Yksi kysymys

Trokari

Itse hommasin lippuni siten, että pyysin viittä kaveriani talkoisiin, varattiin liput ennakkoon (6 kpl/lärvi) ja sitten ostettiin ne.

Kuka estää teitä täällä vinkujia tekemästä samoin?

Paitsi että olette kateellisia, olette erityisesti tyhmiä, kun ette ajoissa hanki niitä lippujanne, vaan kuppaatte jossain kotona liimatukka silmillä ja odotatte Lippupalvelun aukeamista. Sitten kun ette saa lippuja, itkette täällä kuin pienet lapset. Tai lapsia te taidatte suurin osa ollakin?!?!

Mutta lapsenkin pitäisi tietää, että kaikkien megabändien liput myydään tunnissa. Hyvänä esimerkkinä esim. Eppujen liput Tampereelle myytiin 8 minuutissa.

Käyttäkää järkeä. Jos sitä ei ole, niin sitten mielikuvitusta tai pitäkää turpanne kiinni.

5

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liimatukka

Liputtomat vinkuu nyt mutta mitä ne kuvittelee sillä voittavansa, Ylimääräisiksi jääneiden lippujen kauppa korkeintaan muuttuu vaikeammaksi ja hinnat varmasti vain nousee.

Millä ne helvetin finnimaamat luulevat sitten lippunsa saavan.

• Sideshow Bob

Siis just sunlaisia tyyppejä pitäis niinku niin ojentaa isän kädellä, vedellä kunnolla turpaan!

Kuules kyrpä...

ensinnäkin kaikki lippu halukkaat ei ole välttämättä mitään liimalettejä.

Toisekseen monet lipuitta jääneet varmaan oli ajoissa jonottamassa mutta tollaset mulkut vei liput niiden nenän edestä.

Kolmannekseen, se mitä sä teet on ensinnäkin laitonta, lippuja ei saa ostaa jälleenmyyntitarkoitukseen ja tota kutsutaan myös toisella nimellä... muiden hyväksikäytöksi!

Tollaset kusipäät saa niinku niin sapettamaan!!!

Mä sain oman lippuni (onneks) mut silti mua vituttaa tollaset pienet, säälittävät trokarin mulkut... hommatkaa oikeesti joku oikee duuni mistä saa rehellistä rahaa!!!
      Ja jos vaan saan mahdollisuuden, niin satutan niin montaa trokaria kun vaan on mahdollista. Se kipu voi olla fyysistä tai henkistä mutta mua ei kiinnosta enkä välitä vittuakaan seurauksista!

• intoilla

Lääkitys kuntoon ja lenkille!

• DOA

Mene vittu töihin niinku muut normaalit ihmiset !!!Saamaton paska hanki huume rahas jollain muulla tavalla !!!

• nimimerkki.

Trokarille :)

Ensinnäkin: jo käyttämäsi aggressiivinen ilmaisu viestissäsi kielii jotain oleellista sinusta. Kenties puntit alkaneet vapista ;) Eihän sinun muutoin tarvitsisi tuollaista kieltä käyttää ;)

Trokaaminen ja mustan pörssin kauppa on ilmiö, jota esiintyy maissa, joissa ihmisten moraali on kadonnut jonnekin ahneuden tieltä. Siksi (muun muassa siksi) vastustan myös trokaamista.

Itse ainakaan en ole itkenyt enkä vinkunut Metallican lippujen perään, joten ei kannata aina yleistää, sellainen antaa joskus tekijästään varsin ytyhmän ja kypsymättömän kuvan ;). En saanut lippua, mutta eipä minun maailmani siihen romahda. Konsertteja tulee ja menee. Rahani eivät mene ahneelle trokarille vaan johonkin muuhun mukavaan viihdykeeseen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      4495
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      307
      3346
    3. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      36
      3336
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      11
      2489
    5. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      15
      2275
    6. 256
      2013
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      285
      1590
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      87
      1525
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      44
      1296
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      8
      1153
    Aihe