Lenitaa en toki kadehdi, on osannut asiansa hoitaa. Kaikesta huolimatta olen tyytyväinen elämääni. "Faktani" perustuvat pelkästään lehtitietoihin.
- niillä muillakin
Onko näin kirjoitti:
Jos ihmisiä arvostetaan äyrimäärän mukaan, minä taidankin kuulua yläluokkaan ja Lenita piikakastiin.neroilla ja älyköillä - yhtäkuin rikkailla - on samanmoiset verotulot...Osaavat kiertää ja poistoilla ja kuluilla tehdä miinusmerkkisen vuositulon...Katsopa muitakin rikkaita ja heidän verotulojaan taas vuoden lopussa ja hämmästy...
- TV-Jatkoajastakin
tunnettu rohkeudestaan.
- Pro Lenita
Katsoin juuri Voimala -ohjelman, jossa Lenitaa haastateltiin. Nostan isosti hattua tälle rautarouvalle. Miettikää, tämä leidi on pistänyt suomalaisille ukoille kampoihin jo 50 vuotta! Ja tehnyt sen omalla nimellään ja yksin. Ei ole montaa hänen kaltaistaan, todella hyvä idoli meille nuoremmille naisille niin monessa muussakin asiassa. Järki ja tunteet ovat Lenitalla erinomaisessa balanssissa.
Mielestäni Lenita on pehmentynyt edukseen viime vuosina, on tullut sellaista viisautta jota mielellään kuulisi enemmänkin. Voimala -ohjelmassa hän itse asiassa puolusti Kurosta, ja samalla ilmensi sen ikeen, jossa naiset ovat vuosituhansia olleet: vanhat valtaapitävät äijät ottavat piikatyttöjä alistettavaksi. Aivan oikeutetusti Lenita peräänkuulutti moraalia ja naisasialiittoa. Hiljaiselta kuulostaa kummallakin rintamalla.
Vaikka eletään modernia nykyaikaa, niin silti ne vanhat tabut aina vain kummittelevat valtarakenteissa. Lenita oivaltaa erinomaisesti kokonaisuuksia; 10 pistettä ja papukaijamerkki hänelle ja hänen tarmokkuudelleen. Go Lenita Go!!- Lenita on MINÄ-MINÄ-MINÄ...
Kun jotkut teistä pitävät Lenitaa 'rautaisena', tuo se mieleeni epäinhimillisen hirviön tai rautakanslerin tai Tacher-rautarouvan.
Lenita-rouva on aina puhunut suurella suulla ja kovaa itsestään. Minä-minä-minä -ihmiset eivät ole oikeasti KANSSAIHMISIÄ, vaan kaikki muut ovat heitä varten.
Nyt on rautarouva ollut maailman napa 50 vuotta. Eikö se riitä? Valitaan pehmeämmät arvot. - esimerkkejä
Lenita on MINÄ-MINÄ-MINÄ... kirjoitti:
Kun jotkut teistä pitävät Lenitaa 'rautaisena', tuo se mieleeni epäinhimillisen hirviön tai rautakanslerin tai Tacher-rautarouvan.
Lenita-rouva on aina puhunut suurella suulla ja kovaa itsestään. Minä-minä-minä -ihmiset eivät ole oikeasti KANSSAIHMISIÄ, vaan kaikki muut ovat heitä varten.
Nyt on rautarouva ollut maailman napa 50 vuotta. Eikö se riitä? Valitaan pehmeämmät arvot.pehmeistä arvoista. Kivetetään Susana Kurosta vaan niin siinä sitä on pehmeää arvoa. Ai niin sehän itse aiheutti kivityksen.
- hiljaa...
Lenita on MINÄ-MINÄ-MINÄ... kirjoitti:
Nyt on rautarouva ollut maailman napa 50 vuotta. Eikö se riitä? Valitaan pehmeämmät arvot.ja puhua vienolla äänellä, ettei miehet vaan pelästy.
- on aina
hiljaa... kirjoitti:
ja puhua vienolla äänellä, ettei miehet vaan pelästy.
ollut nainen paikallaan. Ei ole suostunut olemaan hiljaa ja huomaamatta. On kouluttautunut, upea nainen.
Moniko teidän morkkaajien sukulaisnainen on 7-kymppisenä yhtä uhkea ja fiksu? - laskentakaavasta
on aina kirjoitti:
ollut nainen paikallaan. Ei ole suostunut olemaan hiljaa ja huomaamatta. On kouluttautunut, upea nainen.
Moniko teidän morkkaajien sukulaisnainen on 7-kymppisenä yhtä uhkea ja fiksu?Jos upeus ja fiksuus saadaan siten että kilon meikkikerros kertaa 40-vuotias peruukki korotetaan toiseen potenssiin ja saatu tulo lisätään omahyväiseem pälätykseen niin Lenita on erittäin uhkea ja fiksu vanha haahka.
- naisilla on
laskentakaavasta kirjoitti:
Jos upeus ja fiksuus saadaan siten että kilon meikkikerros kertaa 40-vuotias peruukki korotetaan toiseen potenssiin ja saatu tulo lisätään omahyväiseem pälätykseen niin Lenita on erittäin uhkea ja fiksu vanha haahka.
ongelmia itseään kauniimpien, fiksumpien, rikkaampien naisten suhteen. Ei kaikki naiset toki harrasta sitä.
Naurattaa ihan kun näkee mistä kenkä oikeasti puristaa.
90% tämän maan naisista eivät ikinä yllä Lenitan tasolle vaikka mitä tekisivät.
Koskaan en ole kuullut Lenitan mollaavan ihmisiä esim. ulkonäköseikoista. Kukaanhan ei ole syntynyt valkoiset tennissukat jalassa.
Ilmeisesti dementikkonaiset vanhainkodissa ovat näiden katkerien naisten esikuvana.
Mahdollisimman nopeasti vain vanhainkotiin ja sielläkin ihan hissukseen pari vuotta ja sitten pitäisi ymmärtää kupsahtaa. No niin sitä makaa kuin petaa. Sääli on jos järkeä ja ymmärrystä ei kartu vuosien mittaan. - ominaisuuksista
on aina kirjoitti:
Moniko teidän morkkaajien sukulaisnainen on 7-kymppisenä yhtä uhkea ja fiksu?on osata tietää milloin on parasta oltava hiljaa.
Lenita on juuri näitä moottoriturpia pahemmasta päästä, ihmettelen miten Suomessa voi edes vielä olla ihmisiä jotka pitävät hänestä. - ihmisen on tiedettävä
ominaisuuksista kirjoitti:
on osata tietää milloin on parasta oltava hiljaa.
Lenita on juuri näitä moottoriturpia pahemmasta päästä, ihmettelen miten Suomessa voi edes vielä olla ihmisiä jotka pitävät hänestä.milloin on avattava suunsa ja milloin ei.
Esim. sinä olet esim. henkilöstä jonka ehdottomasti pitäisi pitää suunsa kiinni.
Et nimittäin tunnu sietävän muita mielipiteitä kuin omiasi ja minusta ne suoraan sanoen eivät ole mistään kotoisin. Joten pistäpä turpasi kiinni. - että...
ihmisen on tiedettävä kirjoitti:
milloin on avattava suunsa ja milloin ei.
Esim. sinä olet esim. henkilöstä jonka ehdottomasti pitäisi pitää suunsa kiinni.
Et nimittäin tunnu sietävän muita mielipiteitä kuin omiasi ja minusta ne suoraan sanoen eivät ole mistään kotoisin. Joten pistäpä turpasi kiinni.sinun mielestäsi minun pitäisi pitää turpa kiinni koska olen eri mieltä kuin sinä.'
tarkoitan juuri sellaista mitä Lenita on, haukkuu muiden ulkonäköä vaikka itellä on ollut sama kampaus jo 15:sta vuotta jne.. onko se sinun mielestäsi hyvää? - todellakaan
että... kirjoitti:
sinun mielestäsi minun pitäisi pitää turpa kiinni koska olen eri mieltä kuin sinä.'
tarkoitan juuri sellaista mitä Lenita on, haukkuu muiden ulkonäköä vaikka itellä on ollut sama kampaus jo 15:sta vuotta jne.. onko se sinun mielestäsi hyvää?häiritse jonkun ihmisen kampaus. Enempi häiritsee jos pään sisällä on pelkkää kusta.
Nimittäin tällä foorumilla kusipäitä riittää.
Ja auta armias jos uskaltaa puoltaa jotain onnetonta joka on sylkikuppina niin varmaan tulisi murhia jos se olisi virtuaalimaailmassa mahdollista.'
Ihan oikeasti ottaa päähän te raasut joiden elämåäntyönä tuntuu olevan oikein porukalla jonkun ihmisen haukkuminen.'
Ilmiönä varmaan sellainen ettei sitä muualla maailmalla hevillä löydä. - elämåäntyönnä
todellakaan kirjoitti:
häiritse jonkun ihmisen kampaus. Enempi häiritsee jos pään sisällä on pelkkää kusta.
Nimittäin tällä foorumilla kusipäitä riittää.
Ja auta armias jos uskaltaa puoltaa jotain onnetonta joka on sylkikuppina niin varmaan tulisi murhia jos se olisi virtuaalimaailmassa mahdollista.'
Ihan oikeasti ottaa päähän te raasut joiden elämåäntyönä tuntuu olevan oikein porukalla jonkun ihmisen haukkuminen.'
Ilmiönä varmaan sellainen ettei sitä muualla maailmalla hevillä löydä.kenenkään haukkuminen, ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne.
Minua vain ottaa päähän tuo nainen jonka ääni on kuin torpeedon vihellys ja jonka käytöstavat puuttuvat kokonaan.piste
En ole naisia vastaan jota ehkä luulet, vaan tätä Lenitaa en voi sietää.sori - Lenitaa eikä
elämåäntyönnä kirjoitti:
kenenkään haukkuminen, ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne.
Minua vain ottaa päähän tuo nainen jonka ääni on kuin torpeedon vihellys ja jonka käytöstavat puuttuvat kokonaan.piste
En ole naisia vastaan jota ehkä luulet, vaan tätä Lenitaa en voi sietää.soriminua. Itse ihailen Lenitaa kuten myös toista voimanaista Aira Samulinia.
Sääli, ettet näe pintaa syvemmälle. Et varmaan ole yksin tässä maassa, jossa naisen kuuluu vaieta seurakunnassa. No kukin tyylillään...
varmaa kuitenkin on että on ihmisiä jotka eivät sinustakaan pidä, mutta eivät panettele sinua tällä foorumilla (selän takana kuitenkin, siitä voit olla varma). - on 75-v. äitini
on aina kirjoitti:
Moniko teidän morkkaajien sukulaisnainen on 7-kymppisenä yhtä uhkea ja fiksu?Kyllä jokainen fiksu suomalaisperhe löytää lähipiiristään fiksun ja kauniin ja lämpimän menestyjänaisen. Usein oma äiti!
Ai niin, Lenita ei ole äiti. Siksi hän ei kilpaile samassa luokassa. Lämpöä ei ehkä pidä odottaakaan? - hän kävelee
on 75-v. äitini kirjoitti:
Kyllä jokainen fiksu suomalaisperhe löytää lähipiiristään fiksun ja kauniin ja lämpimän menestyjänaisen. Usein oma äiti!
Ai niin, Lenita ei ole äiti. Siksi hän ei kilpaile samassa luokassa. Lämpöä ei ehkä pidä odottaakaan?Lenitan korkkarien mahtikoroilla?
Lämmin äiti on sinulle armas, mutta suomalainen nainen on paljon muutakin, onneksi!
En minäkään ole äiti, kuten ei niin moni muukaan suomalainen nainen. Onneksi meilläkin on osa yhteiskunnassamme. - Hänellä on omat
hän kävelee kirjoitti:
Lenitan korkkarien mahtikoroilla?
Lämmin äiti on sinulle armas, mutta suomalainen nainen on paljon muutakin, onneksi!
En minäkään ole äiti, kuten ei niin moni muukaan suomalainen nainen. Onneksi meilläkin on osa yhteiskunnassamme...huikeat, jotka kävi ostamassa Roomasta.
Katsoi samalla matkallaan kevätmuotinäytökset siellä.
Mutta niistä ihanuuksista hänellä ei ole tarvetta tulla toitottamaan televisioon, kuten Lenitalla on tarve. - varmaan
Hänellä on omat kirjoitti:
..huikeat, jotka kävi ostamassa Roomasta.
Mutta niistä ihanuuksista hänellä ei ole tarvetta tulla toitottamaan televisioon, kuten Lenitalla on tarve.nimenomaan että naiset tuovat itseään esille?
Oletko miettinyt miksi näin on?
Ehkä itseäsi ahdistaa esim. esiintyminen. Enempi miesten hommaa?
Nainen vaietkoon seurakunnassa Siitä pitävät sisaret huolen. Ruotuun vaan Lenita *yllyttää* - vaiheessa
Hänellä on omat kirjoitti:
..huikeat, jotka kävi ostamassa Roomasta.
Mutta niistä ihanuuksista hänellä ei ole tarvetta tulla toitottamaan televisioon, kuten Lenitalla on tarve.Lenita kenkänsä esitteli? Kuuntelitko ollenkaan mitä puhui? Onko sinulla yleensäkin hankala hahmottaa varsinaiset asiat epäoleellisista?
- mihin viestiin vastataan!
vaiheessa kirjoitti:
Lenita kenkänsä esitteli? Kuuntelitko ollenkaan mitä puhui? Onko sinulla yleensäkin hankala hahmottaa varsinaiset asiat epäoleellisista?
katso sinäkin linkit oikein, niin ymmärrät juonen kulun. ehkä?
- olemisen osaa!
ominaisuuksista kirjoitti:
on osata tietää milloin on parasta oltava hiljaa.
Lenita on juuri näitä moottoriturpia pahemmasta päästä, ihmettelen miten Suomessa voi edes vielä olla ihmisiä jotka pitävät hänestä.Ei toivoteta edes huomenia naapureilleen. Mykkäbussihan oli jolegenda, kunnes saimme kännykät. Nämäkin täällä Lenitan äänekkyyttä valittavat miehet varmaan pajattavat kännyynsä minkä ehtivät toisten kiusaksi.
- on kyky
vaiheessa kirjoitti:
Lenita kenkänsä esitteli? Kuuntelitko ollenkaan mitä puhui? Onko sinulla yleensäkin hankala hahmottaa varsinaiset asiat epäoleellisista?
hahmottaa kokonaisuus, kaikkine siihen kuuluvine elementteineen.
Lenitan hyvä ulosanti, selväsanainen ja tyyni, hänen hyvinhoidettu ulkonäkönsä, mukaan lukien kauniit vaatteet, ja myös erittäin korkeakorkoiset avokkaat. Myös Lenitan hyvinhoidetut kädet olivat kaunis näky. Ja puheen sisältökin oli aivan oikeaanosunutta.
Mitä itse näit ja kuulit, vai etkö mitään?
Itse aina ihmettelenkin, kun myöhemmin kysyessäni, harva on niin tarkkaan tehnyt huomioita, kuin minä. - Lenitan levy meni rikki
on kyky kirjoitti:
hahmottaa kokonaisuus, kaikkine siihen kuuluvine elementteineen.
Lenitan hyvä ulosanti, selväsanainen ja tyyni, hänen hyvinhoidettu ulkonäkönsä, mukaan lukien kauniit vaatteet, ja myös erittäin korkeakorkoiset avokkaat. Myös Lenitan hyvinhoidetut kädet olivat kaunis näky. Ja puheen sisältökin oli aivan oikeaanosunutta.
Mitä itse näit ja kuulit, vai etkö mitään?
Itse aina ihmettelenkin, kun myöhemmin kysyessäni, harva on niin tarkkaan tehnyt huomioita, kuin minä.Ei tainnut Lenitan äly juosta entiseen malliin, kun Voimalassa sanoi joka lauseessa monta kertaa tuota tuota.
Sehän on ihan sama ilmiö, kun urheilijoita ja muita välkkyjä haastatellaan ja he totattelevat: tota tota tota niinku... - tahansa,
Lenitan levy meni rikki kirjoitti:
Ei tainnut Lenitan äly juosta entiseen malliin, kun Voimalassa sanoi joka lauseessa monta kertaa tuota tuota.
Sehän on ihan sama ilmiö, kun urheilijoita ja muita välkkyjä haastatellaan ja he totattelevat: tota tota tota niinku...moni haluaisi hänen iässään olla yhtä edustava ja elinvoimainen.
- niin niin
airisto on sentään diplomiekonomi, ei se voi ihan aivoton olla. kyllä varmasti puhuu asiaakin joskus mutta olisko tässä tapauksessa ollut vähän pihalla.(taustatietoa vailla)
- kuten yleensä
löysi hieman uuden vinkkelin asiaan.
Näinhän se menee. Naiset hyväksyvät miehiltä mitä vain (mies aina oikeassa tärkeissä asioissa).
Tavisnainen pelkää fiksuja naisia ja tarkoitan tällä nyt esim. Lenitaa. Jos ei muuta haukuttavaa keksitä niin sitten ulkonäkö, kengät tai kampaus.
Ei ihme ettei matalapalkka-aloille saada parannusta.
Miehissä se hyvä puoli etteivät kyllä arvostele niin hanakasti toistensa ulkonäköä tai kenkiä tai kampausta.
Älkää olko niin helevetinmoisia ämmiä. - Suomen pelastus
kuten yleensä kirjoitti:
Näinhän se menee. Naiset hyväksyvät miehiltä mitä vain (mies aina oikeassa tärkeissä asioissa).
Tavisnainen pelkää fiksuja naisia ja tarkoitan tällä nyt esim. Lenitaa. Jos ei muuta haukuttavaa keksitä niin sitten ulkonäkö, kengät tai kampaus.
Miehissä se hyvä puoli etteivät kyllä arvostele niin hanakasti toistensa ulkonäköä tai kenkiä tai kampausta.
Älkää olko niin helevetinmoisia ämmiä.Ei osaa muuta kuin kehua kuinka älykäs on ? Naama venytetty ainakin sata kertaa pingotukseen mutta kaula silti kertoo akiken luuskasta. Ja nyt kehtaa jo olla sitä mieltä, että suomesta ei löydy riittävän rohkeaa miestä hänelle. No voi olla kyllä aoikeassakin ? Vaan jos olisin älykäs ja varakas en tollaseen itseensä läpeensä asti kyllästyneeseen ihmiseen koskisi tikullakaan ?
- kun on varmaa
Suomen pelastus kirjoitti:
Ei osaa muuta kuin kehua kuinka älykäs on ? Naama venytetty ainakin sata kertaa pingotukseen mutta kaula silti kertoo akiken luuskasta. Ja nyt kehtaa jo olla sitä mieltä, että suomesta ei löydy riittävän rohkeaa miestä hänelle. No voi olla kyllä aoikeassakin ? Vaan jos olisin älykäs ja varakas en tollaseen itseensä läpeensä asti kyllästyneeseen ihmiseen koskisi tikullakaan ?
että se haukkuu kaikki muut ja kehuu ittensä. Onhan kumma, että noin hienosta naisesta ei sitten itsensäpalvojaa enempää tullut. Kaikki hylkäsivät !
Totta on - venytetty naama on ! - näköisiä
Ei osaa muuta kuin kehua kuinka älykäs on ? Naama venytetty ainakin sata kertaa pingotukseen mutta kaula silti kertoo akiken luuskasta. Ja nyt kehtaa jo olla sitä mieltä, että suomesta ei löydy riittävän rohkeaa miestä hänelle. No voi olla kyllä aoikeassakin ? Vaan jos olisin älykäs ja varakas en tollaseen itseensä läpeensä asti kyllästyneeseen ihmiseen koskisi tikullakaan ?
sinun 70 vuotiaat sukulaisesi ovat?
- lena rosperi
kuten yleensä kirjoitti:
Älkää olko niin helevetinmoisia ämmiä.taso romahti kun Lenita avasi suppusuunsa ja kimitti aivoituksensa voimalaohjelman fiksussa seurassa.Kuuluu Kurosen kanssa samaan, yksinkertaisten ahneiden, "sosiaaliluokkaan" .
Ohjelman muut naiset erottuivat terävinä ja asiallisina ,kuin yö ja päivä. - M.Elin
kun on varmaa kirjoitti:
että se haukkuu kaikki muut ja kehuu ittensä. Onhan kumma, että noin hienosta naisesta ei sitten itsensäpalvojaa enempää tullut. Kaikki hylkäsivät !
Totta on - venytetty naama on !puuttumatta ulkonäköön , niin tyhjät minä,minä-puheet naurunremahduksineen on kammottavia .
ja vielä kerskuu hyvällä kotikasvatuksellaan ? - ilman miestä
lena rosperi kirjoitti:
taso romahti kun Lenita avasi suppusuunsa ja kimitti aivoituksensa voimalaohjelman fiksussa seurassa.Kuuluu Kurosen kanssa samaan, yksinkertaisten ahneiden, "sosiaaliluokkaan" .
Ohjelman muut naiset erottuivat terävinä ja asiallisina ,kuin yö ja päivä.Kumpikohan jätti lenita vai melin ? No anyvay- Lenitalla on ongelma - häntä ei kukaan halua, ai niin paitsi toimittajat - roskasellaiset. Voimalaa pidin tasokkaana ohjelmana, mutta niin vaan sekosivat nää rumat naisetkin riipputisseineen tähän umpihuoliteltuun saastaan. Kun tarpeeksi kauan jänkyttää olevansaa viisas, joku uskoo. Ura on ollut nolla- pelkkää kasvonaamiota. Eikö television katsojaa enää arvosteta lainkaan ? Tuo ohjelma oli - 4 !
- nollaa pukkaa
Etkö todellakaan tiedä, että se on ostettu titteli ?
Ai niin- et todellakaan !
nokkosille unta - oikeastiko kuvittelet
että Lenita koskisi tikullakaan säälittävään ressukkaan, joka ei edes osaa kirjoittaa?
Kovasti on sinulla suuret luulot itsestäsi. Tuollaisella asenteella varustettua miestä ei kukaan huolisi rahastakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51795Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361288En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38719- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689