Perustaisinko kotipalvelu-yrityksen ?

Kohta työtön

Vain asiallisia vastauksia, kiitos !

Henkilö / henkilöt, jotka on perustaneet kotipalvelu-yrityksen :

Mitä palveluja tarjoatte ?
Tarjoatteko muös hoitotyötä ?
Onko tarvetta ollut enemmän hoitotyöstä vai palvelutyöstä ?
Onko yrityksenne ollut kannattava ?
Onko asiakkaita riittänyt, onko ollut töitä kenties liikaakin ?
Onko asiakkaita ollut ikäryhmistä laidasta laitaan ?
Missä alueella yrityksenne sijaitsee ?
( itse olen 013 aluella )
Onko jotain "lakikiemuroita", jotka pitäis selvittää ennen kuin perustaa yrityksen ?

Kaikki mahdollinen tieto on erittäin tervetullutta.

3

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hellumaari

Liikaahan noita tuntuu olevan. Onko kaikille töitäkään? Kotipalveluyrityksen hinnat ovat kalliita ja palveluja tarvitsevien tulot pienet. Ei köyhillä ole varaa.

• yrittäjän tapainen

Tiedän että varmasti sinnikkäästi etsimällä asiakkaita löytyy,luulen että tietyillä alueilla on jopa pulaa tekijöistä.

Huono puoli onkin juuri se josta aiemmin joku mainitsi,palvelun tarvitsijoilla ei usein ole varaa jotta yrittäjä saisi edes kohtuullisen korvauksen.
        Ja pelkästään hyvästä sydämmestä ei yritystä kannata perustaa,täytyy olla tuloja.
        Toinen seikka on se että sinulla täytyy olla useita asiakkaita joka päivälle jotta edes itse saisit palkkasi kasaan.
        Alan ongelma onkin että kolmen tunnin työ ja siirtymä uuteen paikkaan jossa taas kolmen tunnin työ vie sen 8tuntia aikaa ,ja voit laskuttaa vain 6tunnista.

Mutta jos löydät hyvin maksavia asiakkaita ongelmasi on ratkaistu,voit laskuttaa myös siirtymästä ym.

• ..jälleen..

..yhteyden ottoa paikalliseen yrittäjäyhdistykseen. Sieltä saat neuvoja.

Itselläni on vuosia ollut kotona palkattua apua, kiitos valtiovallan joka antaa vähentää verotuksessa. Oma siivoojamme tekee laidasta laitaan hommia, kauppapalveluita jne. Ja uusia ei pysty ottamaan kuin jonotuslistan kautta. Vanhukset tarvitsevat apua jatkuvasti ja lisääntyvissä määrin joten luulisi töitä tekevälle riittävän, hikeen asti tosiaan.

Tärkeintä kaikkien paperihommien jälkeen on se että olet itse sellainen ihminen jonka toiset haluavat kotiinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe