ÄRSYTTÄÄ! Miks ne ei jaksa tehä sitä uutta sivua?!
On jo kulunu ties kuinka kauan ja aina siellä lukee "TULOSSA PIAN",joo tosi pian! Mikäköhän psyaniden,hemityksen ja muiden käsitys on "pian"-sanan merkityksestä? :P
Okei,ei ollu tarkotus laittaa noin valittavaan sävyyn.Anteeks.Mutta kuitenkin
MonsterDiscoHell
7
746
Vastaukset
- maltilla mennään
ehkä uusi sivusto on jo tekeillä, mutta uskon että se ei ihan hetkessä valmistukaan.
malttia.. ;)- Monsterdiscohell!
Sen sivun ylläpitäjä psyanide on matkoilla ja se ei pysty tekemään matkallaan hommia.Ehkä siksi sivuton rakentamisesssa kestää vähän aikaa.
- pazinen
niinpä.sivustosta saattaa tulla niiiiin iso että niillä kestää vähän aikaa
- a_loser
Ei sitä levyä päivässä tehä, tai jos tehään niin se ei oo tehty niin huolella.Ja se saattais olla aika paskaa kuunneltavaa.Joten mä jaksan ainakin oottaa, kuitenkin kun oon lordi-fani niin annetaan lordin tehdä se levy huolella :D
- aloittaja
Kuka tässä on mistään levystä puhunu?!
Kyse oli monsterdiscohellistä,lordin sivuista.Tiedätkö edes niitä? - vanha tuttu
aloittaja kirjoitti:
Kuka tässä on mistään levystä puhunu?!
Kyse oli monsterdiscohellistä,lordin sivuista.Tiedätkö edes niitä?aaaaargh!mä en kestä.ne on sitä sivua tehny varmaan jo uuden vuoden loputtua mutta ei se vieläkään oo valmis.kai sen psyaniden olis jo pitäny tulla lomalta mutta se sivu ei oo vieläkään valmis.hmm...jotenkin musta tuntuu ettei se sivu tuu ikinä valmiiks
- vanha tuttu
no niin.ei ne sivut valmistunu.ne ei tuu ikinä valmistumaankaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837