http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Huippukamera avuksi Helsingin liikennevalvontaan/1135225677658
Sakotustavoitteeseen on päästävä.
Huippukamera Helsinkiin
11
1044
Vastaukset
- vxcxcvxc
jos kilvestä ei saa selvää. Minustakin on otettu kuvia hullusti mutta eipä ole sakkoa kuulunut. Olen vaan ajellut hullu virne kasvoilla kameroihin.
- Auto--Antero
Lähteä Kaivokadulle ennätystehtailuun. Kilvet pois ja TORVI AUKI!!!! Kameran välkkyessä uusi käännös ja takaisin entistä lujempaa.
HELVETINKONEELLE pitää puffata HELLvetinmoinen käyttöaste! Rulla täyteen parissa tunnissa....- Innocent Bystander
kotiin mielummin tumputtamaan
- Jaska Parruna
Kiinteä kamera.
- dssdf
niin hiljentelee siihen ja ottaa menetetyn ajan kiinni myöhemmin hurjalla ylinopeudella. No ei vaiskaan, mutta luuleeko nuo idiootit tosiaan että nuo kamerat autaa jotain. Ajan 200 kilometrin pätkän aina joka toinen viikko ja siihen välille on ripoteltu miljoona kameraa, mutta eipä ole vauhti yhtään laskenut. Oppii vaan kameroiden paikat ja hiljentää kohdalla. Sen jälkeen vaan pienempää pesään ja lämä pohjaan.
- liikenneurheilija
jos yhtään alkaa brittimalli rantautua suomeen, niin 55k€ menee melko nopsaan savuna ilmaan....
http://www.speedcam.co.uk/gatso2b.htm
Eiköhän tuolla rahalla olisi hiekoittanut katuja aika kivasti - olisi ollut jotain vaikutusta kuolleiden ja loukkaantumisten määrään OIKEASTI kun olisi liukastumiskuolemat vähentyneet....- liikenneurheilija
http://observer.guardian.co.uk/uk_news/story/0,6903,1037031,00.html#article_continue
aika kiitettävää vastarintaa...
- Automiäs
Voi jumalauta...
Mä oon väärällä alalla...
Vittu alan valmistamaan kameratolppia ja liikennevaloja.
Ketäs nuo hankkii Suomessa teidenvarsille?
Katteet kunnossa... - Kairatiikeri
Miksi aina valitat, nuori mies? Nyt pitäisi päästä punaista päin ylinopeudella Helsingissä?
Pysyisit siellä korvessa ja keskittyisit vaikka sauvakävelyyn, et olisi vaaraksi lajitovereillesi.- llil
En mä ainakaan huomannu tossa mitään valittamista. Siinähän oli vaan linkki uutiseen ja toteamus perässä.
- jaloillani.
Tuleepa taas yksi syy lisää kääntää ratti kohti Kehä I:n ja Kehä III:n välissä sijaitseviin ostosparatiiseihin Helsingin keskustan sijasta. Täältä meiltä kun on noin kymmenen minuutin matka kumpaankin.
Ostosparatiisiin pääsee moottoritietä reipasta vauhtia. Ostosparatiisissa saa pysäköidä ilmaiseksi. Ostosparatiisiin mennessä ei ole kameravalvontalaitteita.
Keskustaan pääsee laillisesti 30 km/h. Keskustassa saa maksaa itsensä kipeäksi parkkipaikasta. Keskustaan tulee veronmaksajien rahoilla kallis kameravalvontajärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873825
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813340Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713247On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli512404Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,502101- 671943
- 421921
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718