onko kellään tietoo onko suomenkielinen selostus lisääntymässä viasatin urheilukanavilla; muuten todella tyytyväinen viasatin tarjontaan
suomenkielinen selostus
7
1313
Vastaukset
- CAnal Viiasat
Luulisin että ei ole lisääntymässä. Viasat on ottanut erilaisen linjan kuin kilpailijansa CanalDigital. Visat lähettää etupäässä vain ruotsinkielellä kun taas Canal on enemmän panostanut suomenkieliseen tekstitykseen tai selostukseen.
- Rudy2
jos noita ruvetaan paljon suomentelemaan ja ns. "palvelua parantamaan" niin silloin voi myöskin hinnat nousta....itse olen ihan tyytyväinen aitoon englanninkieliseen selostukseen golfissa, amerikkalaisessa jalkapallossa ym.
- tekstitystä!
Rudy2 kirjoitti:
jos noita ruvetaan paljon suomentelemaan ja ns. "palvelua parantamaan" niin silloin voi myöskin hinnat nousta....itse olen ihan tyytyväinen aitoon englanninkieliseen selostukseen golfissa, amerikkalaisessa jalkapallossa ym.
Toivoisin, että ainakin
Travel, E!, TCM ja Reality
tekstitettäisiin myös suomeksi. - cnyyvannzn
Rudy2 kirjoitti:
ruotsalaisille paketti on halvempi, vaikka useampia kanavia on ruotsiksi tekstitetty.
- tilaajamääristä
cnyyvannzn kirjoitti:
ruotsalaisille paketti on halvempi, vaikka useampia kanavia on ruotsiksi tekstitetty.
Ruotsalaisia tilaajiakin on varmasti enemmän.
- cnyyvannzn
tilaajamääristä kirjoitti:
Ruotsalaisia tilaajiakin on varmasti enemmän.
nähtiinhän tuo, että explorerin ja history kanavaan tuli tekstejä suomeksi heti paljon enemmän kun sitä viasatia saatiin suomessa myytyä paljon.
- suomeksi myös
kumma että eestin kielellä löytyy tekstitys, mutta suomeksi ei. siellä tuskin voi olla enempää tilaajia. olisi mukava seurata joitain ohjelmia vähemmällä keskittymisellä ja kaikkia slangia ei ymmärrä. eiköhän tässä palvelusta makseta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953