öö-laina + perintä

kysyn

Jos on öö-laina ollut perinnässä ja maksanut sen ajallaan pois, voiko enää saada lainaa?

10

1924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että jonkinlainen

karenssi tulee, jos menee perintään, siis en tarkoita mitään karhulaskua vaan oikein perintätoimiston laskua.
      Itsellä oli vähällä mennä perintätoimistoon, mutta soitin ja pyysin muutaman päivän vielä jatkoaikaa, mikä sopi velkojalle hyvin.
      Uutta lainaa myös myönnettiin eli mielestäni ehdottomasti paras vippipaikka.

• mw...

pikavippi ja öölaina lainaa uudestaan.. sit ku oot maksannu takas...

vaik on menny perintään asti.. kokeiltu on..

• justtstst

Kaks kertaa meni perintään ja silti sain uuden lainan sieltä onneksi, joten saa.

• 34 päivää
        justtstst kirjoitti:

Kaks kertaa meni perintään ja silti sain uuden lainan sieltä onneksi, joten saa.

myöhässä,niin tuli 34 päivän karenssi.

• VippiSeppo

Tää oli paras vippipaikka wanhoina parempina aikoina. Öö evolving Office ei unohdu!

• ÖÖ-seppo

Ja ulosotto muistaa aina öö-seppoa.

• Anonyymi

Vippi-Villekin (eli minä) sain Öö-lainaa uudestaan vaikka kerran pääsi lipsahtamaan perintään. Oli reilu ja hyvä vippipaikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vippi-Villekin (eli minä) sain Öö-lainaa uudestaan vaikka kerran pääsi lipsahtamaan perintään. Oli reilu ja hyvä vippipaikka!

Jos pystyy maksamaan takaisin ÖÖ-lainaa, niin varmaan pystyy laittamaan rahaa jemmaan vaikka kahvipurkkiin äkillisen rahantarpeen varalle. Mullakin on safebox käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pystyy maksamaan takaisin ÖÖ-lainaa, niin varmaan pystyy laittamaan rahaa jemmaan vaikka kahvipurkkiin äkillisen rahantarpeen varalle. Mullakin on safebox käytössä.

Ei pysty kun Orpo ja Purra ovat hyökänneet meidän köyhien kimppuun. Orpo on pieni veemäisen näköinen tappi ja Purra on kamalannäköinen irvistelevä noita-akka. Porvarit on perseestä ja Persut vielä syvemmältä rektumista !

• Anonyymi00011

Oli kyllä yksi parhaita lainapaikkoja tuo ÖÖ-laina. Nykyään on vähiin käyneet vippipaikat mutta eipä mun luottotiedoilla saisikaan. Panttilainaamoon näin ollen mentävä jos vippiä mielii saada.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      275
      3435
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      105
      1746
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      245
      1452
    4. 74
      1356
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      65
      1243
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1107
    7. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      52
      1099
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1001
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      927
    10. IS viikonloppu 16.-17.5.2026

Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.
      Sanaristikot
      35
      883
    Aihe