Musta kahvi

kahvin kittaaja

Mitä mieltä olette kahvista, jossa ei ole mitään muuta kun sitä itse kahvia. Itse en kahvia muuten juokaan kuin mustana, kaverit kyllä ihmettelee että miten voin juoda sitä. Entä te, mitä mieltä olette mustasta kahvista?

19

4381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahvin kittaaja

      ..että omassa tuttavapiiristä (varsin laaja) en kovinkaan monta tiedä, ketkä kahvia joisivat siihen lisäämättä mitään. Olisi siis mukava tietää minkälainen käsitys muilla on mustasta kahvista.

    • jussi&62

      ,,helpottaa esim astman oireita,,ja tämä on faktaa!

      • porkkana74

        kyllä ja paljon.
        se pitää miehen tiellä


    • kiitos.

      Kaikki muu on tiskivettä!

    • muuten kuin mustana

      Jos siihen lykkää maitoa,siitä tulee kamalaa,aivan kuin jotain tyyliin poltettuja sahanpuruja oltaisiin käytetty kahvinporojen sijasta.Miksi meninkään ostamaan Aromimokkaa...:(

    • cohvia

      Vaikea juoda ko. kahvia. Minä laitan ainakin vettä joukkoon.
      Musta kahvi on kahvijuomaa. Keltainen juoma on jotain muuta, esim. teetä. Ellei se sitten jotain muuta.
      Kannattaa kokeilla valmistaa kahvi appelsiinilimonadiin. Ei hassumpi vaikka äkkiä siltä tuntuu.

    • sekaan vaan

      Minäkin ihmettelen ihmistä, joka pitää
      mustasta kahvista. Naitua sekaan ja sokuripala
      suuhun niin hyvää on.

      • ja ilman sokeria

        Ja sopivan vahvuista kahvia.Siis kahvi kahvina,
        eikä mitään joutavia lörkötyksiä.
        Joskus jotain hyvää kahvileipää. Tai pienen pieni tilkka konjakkia kahvin kanssa. siis vain joskus ! Kahvia 2 kupillista kahdesti päivässä !!
        Jo on elämä mallissaan.........


    • MK-69

      Musta kahvi parasta, kahvin maku pääsee oikeuksiinsa. Juon kahvia useamman pannun päivässä ja illalla ennen nukkumaanmenoakin monta kupillista eikä ole vienyt yöunia.

      • suurkuluttajia

        löytyy? Naurattaa kun sanotaan että juo pari kupillista päivässä, että tältä päivältä on kiintiö täynnä. Omaa juomista minäkään en tiedä sanoa kuppeina vaan pannullisina. Tarkka lukukin on monta pannullista. Se on sitä riippuvuutta sitten. Pitäisköhän harkita oman kahviviljelyksen hommaamista että jäis noi välikädet pois, intohimoinen tarjouskahvin metsästyskin loppuis.


      • suurkuluttajia kirjoitti:

        löytyy? Naurattaa kun sanotaan että juo pari kupillista päivässä, että tältä päivältä on kiintiö täynnä. Omaa juomista minäkään en tiedä sanoa kuppeina vaan pannullisina. Tarkka lukukin on monta pannullista. Se on sitä riippuvuutta sitten. Pitäisköhän harkita oman kahviviljelyksen hommaamista että jäis noi välikädet pois, intohimoinen tarjouskahvin metsästyskin loppuis.

        Hienoa, että on muitakin kahvin juojia, joita kahvi ei valvota.


    • tietysti

      silloinhan se on parasta

    • juonjuurinyt

      hyvää

    • pohjoisen_paavo

      Aromit pääsevät paremmin esiin kun ei laita kahviin kermaa tai maitoa ja maku ei kaipaa sokeria. Jos on karvasta, hörppää välillä vettä.

    • sokeritonkahvi

      Minä en ymmärrä miksi jotku haluaa laittaa sokeria kahviin.. paljonkin jotkut.. tekeekö se siitä kahvista oikeasti muka paremman makuista, vai tottumuksestako vain..
      Varsinkin maidon kanssa nautittuna sokeri seassa on ihan turha, eikä terveellinenkään valinta.

    • jeeeesss

      Hyvää!
      ja sen nimi on "cafe brutal".

    • Anonyymi

      Maistuu mustana ja kermalla, pikakahvina ja suodatin.

    • Anonyymi

      musta kahvi ei ole mokkaa vaan tosi kitkerää ja pahaa. trendikkäät ihmiset
      ovat pakottaneet itsensä juomaan mustana, koska he ovat matkijoita.

    • Anonyymi

      Juon kahvini laktoosittomalla maidolla ja mieluummin kahvisaa olla tummapaahtoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5841
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2017
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1775
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe