Aloita vedonlyönti tuplaamalla varat

Jeeeeesmän

Vedonlyönnin perimmäinen tarkoitushan on saada tuottoa sijoitetulle pääomalle. Jotkut sanovat pelaavansa vain huvikseen tai koska se on hauskaa, mutta tuskin kukaan tahallaan häviää, tai tavoittelee häviämistä.

Minulla on sinulle keino, miten tuplaat HETI alkuun sijoittamasi pääoman. Unibet nimittäin tarjoaa 100% ilmaisen bonukset 30 euroon asti, mikä siis tarkoittaa sitä, että kun käyt rekisteröitymässä ja talletat 15-30 euroa, saat pelitilillesi samantien tuplamäärän pelihiekkaa.

Jos onnellisesti pääset tavoitteeseen ja saat kasvatettua pääomaa vielä entisestään, ennen kuin nostat bonuksilla ansaitsemasi voitot, täytyy sinun kierrättää bonusrahat kolme kertaa. Eli jos ole sijoittanut 15 euroa ja saanut toisen 15 euroa bonusta, tulee sinun pelata (ei siis hävitä, vaan pelata) vähintään 45 euroa vedonlyöntiin.

Maksimoi sijoitetun pääoman tuotto (ROI) heti alusta ja käy rekisteröitymässä osoitteessa:

http://fi.unibet.com/punter/index_campaign_reg.jsp?cmpid=5982&lang=fi

8

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähh

      Joo, ja sitten häviää tuplasti.

      • ainaa

        Toiset häviää, toiset voittaa. Ilmeisesti olet häviäjien puolella. Harmillista, mutta mukavaa, että rahoitat voittajien toimintaa. Jonkunhan sekin on tehtävä. Kaikki kun eivät pääoman kasvattamista osaa.


      • mitähähä
        ainaa kirjoitti:

        Toiset häviää, toiset voittaa. Ilmeisesti olet häviäjien puolella. Harmillista, mutta mukavaa, että rahoitat voittajien toimintaa. Jonkunhan sekin on tehtävä. Kaikki kun eivät pääoman kasvattamista osaa.

        Lopetin vetopelit jo vuosia sitten. Veikkauksen kertoimut niin pieniä että ei kannata pelata. Ja se on paskapuhetta että joku olisi voiton puolella. Sitä ei todista mikään.


      • paskaa
        mitähähä kirjoitti:

        Lopetin vetopelit jo vuosia sitten. Veikkauksen kertoimut niin pieniä että ei kannata pelata. Ja se on paskapuhetta että joku olisi voiton puolella. Sitä ei todista mikään.

        Mulla on monta kaveria, jotka elättävät itsensä vedonlyönnillä ja heillä on tällä hetkellä huomattavasti enemmän omaisuutta/massia kuin esimerkiksi muilla ystävilläni, jotka ovat ikänsä olleet töissä.

        Tämä on vain yksi esimerkki. On monia, jotka voittavat vetoa lyömällä. Sinä et vain ole yksi heistä. Se on peli siinä missä muutkin. Hyvät voittaa ja huonot häviää. Ilmaiseksi ei kukaan saa mitään, vaan voittaminen vaatii aikaa ja harjoittelua.


      • dfdffff
        paskaa kirjoitti:

        Mulla on monta kaveria, jotka elättävät itsensä vedonlyönnillä ja heillä on tällä hetkellä huomattavasti enemmän omaisuutta/massia kuin esimerkiksi muilla ystävilläni, jotka ovat ikänsä olleet töissä.

        Tämä on vain yksi esimerkki. On monia, jotka voittavat vetoa lyömällä. Sinä et vain ole yksi heistä. Se on peli siinä missä muutkin. Hyvät voittaa ja huonot häviää. Ilmaiseksi ei kukaan saa mitään, vaan voittaminen vaatii aikaa ja harjoittelua.

        Joo ja mä olen Eglannin kuningas.


      • dfadf
        dfdffff kirjoitti:

        Joo ja mä olen Eglannin kuningas.

        Tästäkin keskustelufoorumista on tullut kanava, jossa onnettomat, tyhmyyksissään rahansa hävinneet, itkevät eivätkä voi uskoa, että joku oikeasti voi tehdä rahaa lyömällä vetoa tai pelaamalla pokeria.

        Se on se perussuomalainen kateus. Heti kun joku toinen saa jotain "helpolla", niin halutaan sitä itse. Jos ei sitä ole mahdollista saada itse, niin sitten itketään ja mustamaalataan toinen.

        Edelleen toistan saman, minkä kaksi viestiä aikaisemmin. Vedonlyönti vaatii harjoittelua ja harjoittelua. Ihan kuin mikä tahansa muukin laji.


      • mmi
        dfadf kirjoitti:

        Tästäkin keskustelufoorumista on tullut kanava, jossa onnettomat, tyhmyyksissään rahansa hävinneet, itkevät eivätkä voi uskoa, että joku oikeasti voi tehdä rahaa lyömällä vetoa tai pelaamalla pokeria.

        Se on se perussuomalainen kateus. Heti kun joku toinen saa jotain "helpolla", niin halutaan sitä itse. Jos ei sitä ole mahdollista saada itse, niin sitten itketään ja mustamaalataan toinen.

        Edelleen toistan saman, minkä kaksi viestiä aikaisemmin. Vedonlyönti vaatii harjoittelua ja harjoittelua. Ihan kuin mikä tahansa muukin laji.

        Sossusta saa helpommin rahaa.


    • 21

      Pitää paikansa, sossu hoitaa hommat tai vastaava instanssi kotomaassa kuten politiikkojen oma "kassa".

      Vai mitä "Tomppa"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe