Oletteko panneet merkille seuraavaa asiaa: kenossa jos on tehnyt esim 10 erilaista riviä pitkät ajat ja sitten kun tiputtaa sattumanvaraisesti 1 tai 2 niistä pois, niin johan "olisit voittanut" ?
Tätä tapahtuu aivan liian monille ja liian usein jotta se voisi olla sattumaa. Keno on yksi niistä esimerkeistä joilla veikkaus (lue FEIKKAUS) kusettaa ihmisiä ja härnää pelaamaan yhä enemmän. Itse lopetin koko kenon kun alkoi kyllästyttää se, että tuntee itsensä idiootiksi kun kantaa tuollaiseen paskaan 10euroa joka päivä.
Mitä muuten luulette ota tai jätä ohjelman salkkujen rahasummista. TV:hen näyttää siltä, että nuo summat ovat kirjoitettu sähköisesti jollekin näytölle. Sopivan tasaisesti putoilee summat ja kun on 5-7 jäljellä on enää 1 iso summa 100000-500000 jäljellä jotta olisi vaikeampaa jatkaa pelaamista kun on uhkana se, että tarjous romahtaa viimeisen ison mentyä.
Ja nyt kun pelaaja on järkevästi lopettanut ajoissa, kuten eilen ja pari ed. viikon aikanakin, niin taas -kas kummaa- OLISIT VOITTANUT sen ison summan jos olisit jatkanut.
On se vitun kumma, kuinka sieltä AINA löytyy se isoin summa jos lopettaa aikoinaan. Silloin kun se yksi jatkoi hamaan loppuun jäi yllättäen 50e kouraan kun olis lopettamalla saanut 85000e.
"OLISIT voittanut"
8
885
Vastaukset
- haippa
kaikenlisäksi kun voitti vain 50 eurua,niin sai kieroutuneiden tuttujen ja sukulaisten vahingonilon päällensä muusta kansasta puhumattakaan. seki 50 eurua meni varmaan matkoihin eli sormi perseessä ja välillä suussa kotia.
- AAAKK
Kyllä juurikin näin. Veikkaus on ottanut sinut silmätikukseen ja ihan kiusallaan manipuloivat arvontojaan niin, että juuri sinun "vakioriviisi" osuu aina kun et itse ole sitä pelannut. Kannattaa ostaa jostain väärennetty Ruotsin passi ja avata sen avulla Veikkaukselle kaksoistili ja pelata sitä kautta vakioriviäsi, samalla kun pistät jonkun muun rivin siltä merkityltä tililtäsi. Rahantuloa ei voi estää!
- Sinä?
Olet tehnyt????
Ja nyt olet Kenomiljonääri:-0
P.S. Paljonko Veikkaus antaa provikkaa, vai oletko kenties siellä duunissa? - AAAKK
Sinä? kirjoitti:
Olet tehnyt????
Ja nyt olet Kenomiljonääri:-0
P.S. Paljonko Veikkaus antaa provikkaa, vai oletko kenties siellä duunissa?Jos väärennetyn henkilöllisyyden saanti tuottaa ongelmia, voit koittaa värvätä kaveriasi mukaan kimppaan kanssasi. Pyydä hänen pelaamaan noita "sinun" rivejä silloin kun sinä "vahingossa" jätät ne pelaamatta, ja pistätte sitten vaikka voitot puoliksi. Kohteliasta olisi sitten vielä vaikka jouluna muistaa konjakkipullolla.
Ei kannata kuitenkaan ihan parasta kaveria pyytää, koska on hyvin todennäköistä, että Veikkaus seuraa myös hänen pelikäyttäytymistään juuri tällaisten tilanteiden varalta. Jos liian läpinäkyvästi yrität "vastahuijausta", niin alkavat vielä Veikkauksella arpomaan naapurisi riviä jatkuvalla syötöllä, ja sitten se pirulainen menee ja ostaa ihan uuden Volvon.
- hyvä sellainen
Testi on helppo ja antaa riittävän varman tuloksen.
Pelaa sama määrä samantasoisia rivejä pöytälaatikkoon kuin jätät veikkuullekkin.
Kahden viikon päästä tarkastat kummalla tuli/olisi tullut enemmän. Sitten ymmärrät lopettaa rahojesi syytämisen veijarointiin, lopultakin.
Ko. testi tehtiin 10 hengen porukalla duunissa. Jokainen teki omat rivinsä, kuka minkäkin määrän ja voitot/pöytälaatikkorivit tarkastettiin yhdessä 2 viikon kuluttua.
Tulos oli tyrmäävä eikä kukaan porukasta enää pelaa kenoa.
Palstalla hihhuloiva veikkuun nettihäirikkö sanoo, että sattumaa se vaan on ja sattumaa se olisikin jos tulos olisi hiukankin toinen mutta se ei ole vaan jättämättömillä riveillä olisi voittanut kaikissa kymmenessä tapauksessa enemmän kuin jätetyillä voitti.
Ja tietysti tätä tukee vahvasti se, ettei veikkaus itse suostu sanomaan sanakaan kenon numeroiden valintatavasta.
Koita itse niin pääset lopettelemaan rahasi tuuleen viskonnan. Kun tarpeeksi moni lopettaa kenon rahoittamisen niin lopulta veikkuun on pakko tehdä pelistä rehellinen mutta aikaa se vie sillä monopoliyhtiöt ovat sitkeitä näissä asioissa.- Heippa. Veikkauksen kätyri ...
Ei toi "testi todista niin yhtään mitään. Koska joku voittaa aina joskus = teidän pöytälaatikko. Miksikö ? Koska kaikki rivit on tasan yhtä todennäköisiä. Teillä ne sattui olemaan väärään aikaan pöytälaatikossa. (kumma muuten, kun ennustajatkin aina ennustaa vain ja ainoastaan menneisyyttä) Jotta testitulos olis tilastollisesti merkittävä, niin "tutkimustanne" pitäis jatkaa pitkällä aikavälillä esim. vuosi/kaks. Näin saadaan tilastollisesti MERKITTÄVÄ tulos. Yksittäinen pistetulos voi aina olla ihan mitä tahansa. Jopa oikea voittorivi.
- äläpä yritä
Heippa. Veikkauksen kätyri ... kirjoitti:
Ei toi "testi todista niin yhtään mitään. Koska joku voittaa aina joskus = teidän pöytälaatikko. Miksikö ? Koska kaikki rivit on tasan yhtä todennäköisiä. Teillä ne sattui olemaan väärään aikaan pöytälaatikossa. (kumma muuten, kun ennustajatkin aina ennustaa vain ja ainoastaan menneisyyttä) Jotta testitulos olis tilastollisesti merkittävä, niin "tutkimustanne" pitäis jatkaa pitkällä aikavälillä esim. vuosi/kaks. Näin saadaan tilastollisesti MERKITTÄVÄ tulos. Yksittäinen pistetulos voi aina olla ihan mitä tahansa. Jopa oikea voittorivi.
Yhdellä ja kahdella ehkä mutta ei kaikilla kymmenellä. Jos kyse olisi puhtaasta onnenpelistä niin keskimäärin viidellä olisi noin ja viidellä näin mutta ei kaikilla kymmenellä. Aika on lyhyt mutta testaajat itse uskoivat olevansa oikeassa saamiensa todisteiden perusteella. Vain hullu ei olisi ollut eli se yhdestoista joka lienet sinä?
- entinenkin
äläpä yritä kirjoitti:
Yhdellä ja kahdella ehkä mutta ei kaikilla kymmenellä. Jos kyse olisi puhtaasta onnenpelistä niin keskimäärin viidellä olisi noin ja viidellä näin mutta ei kaikilla kymmenellä. Aika on lyhyt mutta testaajat itse uskoivat olevansa oikeassa saamiensa todisteiden perusteella. Vain hullu ei olisi ollut eli se yhdestoista joka lienet sinä?
"Aika on lyhyt mutta testaajat itse uskoivat olevansa oikeassa saamiensa todisteiden perusteella."
Aivan, kaverini on serkkunsa ja serkun systerin kanssa nähnyt samalla periaatteella 13 ufoa, 8 salamurhaa ja 212 manipuloitua peliriviä.
Palaathan asiaan sitten kun teillä on otantakertoja siellä sadantonnin päälle =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945