Painonnousu RV 20?

typytsy

Heip mulla kertyi raskauden alussa painoa 100-150g/vko, nyt oli viime kk:n aikana tullut 650g/vko! Yhteensä n.5kg...Miten muilla paino noussut? Lähtöpaino oli 65kg, nyt lähenee 70kg. Pituuteni 163cm.

12

4247

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisin!

jos minullakin paino nousisi. Nyt menossa viikko 21 ja painoo on tullu lisää ehkä kilo! Masu on kyllä pyöristyny, mut jalat ja kädet on samanlaiset tikut kuin ennenki. Rakenneultran perusteella vaavi oli kuitenkin ihan hyvin kehittynyt ja oikean kokoinen viikkoihin verrattuna. Itseään vaan huolestuttaa, että eihän lapseni ole jo nyt nälkäinen ennen kuin on edes syntynyt...

• ja paino

noussut 4 kiloa. Maha ja pylly pyöristyneet:) Mutta otan sen positiivisena asiana!

• hätä

ei kannata siitä painosta ressata...
      Itse olen nyt viikolla 32 5 ja painoa tullut jo 17kiloa=DD
      muistaakseni nuilla samoilla viikoilla mulle kertyi viikkossa semmoset 800g...nyt sit oli tullut kilon viikko vaihtia...=)
      Että sulla se on viel hyvissä rajoissa!!!
      Kyllä ne sit tippuu melkeen samaa vauhtia pois ku synnytät ja imetät!!!
      Oikeen mukavaa odotusta!!

• piirtein

samoissa mennään, niin viikkojen kuin kilojenkin kanssa :-)

• ja...

painoa oli sitten viime kerran tullu reilut 800g per viikko. Ei kuulemma huolta, turvotusta luultavasti suurin osa. Viikkoja kasassa nyt 31 ja painoa tullut yhteensä 10kg. Pituutta mulla on 160cm ja lähtöpaino oli 59kg.

• rv 19

mun paino oli noussut rv 21 0 4kg (169 cm) lähtö painoni ol 61 kg. rv 28 6 71g. ja 38 6 77kg. siis mun paino nousi lopussa aka reilusti mutta koko raskauden aikan 16kg. nyt toista odotan ja lähtö paino oli jo vähän korkeempi, 68kg. ja 5v vanhempi. (sain kaikki kiloni pos esikoisemme syntymän jälkeen). mutta ny tullut vuoden aikan 8kg. lhasta ja läskiä ... nauraa ...

• mulla....

Olen nyt viikolla 24...lähtöpaino oli 65kg ja nyt se on 72kg...pituutta 170cm...ei ole ainaaan valiteltu neuvolasta.

• äippä

painoa tähän mennessä tullut lisää vähän yli 2kg...Jokainen on yksilö, täytyy muistaa!

• tuohon mennessä

Mulle oli rv20 mennessä tullut 5kg, alkupaino 50kg. Nyt on tullut varmasti kahdessa viikossa taas lisää, neuvola ensi viikolla =)

Luin jostain että vauva elää puolivälin tienoilla ja jälkeen kiivainta kasvukauttaan ja samoin äiti =) Eli ihan normaalia painonnousua sulla!

• painonnousu

Mie olin vielä rv 20 miinuksella alkupainosta. Alussa paino tippui rajun pahoinvoinnin takia, ja oikeastaan vasta puolen välin jälkeen alkoi nousemaan.

• Mimmu87

Oon ite 165cm pitkä ja painoin ennen raskautta 55kg
      Nyt rv.26 ja painan JO 75kg. Laskekaa siitä :)
      Ei kannatta stressata nyt, Kyllä ne sit myöhemmin lähtee :)

• .....

Minulla rv 25. Lähtöpainoni oli 50kg/163cm ja nyt on tullut kiloja lisää jo 11kg :O HURJA MÄÄRÄ!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe