öö-laina + perintä

kysyn

Jos on öö-laina ollut perinnässä ja maksanut sen ajallaan pois, voiko enää saada lainaa?

9

1604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että jonkinlainen

karenssi tulee, jos menee perintään, siis en tarkoita mitään karhulaskua vaan oikein perintätoimiston laskua.
      Itsellä oli vähällä mennä perintätoimistoon, mutta soitin ja pyysin muutaman päivän vielä jatkoaikaa, mikä sopi velkojalle hyvin.
      Uutta lainaa myös myönnettiin eli mielestäni ehdottomasti paras vippipaikka.

• mw...

pikavippi ja öölaina lainaa uudestaan.. sit ku oot maksannu takas...

vaik on menny perintään asti.. kokeiltu on..

• justtstst

Kaks kertaa meni perintään ja silti sain uuden lainan sieltä onneksi, joten saa.

• 34 päivää
        justtstst kirjoitti:

Kaks kertaa meni perintään ja silti sain uuden lainan sieltä onneksi, joten saa.

myöhässä,niin tuli 34 päivän karenssi.

• VippiSeppo

Tää oli paras vippipaikka wanhoina parempina aikoina. Öö evolving Office ei unohdu!

• ÖÖ-seppo

Ja ulosotto muistaa aina öö-seppoa.

• Anonyymi

Vippi-Villekin (eli minä) sain Öö-lainaa uudestaan vaikka kerran pääsi lipsahtamaan perintään. Oli reilu ja hyvä vippipaikka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vippi-Villekin (eli minä) sain Öö-lainaa uudestaan vaikka kerran pääsi lipsahtamaan perintään. Oli reilu ja hyvä vippipaikka!

Jos pystyy maksamaan takaisin ÖÖ-lainaa, niin varmaan pystyy laittamaan rahaa jemmaan vaikka kahvipurkkiin äkillisen rahantarpeen varalle. Mullakin on safebox käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pystyy maksamaan takaisin ÖÖ-lainaa, niin varmaan pystyy laittamaan rahaa jemmaan vaikka kahvipurkkiin äkillisen rahantarpeen varalle. Mullakin on safebox käytössä.

Ei pysty kun Orpo ja Purra ovat hyökänneet meidän köyhien kimppuun. Orpo on pieni veemäisen näköinen tappi ja Purra on kamalannäköinen irvistelevä noita-akka. Porvarit on perseestä ja Persut vielä syvemmältä rektumista !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe