kuopiossa annetaan villakoira

ööö

Raketti.net torilla oli annettavana villakoira 10 kk vanha. Jos siis joku jolla AIKAA JA ROHKEUTTA JA TAITOA riittää sisälle pissivään ja muutenkin omapäiseen koiran kasvatukseen niin lue sieltä!

30

8094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä

      Kirjoitaisitko osoitteen mistä voi katsoa villakoiran ilmoitusta, en pääse raketti. net
      osoitteella...

    • ansku

      Eli raketti torin osoite on www.raketti.net ja ylä laidasta kohta tori? ja mitähän tuo ööö tuolla kommentilla tarkoitti.....

      • ööö

        Siis ihan vaan siksi laitoin ilmoituksen kun täällä niin moni noita villiksiä kyselee. Kuulin tälläisestä koirasta ja sen tavoista ja ajattelin avittaa sitä ilmoittelijaa ei moni sinne raketin sivuille eksy ja uskon että hyvällä kasvatuksella ja rakkaudella/ rajoilla voisi 10 kk vanhasta koirasta joku saada hyvän lemmikin itselleen. En muuta tästä koirasta ole kuullut kuin tämän varmaan paljon positiivistakin siitä löytyy ja ainahan hyvä koti piikin voittaa ( en kyllä edes tiedä joutuuko piikille jos ei kotia löydy, mutta ei sille uutta kotia ihan tuhhaankaan etsitä)


      • ööö

        Ihan siksi liikkeellä kun täällä enemmän näitä koiraihmisiä kun raketti.netissä ja varmaan sillekkin koiralle löytyy nopeammin hyvä ja osaava koti jossa aikaa ja rajoja riittää koulutukseen jota koira todellakin vaatii. Parempi uusi koti kun piikki( en tosin tiedä joutuisiko se sellaiselle), mutta ainakaan kukaan ei anna koiraa ilman hyvää syytä ja hyvä jos sellaisen löytävät. Sekin puhuu siitä että tämä nykyinen perhekkin ajattelee koiran parasta.


      • sanna
        ööö kirjoitti:

        Ihan siksi liikkeellä kun täällä enemmän näitä koiraihmisiä kun raketti.netissä ja varmaan sillekkin koiralle löytyy nopeammin hyvä ja osaava koti jossa aikaa ja rajoja riittää koulutukseen jota koira todellakin vaatii. Parempi uusi koti kun piikki( en tosin tiedä joutuisiko se sellaiselle), mutta ainakaan kukaan ei anna koiraa ilman hyvää syytä ja hyvä jos sellaisen löytävät. Sekin puhuu siitä että tämä nykyinen perhekkin ajattelee koiran parasta.

        joko villis pääsi hyvään kotiin?? meillä on kolme villakoiraa.. minkä värinen se on? koko? täällä sille ois kavereita ja hyvä koti.. asun lapinlahdella!


    • koiralle rakkautta

      vieläkö koirakulta on vapaana täältä löytyy hänelle aikaa ja voimavaroja sekä rakastava koti soita 0440660272

      • Onse,

        Joo kylse koirakulta on tos vapaana tai ainaki viimex oli. Mut sil o yks lisäongkelma tullu tälvälin. Se ei ookkan enää 10kk, vaan hiukan enemmän.Toivottavasti oot sitte sil se loppuelämä koti?


      • koiralle rakkautta
        Onse, kirjoitti:

        Joo kylse koirakulta on tos vapaana tai ainaki viimex oli. Mut sil o yks lisäongkelma tullu tälvälin. Se ei ookkan enää 10kk, vaan hiukan enemmän.Toivottavasti oot sitte sil se loppuelämä koti?

        varmasti saa koko elämän kodin. SOITA niin katsotaan millon pieni pääsee uuteen kotiin


      • koiralle rakkautta
        Onse, kirjoitti:

        Joo kylse koirakulta on tos vapaana tai ainaki viimex oli. Mut sil o yks lisäongkelma tullu tälvälin. Se ei ookkan enää 10kk, vaan hiukan enemmän.Toivottavasti oot sitte sil se loppuelämä koti?

        soita tai laita minulle viesti niin soitan sulle takaisin voisin tulla viikon loppuna hakemaan sen pikkasen sillä kokemusta on ja aikaa sekä rakkautta pienelle. Numeroni on 0440660272 kirsi. Ps soittaa voi vaikka mihin aikaan sillä olen tosissani koirastasi


      • koiralle rakkautta
        Onse, kirjoitti:

        Joo kylse koirakulta on tos vapaana tai ainaki viimex oli. Mut sil o yks lisäongkelma tullu tälvälin. Se ei ookkan enää 10kk, vaan hiukan enemmän.Toivottavasti oot sitte sil se loppuelämä koti?

        onse jos koirasi halut sellaiseen perheeseen jossa todella pidetään huolta, rajoja ja rakkautta ja sellaiseen että jos tarvii lääkäriäkin niin samantien olen menossa. koirista on meillä kokemusta ja riittää aikaa sillä olen kotona ja lenkki seuraa löytyy vaikka pitempiinkin matkoihin ja mihinkä aikaan tahansa sillon mennään. Olen valmis tulemaan hakemaan sen vaikka hääpäivänäni perjantaina jyväskylästä asti soita tai laita minulle edes numerosi niin saat kuulla että en ole enäön mikään pikkutyttö ja että olen tosissani asiasta. T: kirsi


      • minä
        Onse, kirjoitti:

        Joo kylse koirakulta on tos vapaana tai ainaki viimex oli. Mut sil o yks lisäongkelma tullu tälvälin. Se ei ookkan enää 10kk, vaan hiukan enemmän.Toivottavasti oot sitte sil se loppuelämä koti?

        Luin tuossa tän viestin nytten minulla on kokemusta ongelma koirista ja perheessämme on ollut villakoiria ennenkin syksyllä meidän toyneiti piti lopettaa 12vuotiaana. Olemmen kahden aikuisen ja yhden lapsen perhe lapsi on iso. Ja kiinnostaisi pienet haasteet koiraan suhteen. Tuttavapiirissäni on myös ihna oikeita ammattilaisia kouluttamisen suhteen. jos ei ole uutta kotia vastaile minulle ja kerro koiran ongelmista


    • lutunenkoiruus

      Minä olisin kiinnostunut koiruudesta. Soita minulle. 0400 874567/Sari

    • jdyd

      17.3.2003 18:43 alotettu tämä keskustelu tampiot :D

    • villakoira on paras!

      Otan sen koiran jos se on viela sinulla! Olen villakoiran omistaja (tosin rakas koira on jo kuollut mutta kokemusta villakoirista on!) ja saan sen kasvatettua ja opetettua!

    • villakoira on paras!

      Jos koirasi on viela vailla kotia, laita sahkopostia [email protected]. Tulen sen hakemaan!

      • haudankaivajat

        Ilmoitus on vuodelta 2003, koira taitaa siis olla jo reilustikin 10-vuotias, oli ilmoituksen ollessa tuore 10 kk.


      • Anonyymi

        Ensimmäisen villakoiran sain kun oli 5v. Sain hänet perheeltä johon oli syntynyt vauva ja Koira ei ollut hyväksynt uutta vaan oli nåykkinyt vauvaa.Kun tuli minun luokse hän ei laskenut lähelle ketään.Mutta luottamus tuli aika nopeasti sai olla monen tuttavani kanssa.Hänestä tuli kiltti poika.Jätti minut sairauden takia 16.5v.
        Seuraavan otin ihan vauvana.Jehu oli sosiaallinen otti kaikki vastaan etujalat pystyssä koirat ja lapset ja vanhemmat ihmiset.Eikä haukkunt ketään turhan takia.
        Menetin hänet 26.6-20 Kurkunpään ahtautumaan joka oli minulle konva pala kun hän kuoli
        minun syliin kun olin viemässä eläinlääkärille,ei keritty.Jehu eli 8,5v.Hänellä oli hyvä ja Rakastava perhe. Ikävä on kova mutta olen onnellinen ja vaistosi että Rakastin häntä.
        Rakkaudella Merja


    • siru2

      Hei!
      Olisin kiinnostunut koirastasi. Minkä värinen ja mikä sukupuoli? Mikä hinta? Mistä peräisin?

      • vanha aihe

        Siru2, valitettavasti aihe on jo sen verran vanha, vuodelta 2003, ettei koiraa ole oletettavasti enää tarjolla.


    • Nilis

      5v. sitten joutui hyvästelemään parhaan kaverin nimeltään Roosa(toy) ...14v jaksoi olla kahden aikuisen paras ystävä oltiin monet monet reissut Roosan kanssa lapin hangilla ja hillareissuilla...oltiinpa joskus etelän auringossaki Roosan jälkeen ei enää uskottu että samanlaista kaveria löytyy mutta nyt suru on hävinnyt ja kaivattais elämään toyn kaveruutta ja noin nuoresta kaverista kyse niin kaikki vahinko tavat katoaa helposti kun koira on tasavertainen asukas talossa.....toyn kanssa paljon eläneet antaisivat hyvän kodin kaverille.....

    • Av_

      Jos se on vielä vapaana, niin alustava varaus tänne. Neuvottelen vielä mieheni ja lasten kanssa.

      • sorimutta

        Aloitus vuodelta 2003, koira kuollut jo ajat sitten


      • Anna_mulle_se
        sorimutta kirjoitti:

        Aloitus vuodelta 2003, koira kuollut jo ajat sitten

        Jos ei ole niin sitten tänne se


    • Anonyymi

      Hei.Imoita Pu.soitan

      • Anonyymi

        Ihmiset on niin kii moissaan koiran hankinnasta ettei osata lukea miten vanha ilmoitus on? Ei koiraa tuollaisille myöhäisille hätä housuille!


    • Anonyymi

      Ei löytyny olisin kiinnostunut villakoirasta

    • Anonyymi

      Mulla olis aikaa

    • Anonyymi

      Löytyisikö koiraa (voi olla kissakin) lähempää. Asun Hangossa joten tuo on hiukan pitkällä. Voin tulla hakemaan jos löytyy.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe