Mikä meissä on vikana?

Vesiuros

Kun tätä palstaa olen tässä lukenut, niin aloin miettimään, että mikä meissä vesimiehissä nyt sitten muka on vikana. ja onko meissä mitään muuta kuin vikaa.

Aika usein palstalla on saanut lukea mm. petollisuudesta ja sitoutumiskammosta.
Omasta mielestäni pettäminen on jotain mitä vesimies ei tekisi. Ja sitoutumiskammossa mielestäni kyse enemmänkin eronpelosta. Jos ei ole täysin varma suhteesta ei ei kannata viedä pidemmälle kiirehtien (vaikka toki vesimies vetkuttelee) jos ei olla täysin 100 % varmoja asiasta.

Vesimies kyllä osaa rakastaa. se ei kenties ole samanlaista rakkauden osoitusta, kuin yleiseti odotetaan ihmisiltä, mutta rakkautta kuitenkin. ja omassa elämässäni olen kokenut tylsiä yhden yön juttuja (muutama ei sen enempää) ja pari "rakkautta ensi silmäyksellä" tapausta. yhden yön jutut olisivat varmaan kestäneet pidempään toisen osapuolen taholta mutta itse en kuitenkaan ollut heti läpälläni. sen vuoksi ne jutut kaatuivat ennenkuin alkoivatkaan.

Ei minulla muuta
ei vihata vesimiehiä jooko? ei me niin kauheita olla, outoja vain

Ps. kaikki ylläoleva on minun mielipiteitä ja kokemuksia, mutta eräs henkilö oli kirjoittanut vesimiesten olevan äkkipikaisia. tämä on pelkkää potaskaa. vesimiehillä menee oma aikansa palata maanpinnalle ajatuksistaan ja sitten voi vasta suuttua.

7

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutustunut vesim

      Toivotan kaikkea hyvää, mutta rakastettuna ja työtoverina haluatte aina päteä. Väsyttävää- ainakaan härkä ei kestä- vaikka vesim. rakkaus haavoittaa - molempia ?

    • jos yhtään lohduttaa

      niin olen oinas, ja rakkaani on vesimies, enkä häntä vaihtaisi yhtään kehenkään. Onhan niitä erilaisia miehiä tullut vastaan elämän varrella ja tämä nykyinen on paras kaikin puolin. Kykenen kunnioittamaan häntä kovasti, vaikka suurin osa hänen heikkouksistaan on tosi pinnassa, eikä hän edes yritä niitä peitellä. Vaan siitä äkkipikaisuudesta, että kyllä hän sellainen osaa olla, joskus jopa pahempi kuin minä, mutta hermostumme ehkä hieman eri asioista... Tuosta sitoutumiskammosta voisin sanoa omasta kokemuksesta, että mieheni ei ole siitä antanut koskaan mitään viitteitä. Kiinnostustaan minua kohtaan hän ei kyllä näyttänyt ennen kuin minä annoin hänen ymmärtää, että olen hänestä myös kiinnostunut. Sitten kaikki etenikin vauhdilla ja mutkattomasti.

      Ei ehkä kannata kauheasti välittää, jos joku tulee vesimiehistä tänne valittamaan. Kai mistä tahansa horoskooppimerkin edustajasta voi saada huonon kuvan ja kaikki ovat kuitenkin jollain tapaa erilaisia, siis saman merkin edustajatkin... En ole kuitenkaan tavannut yhtäkään ihmistä, joka olisi täydellinen. Joidenkin viat tietysti vain saattavat ärsyttää enemmän kuin toisten... Ja jos joku tuolla oinas-palstalla tulee oinaita haukkumaan, niin enpä tuota jaksaisi henkilökohtaisesti ottaa, kun ei hän ainakaan minua tunne. Olen tässä surukseni saanut usein huomata, että edes kaikki parhaat ystäväni eivät minua ole oikeasti tunteneet.

      Yleistäminen horoskooppimerkin perusteella on yleensäkin typerää. Itse olen tavannut muutamia todella ärsyttäviä neitsyitä ja skorpioneja, mutta koska olen tavannut myös muutamia mukavia, niin eipä heitä voi yleisesti sen takia ruveta välttelemään...

    • vesimies nainen

      Joo.. ei me olla sitoutumiskammoisia! Mutta jos ei voi olla täysin varma toisen tunteista niin silloin me laitetaan suhteeseen peruutus päälle. Vesimiehet ei voi sietää epäröintiä! Me rakastetaan ihan samalla kuin toisetkin ja suurella sydämellä, mutta meille rakkaus on kestävää ja suurta, ei mitään hetken intohimoa. Jotenka siis vesimiehet ei ole sitoutumiskammoisia, ei ainakaan jousimiehiin verrattuina!

      • on vettä sakeampaa

        >>>>Vesimiehet ei voi sietää epäröintiä!>>>>. ?????
        Uskon sen, koska mikään muu merkki ei ole niin epäröivä kuin vesimies. Toinen juttu on sitten se, että samalla se käyttää muita omana tutkimuslaboratorionaan. Vesimies on merkkinä aikuinen ja niin on tunne-elämäkin. Elämän reaaliteetit (paha maailma)ovat pilanneet tuon hyvin erikoislaatuisen merkin edustajat. Näin siis aivan yleisesti. Vesimies on suuri pessimisti ja löytää vastapuolessa juuri sen pahan puolen. Kas kun ihminen on toisen peili. Hyvä rakastava ihminen näkee enemmän hyvää kuin pahaa, mutta ei vesimies. Sen tavoitteena on saada piru irti (uranus). Ja kaikki johtuu vaan siitä, että vesimies ei osaa yhdistää henkistä ja fyysistä maailmaa toisiinsa niin, että se pystyisi toimimaan siinä. Tämä johtaa jyrkkiin kannanottoihin, itsensä puolusamiseen henkeen ja vereen. "vesimies ei halua riidellä". Kuitenkin luulee pakenemalla voivan asian selvittää,. Antaa toisten tuntea syyllisyyttä. Ja tämä siksi, että ei osaa käsitellä tunteita. Ihmettelen vaan, että minne ne tunteet häviää näillä karman kierroksilla. Tai onhan vesimies ylempänä henkisesti kuin muut. Muut vaan ei ymmärrä vesimiestä. Siirryttyään sitten seuraavalla rundilla kalojen merkkiin vesimies voi makean nälässään syödä vaikka oksennettua suklaata.


      • OinasN
        on vettä sakeampaa kirjoitti:

        >>>>Vesimiehet ei voi sietää epäröintiä!>>>>. ?????
        Uskon sen, koska mikään muu merkki ei ole niin epäröivä kuin vesimies. Toinen juttu on sitten se, että samalla se käyttää muita omana tutkimuslaboratorionaan. Vesimies on merkkinä aikuinen ja niin on tunne-elämäkin. Elämän reaaliteetit (paha maailma)ovat pilanneet tuon hyvin erikoislaatuisen merkin edustajat. Näin siis aivan yleisesti. Vesimies on suuri pessimisti ja löytää vastapuolessa juuri sen pahan puolen. Kas kun ihminen on toisen peili. Hyvä rakastava ihminen näkee enemmän hyvää kuin pahaa, mutta ei vesimies. Sen tavoitteena on saada piru irti (uranus). Ja kaikki johtuu vaan siitä, että vesimies ei osaa yhdistää henkistä ja fyysistä maailmaa toisiinsa niin, että se pystyisi toimimaan siinä. Tämä johtaa jyrkkiin kannanottoihin, itsensä puolusamiseen henkeen ja vereen. "vesimies ei halua riidellä". Kuitenkin luulee pakenemalla voivan asian selvittää,. Antaa toisten tuntea syyllisyyttä. Ja tämä siksi, että ei osaa käsitellä tunteita. Ihmettelen vaan, että minne ne tunteet häviää näillä karman kierroksilla. Tai onhan vesimies ylempänä henkisesti kuin muut. Muut vaan ei ymmärrä vesimiestä. Siirryttyään sitten seuraavalla rundilla kalojen merkkiin vesimies voi makean nälässään syödä vaikka oksennettua suklaata.

        Edellinen kirjoittaja ei taida sitten ymmärtää elämästä mitään. Bussit kulkee kyllä ja postikin, mutta...Vesimiehet ovat ilman omaa syytään ainoita vilpittömästi toisten hyvinvoinnista kiinnostuneita ihmisiä, eikä heillä ole omaa lehmää ojassa jos tietävät myös vastapuollella olevan puhtaita jauhoja pussissa. Taidat itse olla kiero...joko skorppari tai luultavasti rapu.


      • edelliselle
        OinasN kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja ei taida sitten ymmärtää elämästä mitään. Bussit kulkee kyllä ja postikin, mutta...Vesimiehet ovat ilman omaa syytään ainoita vilpittömästi toisten hyvinvoinnista kiinnostuneita ihmisiä, eikä heillä ole omaa lehmää ojassa jos tietävät myös vastapuollella olevan puhtaita jauhoja pussissa. Taidat itse olla kiero...joko skorppari tai luultavasti rapu.

        En ole kiero, enkä rapu enkä skopeeikä ole lehmäkään ojassa.Vesimies on haasteellinen merkki sikiettä se kieltää kaiken, mikä ei ole itselleen eduksi. Olen vaan muuten analyyttinen ja haluan tuoda esille sen minkä näistä kirjoituksista ylipäätään voi saada. Vastuu siirtyköön lukijalle. Vilpittömyydestä sanoisin, että kyllä sitä itselle riittää. "Itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt".
        Toisaalta olen ammatissa, jossa aineistoa on paljon "saatavilla". Vesimiehet, kertokaa totuus itsestänne!


      • tuli sanottua
        on vettä sakeampaa kirjoitti:

        >>>>Vesimiehet ei voi sietää epäröintiä!>>>>. ?????
        Uskon sen, koska mikään muu merkki ei ole niin epäröivä kuin vesimies. Toinen juttu on sitten se, että samalla se käyttää muita omana tutkimuslaboratorionaan. Vesimies on merkkinä aikuinen ja niin on tunne-elämäkin. Elämän reaaliteetit (paha maailma)ovat pilanneet tuon hyvin erikoislaatuisen merkin edustajat. Näin siis aivan yleisesti. Vesimies on suuri pessimisti ja löytää vastapuolessa juuri sen pahan puolen. Kas kun ihminen on toisen peili. Hyvä rakastava ihminen näkee enemmän hyvää kuin pahaa, mutta ei vesimies. Sen tavoitteena on saada piru irti (uranus). Ja kaikki johtuu vaan siitä, että vesimies ei osaa yhdistää henkistä ja fyysistä maailmaa toisiinsa niin, että se pystyisi toimimaan siinä. Tämä johtaa jyrkkiin kannanottoihin, itsensä puolusamiseen henkeen ja vereen. "vesimies ei halua riidellä". Kuitenkin luulee pakenemalla voivan asian selvittää,. Antaa toisten tuntea syyllisyyttä. Ja tämä siksi, että ei osaa käsitellä tunteita. Ihmettelen vaan, että minne ne tunteet häviää näillä karman kierroksilla. Tai onhan vesimies ylempänä henkisesti kuin muut. Muut vaan ei ymmärrä vesimiestä. Siirryttyään sitten seuraavalla rundilla kalojen merkkiin vesimies voi makean nälässään syödä vaikka oksennettua suklaata.

        veskarina täytyy sanoa, että tossa oli jotain ällön tuttua....toivottavasti en kuitenkaan syö seuraavassa elämässä sitä suklaata....kun ei se itse purtuna nytkään maita :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe