kuristettu koira

jekku_battery

Lukiko joku 7-päivää lehdestä (mahdollisesti paikallislehdestä tms) ensin 3 viikkoa kadoksissa olleesta koirasta, sittemmin löydetty puuhun kuristettuna.

"pieni" järkytys heräsi itsellä.

25

4871

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi monista

      Olisiko mieluisempi ollut "hot dog"...

      • mace78

        MITÄ TOLLASET VITSAILIJAT TÄÄLLÄ TEKEE?


    • tai näin

      Jutussa jonka minä luin (ehkä iltalehti tms), sanottiin että koira oli kuristautunut puuhun. Tietämättömyyttä/tyhmyyttä vaiko välinpitämättömyyttä sitoa irti oleva koira puuhun, mutta käsittääkseni oli itse hädissään hirttäytynyt.

      • Tolstoi

        Kyllä se on sairaus mikä laittaa ihmisen sitomaan koiran puuhun lyhyellä köydellä, 30 asteen pakkasilla. Ei terve ihminen sido toisen koiraa puuhun ja jätä kitumaan. Silmä silmästä, hammas hampaasta... Toivon todellakin, että tekijä jossain vaiheessa lipsauttaa tekonsa jollekkin ja näin jää kiinni.

        P.s. Köysi oli niin lyhyt ettei koiralla ollut mitään mahdollisuuksia, kyllä se on siis ihan tarkoituksella hirtetty.


      • mulle..

        mistä mä löydän sen äijän oka sito sen koiran puuhun niin mä näytän sille taivaan merkit!


      • on juttu
        mulle.. kirjoitti:

        mistä mä löydän sen äijän oka sito sen koiran puuhun niin mä näytän sille taivaan merkit!

        omistajan blogissa netissä ;)


      • jekku_battery

        koira oli lehdenkin mukaan sidottu puuhun (oksaan roikkumaan) ja paniikissa se oli alkanut riuhtomaan ja näin hirttänyt itsensä. eli koiraa siis ei sidottu kiinni keskelle metsää siinä mielessä, että se odottaisi kiltisti kun varas käy jossain.


      • jekku_battery
        on juttu kirjoitti:

        omistajan blogissa netissä ;)

        olis kiva saada se osote jos sulla on tallessa


      • ???????????????
        jekku_battery kirjoitti:

        koira oli lehdenkin mukaan sidottu puuhun (oksaan roikkumaan) ja paniikissa se oli alkanut riuhtomaan ja näin hirttänyt itsensä. eli koiraa siis ei sidottu kiinni keskelle metsää siinä mielessä, että se odottaisi kiltisti kun varas käy jossain.

        http://lhkieppi.vuodatus.net/blog/453845


      • koirien ystävä
        ??????????????? kirjoitti:

        http://lhkieppi.vuodatus.net/blog/453845

        voi vaan kuvitella miltä koira parasta on tuntunu...ihmiset on idiootteja! koira näyttää aika paljon sudelta, oisko ollu joku susien vihaaja? vaikka eihän niitäkää pidä noin kohdella. antakaa eläinten olla ja elää rauhassa!!!


      • jekku_battery
        koirien ystävä kirjoitti:

        voi vaan kuvitella miltä koira parasta on tuntunu...ihmiset on idiootteja! koira näyttää aika paljon sudelta, oisko ollu joku susien vihaaja? vaikka eihän niitäkää pidä noin kohdella. antakaa eläinten olla ja elää rauhassa!!!

        hirttäis mieluummin kaikki ihmiset puihin. ^^


      • todella järkyttävää
        on juttu kirjoitti:

        omistajan blogissa netissä ;)

        miten voi joku ollakin niin julma,toivottavasti tyyppi jää kiinni pian ja joutais sellanen raakalainen sähkötuoliin telotettavaksi!!!!


      • juuri näin...
        jekku_battery kirjoitti:

        hirttäis mieluummin kaikki ihmiset puihin. ^^

        Ensinnäkin, olisi mukava jos ihmiset ottaisivat selvää asioista eivätkä vain soveltaisi omia näkemyksiään asioista!
        Jassa oli siis sidottu puuhun, ei oksiin eikä vastaaviin, vaan puun runkoon, ja se ei ollut siihen itse hirttäytynyt. Naru jolla Jasha oli puuhun sidottu, oli laitettu niin lyhyeksi ettei koiran etutassut meinannut ylttää maahan, toki koira on varmasti ollut hätääntynyt ja yrittänyt kiskoa itseään irti ja edes auttanut kuristumistaan, mutta Jasha olisi kuristunut joka tapauksessa, vaikka olisi ollut täysin liikkumatta, niin lyhyt naru oli!

        Koira oli myös siis ollut metsässä jo hetken ja kerennyt paleltua, eli toisin sanoin koira oli jäätynyt metsään, vaikka narua olisi ollut 10 metriä ei jäätymistä olisi voinut estää, ellei siis joku olisi kerennyt löytää Jashaa.

        Samaa mieltä olen siitä että sama kohtalo sille joka teki tämän Jashalle, mutta valitettavaa on se että lain edessä tämä tekijä saisi todennäköisesti päiväsakkoja ja EHKÄ eläimenpitokiellon, jos edes sitäkään.

        Muistakaahan näin vaalien alla kysellä ehdokkailta mitä mieltä he ovat eläinsuojelulaista joka on ihan retuperällä!


      • _pohjis_
        ??????????????? kirjoitti:

        http://lhkieppi.vuodatus.net/blog/453845

        Hyi :SS oksettaa ihmiset jotka voi tehä jotain tommosta. Inhottaa myös miten pienet tuomiot (tai siis ei mitkään tuomiot) on niin pieniä. Jos kiduttaa ja tappaa jonkun eläimen niin voi saada vaan sakkoi ja just sen eläintenpitokiellon, ja sekin kumoutuu kun valittaa... Inhottaa...


      • Ilman narua
        mulle.. kirjoitti:

        mistä mä löydän sen äijän oka sito sen koiran puuhun niin mä näytän sille taivaan merkit!

        sen pitäisi äijä olla???
        Mielestäni sopii hyvin tyhmän neitosen tekoseksi.
        Ei tarvitse aina syyttää miehiä, kele!


      • Hirttämätön
        jekku_battery kirjoitti:

        hirttäis mieluummin kaikki ihmiset puihin. ^^

        puhetta,vaikka kuinka olisi elukoiden ystävä...


    • JÄRKYTTYNYTILMIÖ!!

      toi on mun kamun koira! sen nimi on lara,ja se oli karannu niiltä,ja juoppo oli kuristanut sen puuhun!
      tiedän,kauhee itku mun kamulla ;(

      • jekku_battery

        tossa nyt puhuttiin Jassa-nimisestä koirasta.


      • fgfgdfgfd
        jekku_battery kirjoitti:

        tossa nyt puhuttiin Jassa-nimisestä koirasta.

        mut mun kamu sano että pari viikkoo sitte sen koira kuristettii :( sen nimi o lara oikeesti.
        sori vaan.. tunnen asian paremmin ku ERÄÄT!


      • tappajan sukua.
        fgfgdfgfd kirjoitti:

        mut mun kamu sano että pari viikkoo sitte sen koira kuristettii :( sen nimi o lara oikeesti.
        sori vaan.. tunnen asian paremmin ku ERÄÄT!

        raadosta alkaa kilpailemaan. Oli kenen oli, se on nyt koirien taivaassa.
        Toivottavasti omistaja pitää seuraavan rakin kiinni omassa narussa. Välttyisi tuollaiselta vuodatukselta.

        Samoin kissat...ette taida tajuta, että ne on pidettävä kotipihalla tai narun jatkeena.

        Minä en ainakaan autolla ajaessa aja kolaria jonkun mirrin takia.


      • j.e.k.k.u
        tappajan sukua. kirjoitti:

        raadosta alkaa kilpailemaan. Oli kenen oli, se on nyt koirien taivaassa.
        Toivottavasti omistaja pitää seuraavan rakin kiinni omassa narussa. Välttyisi tuollaiselta vuodatukselta.

        Samoin kissat...ette taida tajuta, että ne on pidettävä kotipihalla tai narun jatkeena.

        Minä en ainakaan autolla ajaessa aja kolaria jonkun mirrin takia.

        saattoi olla eri tapaus.
        Lehdessä ja ko. blogissa ainakin mainitaan näin ja se on omistajaltakin tarkistettu.
        Ikävää jos tällaisia on enemmänkin sattunut.


      • Sandra !

        No sopii ollakkin itkunen! Varmaan tosi kamalaa! Miten se oli karannu? Ja kuka tuolla ykski, ei muka kauheeta. Varmaan niitä "eläinrääkkääjiä"!


      • Kuiku
        tappajan sukua. kirjoitti:

        raadosta alkaa kilpailemaan. Oli kenen oli, se on nyt koirien taivaassa.
        Toivottavasti omistaja pitää seuraavan rakin kiinni omassa narussa. Välttyisi tuollaiselta vuodatukselta.

        Samoin kissat...ette taida tajuta, että ne on pidettävä kotipihalla tai narun jatkeena.

        Minä en ainakaan autolla ajaessa aja kolaria jonkun mirrin takia.

        Hyi kauheeta! miten jotkut ihmiset voikaa olla noin ilkeitä ja raakoja!!?

        Ja ei oo kovin viisasta tulla tänne väittämään joku 8 vee että "Se on mun kamun koira!!"
        On sullaki tekemisen puutetta ku tuollasia pitää tulla väittämään! Ja samoin ne jokka yrittää vääntää tosta vielä vitsiä..! Oikeasti tosi lapsellista!!!


      • mievaan...
        Sandra ! kirjoitti:

        No sopii ollakkin itkunen! Varmaan tosi kamalaa! Miten se oli karannu? Ja kuka tuolla ykski, ei muka kauheeta. Varmaan niitä "eläinrääkkääjiä"!

        Eläinrääkkäys ja rääkkääjät joutavat suoraan Helvettiin. Saisi ansionsa mukaan... Ne jotka tekevät tuollasita ovat todella mielenvikaisia idiootteja. Periaatteessa tuo on MURHA.


    • KillerKitty

      Nin ärsyttävää että eläimiä ei pidetä arvossa! Ne olivat maailmassa ennen meitä! Niilläkin on tunteet, aistit ja normaalit tarpeet. Ne vain näyttävät erilaisilta. Musta eläimen tappo pitäisi alkaa kissasta suurempiin(arvostan kyllä pienempioäkin!!, tappona eikä vain sakkojen tai eläimen pito kiellon saamisena. Ihminen on aivoiltaan fiksumpi(paitsi ne jotka vahingoittavat oikeasti muita) mutta osaavat eläimetkin ajatella. Minusta eläin viha pitäisi mennä rasismin puolelle!

      Ääliöitä vastaan t. Kitty's&jyrsijät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe