No perkele.
http://www.yle.fi/uutiset/24h/id55220.html
Työnteko onkin häirinnyt juopotteluani vakavasti.
Eläkkeellä onkin sitten aikaa vetää molemmin käsin.
Viinaa juomalla eläkkeelle!
13
3329
Vastaukset
- cnyyvannzn
ruotsissa töissä ollessani yksi ruotsinsuomalainen työkaverini oli harva se päivä jurrissa töissä.
asiaan puututtiin ja tyyppi sai heti kuukauden sairausloman. kyllä sitä sitten kelpasi ryypiskellä kun ei työt vainonnut.
se tyyppi teki tuota muuten kahtena keväänä peräkkäin, juuri kuukauden ennen kuin kesäloma olisi alkanut. sai sitten pidennetyn loman ja rahaa virtasi vakuutuskassasta.- olla kade,
täysipäiväinen juoppo ei kauuaa elä.
- cnyyvannzn
olla kade, kirjoitti:
täysipäiväinen juoppo ei kauuaa elä.
joskus nuorempana itekin tullut kokeiltua reilun viikon putkia. täytyy sanoa että loppuvaiheessa kävi jo ihan työstä ja oli kaukana mukavasta.
en tajua niitä jotka vuositolkulla ryyppäävät. mulla ei kunto sellaiseen riittäisi. - ei juoppo
cnyyvannzn kirjoitti:
joskus nuorempana itekin tullut kokeiltua reilun viikon putkia. täytyy sanoa että loppuvaiheessa kävi jo ihan työstä ja oli kaukana mukavasta.
en tajua niitä jotka vuositolkulla ryyppäävät. mulla ei kunto sellaiseen riittäisi.Ihmettelen tätä,että kun nämä juopot ovat itse aiheuttaneet sairautensa,niin pääsevät työkyvyttömyys-eläkkeelle,minä tehnyt 40 vuotta siivoustyötä,selkä mennyt jalat,lonkka kipeenä jatkuvaan,niin ei myönnetä eläkettä,itse kai mä olen tämän aiheuttanut,kun tehnyt raskasta työtä,nyt olen osa-aika eläkkeellä,en ota viinaa..täysin raitis...pitäskö vielä alkaa juopoksi,että sais eläkkeen,jatkuvaan joutuu olemaan muutenkin s-lomalla...on tässä maassa jotain mätää,kaikki lupaa hyvää näin vaalien alla,mutta siihen ne lupaukset jää,kun päästään päättämään.....hullua....
- yanda
Juu-u niin se on... isä-puoli on ollu kaappijuoppo varmaanjoku 30 vuotta, mut työntekö hillitsi tosi paljon, nyt on ollu eläkkeellä puol vuotta ja alkanu olee maksakirroosin oirita (ei suostu hoitoon), luoone on muuttunu, ennen kiltti ja mukava, nykyään ilkeä....
Johtuu todennäkösesti sitä, et on masentunu ja purkaa sitä omaa pahaa oloaan muihin, ei vaan ymmärrä kuinka paljon se satuttaa muita.
Eli älkää hyvät ihmiset päästäkö itteänne samaan jamaan, jos ette ittenne takia pidä huolta itestänne, ni tehkää se ees muitten takia, kaikki lähimmäisetkin kärsii siitä, et joutuu kattoo ku tärkee ihminen tappaa itteään, hitaasti, mutta varmasti.Tärkempää on oma mielenterveytes kuin se pysyykö juoppo hengissä. Ei juoppo sääliä tarvitse jos se sitä saa niin kohta käyttää hyväksi. Jaksamista..
- sen nähnyt
ihan oikeassa olet tekstissäsi, itse ja muu perhe koimme vastaavan tilanteen. Puutuimme sitten liian myöhään asiaan ja menetimme äitimme hänen ollessa 50v. Hän myönsi itsekin, että olisi halunnut hoitoon aikasemmin, emmimme vain toimimasta ajoissa. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta, voisi jatkua mieluisammakin tapaa äitinkin ollessa seurassamme mahdollisesti, mikäli oltaisiin puututtu asiaan aikasemmin. Toivon mukaan joku on rohkeampi ja tekee sen. Oli vain niin vaikea mennä läheisen ihmisen juomisen väliin, nyt on myöhästä puolestaan.
- oinen
ILOISET onnittelu , s8b
- milaija
Eikö sitä voi nauttia elämästä vähemmällä määrällä alkoholia? Siis kohtuudella. Lasi viiniä ja pala sinihomejuustoa. Se riittää. Ei yhtään enempää. Ei tarvi mitään humalahakuisuutta. Miksi tuo voi olla niin mahdoton juttu joillekin?
- tirmoolia
Nehän ne ottaa kenen kunto kestää.
Ei muuta kuin perseet olalle.
Tekisköhän bienet kubit.
Joko ne aamutoimet on suoritettu.
Kävin kaupassa ja ostin butelin.
Jaa sehän on kello yli 12.Voip tehä norrin.
Ensimmäinen kepu kuivaa kitalakeen.
Närästää. Otan Ranimexin.
Vissyn kanssa ei juo pirukaan.
Juu, tee samanlaiset kun itselles.
Onhan siinä laidat.
Tirmooli riittää.
Otetaanko neuvoa-antavat.
Punkkua ehottomasti liharuuan kanssa.
Kalan kanssa valkkaria.
Olvinspesiaali. Se on meijän olut.
Kohvia ei juo pirukaan.
- ossmo
viina on hyvää
- oke tietää
Ja kokemuksesta Osmo tietää.
Sitä on aina otettu tässä suvussa.
Parantaa avio-onnea ja pidentää ikää.
Kova känni ja auton rattiin.
Akka pihalle ja pennut perässä.
Kuka lähtee kuskiks. Minä ajan, en kykene laulamaan.
Nyt on niin vähän viinaa, ettei voi tarjota kuin kuskille.
- kokemusta..
..kun viina käy ongelmaksi,on yhteiskunnan varojen tuhlausta alkaa hyysätä,hoitaa ja paapoa kaveria.Viinan juontia pitää lisätä,siitä seuraa,että kaveri joko kuolee tai tulee järkiinsä.
Kumpikaan ei ole huono ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010