Ja edullisesti! Uusi 3h k parveke keskustan tuntumassa Margit-saaren kohdalla. Täydellisesti varustettu koti. Näköala etelään pitkin Tonavaa. Hyvät liikenneyhteydet. Soita 040-7394137 tai emailaa [email protected]. Katso: personal.inet.fi/koti/rantasaari (ilman www)
Majoidu mukavasti Badapestissa
1
757
Vastaukset
- Janhuzet
Tultiin sieltä juuri eilen.
Suosittelen lämpimästi, varsinkin jos matkustat perheen kanssa!
Mukavasti tilaa verrattuna hotellihuoneisiin, Riittävät palvelut lähellä, HEV-juna kulkee n.5 minuutin välein ihan vierestä, jolla tosi helppoa ja nopeaa siirtyä keskustaan ja nähtävyyksille.
Kaupan päälle tuli vielä kullanarvoiset ohjeet omistajalta, joten 4 päivän pikamatkamme onnistui loistavasti.
Budapest kaikin puolin muutenkin oli miellyttävä kokemus, jonne matkustamme vielä joskus uudestaan pidemmäksi aikaa. Ja aivan varmasti tähän samaan osoitteeseen, jos vain pääsemme.
Kiitos kaikesta, Cristina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882