Itse hommasin lippuni siten, että pyysin viittä kaveriani talkoisiin, varattiin liput ennakkoon (6 kpl/lärvi) ja sitten ostettiin ne.
Kuka estää teitä täällä vinkujia tekemästä samoin?
Paitsi että olette kateellisia, olette erityisesti tyhmiä, kun ette ajoissa hanki niitä lippujanne, vaan kuppaatte jossain kotona liimatukka silmillä ja odotatte Lippupalvelun aukeamista. Sitten kun ette saa lippuja, itkette täällä kuin pienet lapset. Tai lapsia te taidatte suurin osa ollakin?!?!
Mutta lapsenkin pitäisi tietää, että kaikkien megabändien liput myydään tunnissa. Hyvänä esimerkkinä esim. Eppujen liput Tampereelle myytiin 8 minuutissa.
Käyttäkää järkeä. Jos sitä ei ole, niin sitten mielikuvitusta tai pitäkää turpanne kiinni.
Yksi kysymys
5
596
Vastaukset
- liimatukka
Liputtomat vinkuu nyt mutta mitä ne kuvittelee sillä voittavansa, Ylimääräisiksi jääneiden lippujen kauppa korkeintaan muuttuu vaikeammaksi ja hinnat varmasti vain nousee.
Millä ne helvetin finnimaamat luulevat sitten lippunsa saavan. - Sideshow Bob
Siis just sunlaisia tyyppejä pitäis niinku niin ojentaa isän kädellä, vedellä kunnolla turpaan!
Kuules kyrpä...
ensinnäkin kaikki lippu halukkaat ei ole välttämättä mitään liimalettejä.
Toisekseen monet lipuitta jääneet varmaan oli ajoissa jonottamassa mutta tollaset mulkut vei liput niiden nenän edestä.
Kolmannekseen, se mitä sä teet on ensinnäkin laitonta, lippuja ei saa ostaa jälleenmyyntitarkoitukseen ja tota kutsutaan myös toisella nimellä... muiden hyväksikäytöksi!
Tollaset kusipäät saa niinku niin sapettamaan!!!
Mä sain oman lippuni (onneks) mut silti mua vituttaa tollaset pienet, säälittävät trokarin mulkut... hommatkaa oikeesti joku oikee duuni mistä saa rehellistä rahaa!!!
Ja jos vaan saan mahdollisuuden, niin satutan niin montaa trokaria kun vaan on mahdollista. Se kipu voi olla fyysistä tai henkistä mutta mua ei kiinnosta enkä välitä vittuakaan seurauksista!- intoilla
Lääkitys kuntoon ja lenkille!
- DOA
Mene vittu töihin niinku muut normaalit ihmiset !!!Saamaton paska hanki huume rahas jollain muulla tavalla !!!
- nimimerkki.
Trokarille :)
Ensinnäkin: jo käyttämäsi aggressiivinen ilmaisu viestissäsi kielii jotain oleellista sinusta. Kenties puntit alkaneet vapista ;) Eihän sinun muutoin tarvitsisi tuollaista kieltä käyttää ;)
Trokaaminen ja mustan pörssin kauppa on ilmiö, jota esiintyy maissa, joissa ihmisten moraali on kadonnut jonnekin ahneuden tieltä. Siksi (muun muassa siksi) vastustan myös trokaamista.
Itse ainakaan en ole itkenyt enkä vinkunut Metallican lippujen perään, joten ei kannata aina yleistää, sellainen antaa joskus tekijästään varsin ytyhmän ja kypsymättömän kuvan ;). En saanut lippua, mutta eipä minun maailmani siihen romahda. Konsertteja tulee ja menee. Rahani eivät mene ahneelle trokarille vaan johonkin muuhun mukavaan viihdykeeseen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806645- 1486177
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5014006Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252473- 421579
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241484- 741295
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481130Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes331122Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan641112