Heip mulla kertyi raskauden alussa painoa 100-150g/vko, nyt oli viime kk:n aikana tullut 650g/vko! Yhteensä n.5kg...Miten muilla paino noussut? Lähtöpaino oli 65kg, nyt lähenee 70kg. Pituuteni 163cm.
Painonnousu RV 20?
12
4168
Vastaukset
- olisin!
jos minullakin paino nousisi. Nyt menossa viikko 21 ja painoo on tullu lisää ehkä kilo! Masu on kyllä pyöristyny, mut jalat ja kädet on samanlaiset tikut kuin ennenki. Rakenneultran perusteella vaavi oli kuitenkin ihan hyvin kehittynyt ja oikean kokoinen viikkoihin verrattuna. Itseään vaan huolestuttaa, että eihän lapseni ole jo nyt nälkäinen ennen kuin on edes syntynyt...
- ja paino
noussut 4 kiloa. Maha ja pylly pyöristyneet:) Mutta otan sen positiivisena asiana!
- hätä
ei kannata siitä painosta ressata...
Itse olen nyt viikolla 32 5 ja painoa tullut jo 17kiloa=DD
muistaakseni nuilla samoilla viikoilla mulle kertyi viikkossa semmoset 800g...nyt sit oli tullut kilon viikko vaihtia...=)
Että sulla se on viel hyvissä rajoissa!!!
Kyllä ne sit tippuu melkeen samaa vauhtia pois ku synnytät ja imetät!!!
Oikeen mukavaa odotusta!! - piirtein
samoissa mennään, niin viikkojen kuin kilojenkin kanssa :-)
- ja...
painoa oli sitten viime kerran tullu reilut 800g per viikko. Ei kuulemma huolta, turvotusta luultavasti suurin osa. Viikkoja kasassa nyt 31 ja painoa tullut yhteensä 10kg. Pituutta mulla on 160cm ja lähtöpaino oli 59kg.
- rv 19
mun paino oli noussut rv 21 0 4kg (169 cm) lähtö painoni ol 61 kg. rv 28 6 71g. ja 38 6 77kg. siis mun paino nousi lopussa aka reilusti mutta koko raskauden aikan 16kg. nyt toista odotan ja lähtö paino oli jo vähän korkeempi, 68kg. ja 5v vanhempi. (sain kaikki kiloni pos esikoisemme syntymän jälkeen). mutta ny tullut vuoden aikan 8kg. lhasta ja läskiä ... nauraa ...
- mulla....
Olen nyt viikolla 24...lähtöpaino oli 65kg ja nyt se on 72kg...pituutta 170cm...ei ole ainaaan valiteltu neuvolasta.
- äippä
painoa tähän mennessä tullut lisää vähän yli 2kg...Jokainen on yksilö, täytyy muistaa!
- tuohon mennessä
Mulle oli rv20 mennessä tullut 5kg, alkupaino 50kg. Nyt on tullut varmasti kahdessa viikossa taas lisää, neuvola ensi viikolla =)
Luin jostain että vauva elää puolivälin tienoilla ja jälkeen kiivainta kasvukauttaan ja samoin äiti =) Eli ihan normaalia painonnousua sulla! - painonnousu
Mie olin vielä rv 20 miinuksella alkupainosta. Alussa paino tippui rajun pahoinvoinnin takia, ja oikeastaan vasta puolen välin jälkeen alkoi nousemaan.
- Mimmu87
Oon ite 165cm pitkä ja painoin ennen raskautta 55kg
Nyt rv.26 ja painan JO 75kg. Laskekaa siitä :)
Ei kannatta stressata nyt, Kyllä ne sit myöhemmin lähtee :) - .....
Minulla rv 25. Lähtöpainoni oli 50kg/163cm ja nyt on tullut kiloja lisää jo 11kg :O HURJA MÄÄRÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763