FPS-SaPKo 2-4

SaPKo oli taas ylivoimainen. Kun lopussa FPS ei muuten pärjännyt niin alkoivat sikailemaan.

SaPKon nuori peluri Mäenpää sai aivotärähdyksen. Kaikki lauantaina jäähallille ja taotaan forssalaisia turpaan.

11

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi.

      Mahtaakohan Mäenpääkin joutua päästään eläkkeelle kuten sinä? =)))

      Joko kuukauden kumarrus on suoritettu Lahteen päin?

    • Todella hienoa

      Vaikka en pätkääkään ole FPS:n puolella, niin nyt täytyy kehua! Kerrankin sika-SaPKon pelaaja sai omaa lääkettään, Toivottavasti Mäenpäälle kävi todella huonosti! Toivotaan, että seuraavassa pelissä taklataan taas muutama sika-SaPKon pelaaaja, mielellään pyörätuolikuntoon!

      • Siinä taas yksi tomppeli joka ei ymmärrä jääkiekosta mitään.

        Jääkiekossa olisi tarkoitus pistää lättyjä vastustajan verkkoon, siinä ei ole tarkoitus teloa vastustajia sairaalaan tai pyörätuoliin. Ymmärrätkö itsekään kuinka idioottimaisen viestin kirjoitit?

        Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon.


      • Olavi.
        SavoRULES kirjoitti:

        Siinä taas yksi tomppeli joka ei ymmärrä jääkiekosta mitään.

        Jääkiekossa olisi tarkoitus pistää lättyjä vastustajan verkkoon, siinä ei ole tarkoitus teloa vastustajia sairaalaan tai pyörätuoliin. Ymmärrätkö itsekään kuinka idioottimaisen viestin kirjoitit?

        Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon.

        "Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon."

        Etkö uskalla taaskaan lähteä Savonlinnasta minnekään? Minä olen edelleen valmis maksamaan bussimaksusi.

        Entäs se kumarrus Lahteen päin? Joko on suoritettu?


      • Olavi. kirjoitti:

        "Tulepa tänne sanomaan naamatusten sama asia niin järjestellään leegot uuteen uskoon."

        Etkö uskalla taaskaan lähteä Savonlinnasta minnekään? Minä olen edelleen valmis maksamaan bussimaksusi.

        Entäs se kumarrus Lahteen päin? Joko on suoritettu?

        Ota sinä joskus se suorakulmion muotoinen ontto nuppisi pois sillinmyyjä-äitisi peräaukosta niin tiedät enemmän maailmanmenosta.


      • en ole samaa mieltä..

        Tuollainen käytös ei todellakaan ole hienoa, ei ketään kohtaan!


      • Rullesta ei vastusta!
        SavoRULES kirjoitti:

        Ota sinä joskus se suorakulmion muotoinen ontto nuppisi pois sillinmyyjä-äitisi peräaukosta niin tiedät enemmän maailmanmenosta.

        Oletko todella noin idiootti?! Onneton pelle, joka uhoo mutta ei pysty seisomaan sanojensa takana. Olet raukka paska!


      • koittakaa jo tajuta
        en ole samaa mieltä.. kirjoitti:

        Tuollainen käytös ei todellakaan ole hienoa, ei ketään kohtaan!

        Hyvä savorules.
        sähän pyörittelet täällä kansaa kuin vettä ämpärissä.
        Ettekö todellakaan tajua miten te muut saavat lukija aivan naurun partaalle.
        En tiedä tekeekö savorules tämän tahallaan, mutta hauskaa se on toden totta.

        Eli samaan malliin niin saan ainakin ptkän iän naurun puolesta.

        Kiitos ja kumarrus savorulesille :D


      • koittakaa jo tajuta kirjoitti:

        Hyvä savorules.
        sähän pyörittelet täällä kansaa kuin vettä ämpärissä.
        Ettekö todellakaan tajua miten te muut saavat lukija aivan naurun partaalle.
        En tiedä tekeekö savorules tämän tahallaan, mutta hauskaa se on toden totta.

        Eli samaan malliin niin saan ainakin ptkän iän naurun puolesta.

        Kiitos ja kumarrus savorulesille :D

        On helppoa kiusata kultapossukerhon jäseniä. Ilmeisesti sinä olet näitä rimppakinttuja paljon fiksumpi lukija kun huomasit asian.

        Onhan tämä helpottavaa huomata että palstalla vierailee joskus muitakin fiksuja kuin minä. Jatkan samaa rataa joten hymyä huuleen.


      • Seurailijavaan
        SavoRULES kirjoitti:

        On helppoa kiusata kultapossukerhon jäseniä. Ilmeisesti sinä olet näitä rimppakinttuja paljon fiksumpi lukija kun huomasit asian.

        Onhan tämä helpottavaa huomata että palstalla vierailee joskus muitakin fiksuja kuin minä. Jatkan samaa rataa joten hymyä huuleen.

        On kyllä naurettavaa miten SavoRulesin provosoiminen saa ihmiset raivostumaan. Älkää ottako niin tosissaan, muuten hän jatkaa sitä koko ajan.


      • Yksi monista
        Seurailijavaan kirjoitti:

        On kyllä naurettavaa miten SavoRulesin provosoiminen saa ihmiset raivostumaan. Älkää ottako niin tosissaan, muuten hän jatkaa sitä koko ajan.

        Rullella on tapana keskustella täällä välillä itsekseen. Kehuu omia juttuja toisella nikillä, mutta kyllä tyyli paljastaa hänet. Niinkuin tuossa sinua edeltävät kaksi sen osoittavat. Rullhan se kuumana käy vähän väliä. Rullen henkinen ikä on n.10-13v. Pelle se on ja pelkuri! Heh heh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      180
      837
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe