öö-laina + perintä

kysyn

Jos on öö-laina ollut perinnässä ja maksanut sen ajallaan pois, voiko enää saada lainaa?

9

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että jonkinlainen

karenssi tulee, jos menee perintään, siis en tarkoita mitään karhulaskua vaan oikein perintätoimiston laskua.
      Itsellä oli vähällä mennä perintätoimistoon, mutta soitin ja pyysin muutaman päivän vielä jatkoaikaa, mikä sopi velkojalle hyvin.
      Uutta lainaa myös myönnettiin eli mielestäni ehdottomasti paras vippipaikka.

• mw...

pikavippi ja öölaina lainaa uudestaan.. sit ku oot maksannu takas...

vaik on menny perintään asti.. kokeiltu on..

• justtstst

Kaks kertaa meni perintään ja silti sain uuden lainan sieltä onneksi, joten saa.

• 34 päivää
        justtstst kirjoitti:

Kaks kertaa meni perintään ja silti sain uuden lainan sieltä onneksi, joten saa.

myöhässä,niin tuli 34 päivän karenssi.

• VippiSeppo

Tää oli paras vippipaikka wanhoina parempina aikoina. Öö evolving Office ei unohdu!

• ÖÖ-seppo

Ja ulosotto muistaa aina öö-seppoa.

• Anonyymi

Vippi-Villekin (eli minä) sain Öö-lainaa uudestaan vaikka kerran pääsi lipsahtamaan perintään. Oli reilu ja hyvä vippipaikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vippi-Villekin (eli minä) sain Öö-lainaa uudestaan vaikka kerran pääsi lipsahtamaan perintään. Oli reilu ja hyvä vippipaikka!

Jos pystyy maksamaan takaisin ÖÖ-lainaa, niin varmaan pystyy laittamaan rahaa jemmaan vaikka kahvipurkkiin äkillisen rahantarpeen varalle. Mullakin on safebox käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pystyy maksamaan takaisin ÖÖ-lainaa, niin varmaan pystyy laittamaan rahaa jemmaan vaikka kahvipurkkiin äkillisen rahantarpeen varalle. Mullakin on safebox käytössä.

Ei pysty kun Orpo ja Purra ovat hyökänneet meidän köyhien kimppuun. Orpo on pieni veemäisen näköinen tappi ja Purra on kamalannäköinen irvistelevä noita-akka. Porvarit on perseestä ja Persut vielä syvemmältä rektumista !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe