http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Huippukamera avuksi Helsingin liikennevalvontaan/1135225677658
Sakotustavoitteeseen on päästävä.
Huippukamera Helsinkiin
11
1052
Vastaukset
- vxcxcvxc
jos kilvestä ei saa selvää. Minustakin on otettu kuvia hullusti mutta eipä ole sakkoa kuulunut. Olen vaan ajellut hullu virne kasvoilla kameroihin.
- Auto--Antero
Lähteä Kaivokadulle ennätystehtailuun. Kilvet pois ja TORVI AUKI!!!! Kameran välkkyessä uusi käännös ja takaisin entistä lujempaa.
HELVETINKONEELLE pitää puffata HELLvetinmoinen käyttöaste! Rulla täyteen parissa tunnissa....- Innocent Bystander
kotiin mielummin tumputtamaan
- Jaska Parruna
Kiinteä kamera.
- dssdf
niin hiljentelee siihen ja ottaa menetetyn ajan kiinni myöhemmin hurjalla ylinopeudella. No ei vaiskaan, mutta luuleeko nuo idiootit tosiaan että nuo kamerat autaa jotain. Ajan 200 kilometrin pätkän aina joka toinen viikko ja siihen välille on ripoteltu miljoona kameraa, mutta eipä ole vauhti yhtään laskenut. Oppii vaan kameroiden paikat ja hiljentää kohdalla. Sen jälkeen vaan pienempää pesään ja lämä pohjaan.
- liikenneurheilija
jos yhtään alkaa brittimalli rantautua suomeen, niin 55k€ menee melko nopsaan savuna ilmaan....
http://www.speedcam.co.uk/gatso2b.htm
Eiköhän tuolla rahalla olisi hiekoittanut katuja aika kivasti - olisi ollut jotain vaikutusta kuolleiden ja loukkaantumisten määrään OIKEASTI kun olisi liukastumiskuolemat vähentyneet....- liikenneurheilija
http://observer.guardian.co.uk/uk_news/story/0,6903,1037031,00.html#article_continue
aika kiitettävää vastarintaa...
- Automiäs
Voi jumalauta...
Mä oon väärällä alalla...
Vittu alan valmistamaan kameratolppia ja liikennevaloja.
Ketäs nuo hankkii Suomessa teidenvarsille?
Katteet kunnossa... - Kairatiikeri
Miksi aina valitat, nuori mies? Nyt pitäisi päästä punaista päin ylinopeudella Helsingissä?
Pysyisit siellä korvessa ja keskittyisit vaikka sauvakävelyyn, et olisi vaaraksi lajitovereillesi.- llil
En mä ainakaan huomannu tossa mitään valittamista. Siinähän oli vaan linkki uutiseen ja toteamus perässä.
- jaloillani.
Tuleepa taas yksi syy lisää kääntää ratti kohti Kehä I:n ja Kehä III:n välissä sijaitseviin ostosparatiiseihin Helsingin keskustan sijasta. Täältä meiltä kun on noin kymmenen minuutin matka kumpaankin.
Ostosparatiisiin pääsee moottoritietä reipasta vauhtia. Ostosparatiisissa saa pysäköidä ilmaiseksi. Ostosparatiisiin mennessä ei ole kameravalvontalaitteita.
Keskustaan pääsee laillisesti 30 km/h. Keskustassa saa maksaa itsensä kipeäksi parkkipaikasta. Keskustaan tulee veronmaksajien rahoilla kallis kameravalvontajärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o3824784Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4572938Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1302579Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1852502Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2252483"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –541587Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5801479Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4551312Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki141283Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v411033