samoin, mäkin tuossa justiinsa sitä ajatellen kyselin tuossa alemmassa (olikohan..?) ketjussa fanipostiosotetta.. luultavasti mä väkerrän sille jonkun ihanan kortin ja laitan mukaan vaikka jotain avaimenperää jos kirjekuoressa lähetän..
Tietääkö kukaan postiosotetta mihin voi lähettää esim. kortin?
0Äänestä
awa_on_ihana
(jäsenen nimi) Lordi c/o SONYBMG PL 285 02601 Espoo Finland
-tuon eräs vastasi kun kysyin samaa tuolta alempaa. apua, pitääpäs jo kohta tehdä lahja valmiiks että ehtii postissa..
0Äänestä
Lady Awa
Toi sun posti on vanha, mut mun oli pakko vastata. En oo vielä lähettäny mun lahjaa, mut aion antaa sille kissajulisteen, ku sehän tykkää kissoista. ja sit kortin ja kirjeen, ja ehkä jonku koriste-esineen, ja itte tekemän sellasen helmijutun, mis lukee AWA. En tie viel, mut ehkä annan myös semmosen pehmonallen:) t. Lady Awa p.s. Mitäs itte annat??
Vastaukset 4
Vanhimmat
samoin, mäkin tuossa justiinsa sitä ajatellen kyselin tuossa alemmassa (olikohan..?) ketjussa fanipostiosotetta..
luultavasti mä väkerrän sille jonkun ihanan kortin ja laitan mukaan vaikka jotain avaimenperää jos kirjekuoressa lähetän..
Ja Awan sähköpostiosote on [email protected]
Tietääkö kukaan postiosotetta mihin voi lähettää esim. kortin?
(jäsenen nimi)
Lordi c/o SONYBMG
PL 285
02601 Espoo Finland
-tuon eräs vastasi kun kysyin samaa tuolta alempaa.
apua, pitääpäs jo kohta tehdä lahja valmiiks että ehtii postissa..
Toi sun posti on vanha, mut mun oli pakko vastata. En oo vielä lähettäny mun lahjaa, mut aion antaa sille kissajulisteen, ku sehän tykkää kissoista. ja sit kortin ja kirjeen, ja ehkä jonku koriste-esineen, ja itte tekemän sellasen helmijutun, mis lukee AWA. En tie viel, mut ehkä annan myös semmosen pehmonallen:)
t. Lady Awa
p.s. Mitäs itte annat??