Tämän palstan parhaimmat veikkaajat ovat tässä.
1. Teppo.moi
Mitä nyt olen lukenut palstan viestejä, niin sen perusteella Tepi osuu aika mukavasti ja suht` säännöllisesti. Hyviä vihjeitä perusteluineen ja tarkkaan scoutattuja. Et sillei hei.
2. Veto-Expertti
Myös hyvä osumisprosentti. Pistää kovia kertoimia ja aina silloin tällöin löytyy hyviä perusteluja
3. Taavetti2
Osuu myös ja kovilla kertoimilla. Usein myös hyviä perusteluja. Ratkaiseva ero Veto-Experttiin oli osumistarkkuus, mutta eihän aina voi voittaa.
4. Hacker
Johtaa Tuplakisaa. Hyviä hakuja jan kovia kertoimia. Osumatarkkuus myös hyvä. Usein kuitenkin perustelut uupuu ja vihjeet tuntuvat välillä vain siltä että on lyöty vain kovia kertoimia.
5. Pokerimaa
Pokerimaa antaa hyvin perusteltuja ja tarkkaan harkittuja vihjeitä. Nyt on menossa oikea voittoputki. Kannattaa peesata myös tämän päivän vihje.
Siinä oli siis henkilö kohtainen Top5. Tämä on siis vain minun mielipiteeni.
Täytyy myöntää, että aina tulee luettua edellämainittujen päivän vihjeet ja joskus jopa hyödynnettyä.
Palstan surkeimmathan te tiedätte, joten ei sitä sen enempää.
Veikkaajien Top5 - Oletko siellä?
25
1268
Vastaukset
- taas itseänsä
kehuu voi tuota meidän pikkuista et sillee hei!
- Joukahaine
Älä nyt viitsi. En ole Teppo.Moi
- asdopjasdpoasdj
1. Joukahaine
2. Joukahaine
3. Joukahaine
4. Joukahaine
5. Joukahaine
Mitä nyt olen lukenut hänen viestejään, niin ei osaa itse yhtään vihjata, vaan peesaa aina Teppoa ja kun Tepi ei osu, kirjoittaa hän nimettömänä "Teppo on paska" -viestejä. Lisäksi hän tekee vielä tyhmiä "Top 5" -ketjuja, joissa hän kertoo ketä peesaa eniten ja kenen perse on paras nuolemisen kannalta. Et sillei hei!- Joukahaine
Koskas olen peesannut Teppoa?
- aasdasdasdasdasd
Joukahaine kirjoitti:
Koskas olen peesannut Teppoa?
Olet varmasti peesannut teppoa vähintään kolme kertaa kun listalles ykköseks pistät ja kun tepi on niin uber-hyvä veikkaaja, niin mikset sitten peesaisi häntä. Et vain uskalla myöntää!!! KIELTÄJÄ!! Voin pistää pääni pantiksi, että olet edes kerran peesannut tepin vihjeitä et sillei hei!
- Joukahaine
aasdasdasdasdasd kirjoitti:
Olet varmasti peesannut teppoa vähintään kolme kertaa kun listalles ykköseks pistät ja kun tepi on niin uber-hyvä veikkaaja, niin mikset sitten peesaisi häntä. Et vain uskalla myöntää!!! KIELTÄJÄ!! Voin pistää pääni pantiksi, että olet edes kerran peesannut tepin vihjeitä et sillei hei!
EN OLE PEESANNUT tEPIÄ, MIELIPIDETTÄ OLEN KYLLÄ KYSYNYT. Mähän oon paras vihjaaja XD
- everstin vihjeillä
kyllä tehnyt tänävuonna todella suuret tilit että kyllä se on mun listoilla ehdottomasti ykkönen.
- Joukahaine
Mua Eversti ottaa päähän. Kyllähän sieltä osuviakin vihjeitä tulee, mutta kaveri kehuu liikaa itseään. Se pudottaa bongoja.
- on tullut peesattua
ja voitolla ollaan reilusti että eiköhän tuo jo kertone että eliittiin hän mun listalla kuuluu.
- Joukahaine
Mitä nyt olen seurannut niin kaveri ei osu IKINÄ.
- törkeää!
StrahLenD on osunut ainakin pari kertaa, sillä vaan on ongelmia kielensä kanssa "vittu paska homo"
- tänään...
se alko kitiseen ettei ole pelattavaa.kuka tuo sami78 on?aika hyvää ideaa.
- kertoimen
"vihjeitä ei voi sanoa vihjeiksi"
- on ASIAA!!!
Siinä oli kiteytetty kaikki olennainen vedonlyöntivihjaamisesta. Jos kerroin on laskettu oikein, tarkoittaa kerroin kaksi yli 50%todennäköisyyttä kohteen toteutumiselle, mikä on sama kuin kolikkoa heittäisi. Tosi pelimiehet etsivät ja löytävät pelikelpoisia >2,50 kertoimia.
Hyvyys ei ole absoluuttista hei! Täällä ihmiset ovat vihjailleet erilaisia ajanjaksoja, eikä Tepin mielestä nimimerkkejä voida rankata tällä tavoin. Lähinnä sen vuoksi, että täällä on muitakin asiakirjoittajia, joita tässä ei noteerattu lainkaan. Turhaa kilvoittelua siis.
Tepi uskoo motivaatioperusteiseen vedonlyöntiin, jonka on havainnut sangen tuottavaksi et sillei hei! Motivaatio on niin monisäikeinen asia, että sitä ei voi scoutata pelkän sarjataulukon perusteellaa, vaan siinä on kymmeniä liikkuvia osia hei!
Varmasti monella olisi edellytyksiä samaan kuin Tepi, mutta heiltä puuttuu:
1) rohkeutta
2) aikaa, joka on tärkeä resurssi
Et sillei hei!- aikaa puuttuu
tepillähän on aikaa, kun on koneella 15 tuntia päivässä "scouttaamassa" kun muut ovat töissä
aikaa puuttuu kirjoitti:
tepillähän on aikaa, kun on koneella 15 tuntia päivässä "scouttaamassa" kun muut ovat töissä
Ei siihen nyt niin hirveästi aikaa mene et sillei hei! NHL-kohteissa on olennaista katsella pelejä myös, ja pelit tulee yöllä hei!
- McDollars
Mä tein kans Top5 listan.
1. McDollars
-ehdotonta eliittiä ja mukava kaveri
2. Kaikki mun koirat ja nykyset ja ex-muijat
-koissut pakottaa liikkumaan oli sää mikä tahansa ja muijat pitää huolta tosta purkautumisefektistä
3. Hitler
-suurmies mutta haukkasi liian suuren kakun ja tukehtu siihen
4. Joukahaine & Väinämöinen
- kovia jätkiä oli kyllä
5.Auvo Niiniketo
-vetäis teitä kaikkia turpaan vaikka yhtäaikaa yrittäisitte päälle, passi löytyy meitsiltäki et turha tulla mullekkaan.- Joukahaine
Aika hyvä lista mun mielestä.
- on siis laitettu
Listan kyl vois kääntää ylösalaisin tai miten päin vaan!
- ???
Voisitko Joukahaine kertoa ko. vihjaajien palautusprosentin? Tärkeintä vihjeissä on voittaminen niillä ei vihjeiden perustelut. Eli kenen vihjeillä jää pitemmän päälle eniten voitolle/häviää vähiten ja mistä asian voi tarkistaa?
- Anonyymi
Teppo taisi olla kova. Nahkahousuissa ja ilman.
- Anonyymi
top-3. mä mää ja määä
- Anonyymi
1. Stadin Tepi
2. Stadin kundi
3. teppo.moi
4. seppo.soi
5. taavetti2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569