Kuten moni muukin, tunnen kateutta. Tiedän myöskin miksi. Ystäväni josta todella välitä, omistaa kaikki ne asiat jotka olen aina halunnu omistaa/ mitkä ovat unelmani. En haluaisin olla kateellinen, mutten voi mitään. Se vaanii kuin nurkan takana, kun tulee sopiva hetki se pääsee kiinni, eikä lähde irti ennen kuin olen kerinnyt satuttaa ystävääni. Hän ei enää kauvaa jaksa kuunnella puheita että olen pahoillani... Oikeasti joka kerta kun olen satuttanut häntä tunnen suurta häpeää. Joka kerta pyydän anteeksi, muttei hän usko enää kauvaa. Hän ei taida ymmärtää että olen kateellinen, itse tajusin sen vasta vähän aikaa sitten....... Yritän välttää kateutta. Yritän purkaa vihan johonkin muuhun, yleensä itseeni. Se on pakko purkaa johonkin. Saatan tehdä pitkiä lenkkejä taikka hakata itseäni jotta saan tunteen pois. Joka kerta se sattuu enemmän ja enemmän. Tätä on kestänyt noin vuoden.
----
Osaako kukaan sanoa pystyykö kateutta "parantamaan"? Saako sitä mitenkään "pois"? Ihan mitä vaan?
Alan olemaan epätoivoinen. En halua satuttaa rakkasta ystävääni, vain sen takia että hän elää "unelmaani." Tämä on kuin painajainen. En halua vetää hänen kanssaan välejä poikki, haluan jatkaa kaveruutta.. Se taitaa olla mahdotonta?
Olen erittäin kiitollinen jos joku osaa auttaa minua... Tuhannesti.
PS. En tiedä onko kyse enää murrosiästä sillä olen vähän yli 16 -vuotias. Eikös murrosikä ala loppua silloin?
Parannusta?
Epätoivoinen-90
0
427
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540