Oudon hiljaista on.

Sonnimies

Minne on vakiräksyt menneet? Onko Keskustan vaalivoitto jo näin selvä?


Känä-surkimus koittaa vielä törkyillä. 36 kertaa olleet jo samat sekoilut palstalla. Toisaalta hän tuo kepulle pirusti Kokoomuksesta ääniä. Eihän tuollaisen kanssa kukaan viitsi olla samassa puolueessa.


Ei hyvältä näytä SDP:ssäkään. Luhtasella on kuumat paikat.


Jyrki-boyn väärennökset ja valehtelut syö kokoomusta.


Ja Suomen vastenmielisin poliitikko Lippos-Pate se jaksaa. Nyt se on hyökännyt kepua ja ruoka-alvin alentamista vastaan. Pitää muka naurettavana.


Kyllähän Lipposen leivän päällä "maslaa" riittää, toisin on köyhillä eläkeläisillä ja pienituloisilla lapsiperheillä. Toivottavasti Päivi siipeilijä ei pääse eduskuntaan, tympii tuommoiset pyrkyrit.

17

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hohoo:

      >>Onko Keskustan vaalivoitto jo näin selvä?

      • Sonnimies

        on Mikko Bernhard?


      • Hohoo:
        Sonnimies kirjoitti:

        on Mikko Bernhard?

        ..jos et tänään, käy nyt kuitenkin ennen 18.3.2007 antamassa arviosi leikkimieliseen veikkaukseen.
        Osannet tehdä sen ilman Mikon apua?
        Tai tietoa siitä, kuka hän on?


    • Odotellaan vaali-iltaan. Silloin Sonnin mylvintä hyytyy kurkkuun.

      Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen päivät pääministerinä alkavat käydä vähiin.

      • palstalla

        Järki ei pakota miehen aivoja. Kuuluu Katala Kataisen esikuntaan. Täällä väärentelee asiakirjoja.


      • Sonnimies

        Minä laulan sinut suohon, tannertenvälinen vätys.


        Oletko sinä syönyt, juonut, käynyt tarpeella, hoitanut aviollisia- ai niin, sinä olitkin niitä miehiä, ulkona?


        Et ole, koska olet istunut kuin tatti, pari viikkoa koneen ääressä, kirjoittamassa "olipa kerran" juttuja.


      • swedupipa
        Sonnimies kirjoitti:

        Minä laulan sinut suohon, tannertenvälinen vätys.


        Oletko sinä syönyt, juonut, käynyt tarpeella, hoitanut aviollisia- ai niin, sinä olitkin niitä miehiä, ulkona?


        Et ole, koska olet istunut kuin tatti, pari viikkoa koneen ääressä, kirjoittamassa "olipa kerran" juttuja.

        Kyl se siit (helpottuu sunkin olo), sanoi Manu.


    • Otsikossa hymiö

      ...

    • suosio..

      hiljaiseksi vetää. Muutama fanaattinen kepukaunainen typerys jaksaa vielä heittää jotain säälittävää paskaa.

      Känäkin joutaisi jo tilaamaan ajan kallonkutistajalle!

      • VETÄÄ HILJAISEKSI

        18.3. ON PETTYMYS KEPULLE JA KOKOOMUKSELLE.


      • Sonnimies
        VETÄÄ HILJAISEKSI kirjoitti:

        18.3. ON PETTYMYS KEPULLE JA KOKOOMUKSELLE.

        että Soini saisi jatkaa eduskunnassa, onhan hän tuonut väriä.


        Mutta huomasitteko, miten Timo kehui Vanhasta. Normaalisti ontullut palautetta raskaimman jälkeen.


        Taitaa Timo-pojallakin kangastella mielessä ministerinsalkku, niin oli väritön vaalikeskustelussa.


    • Sapiens dux

      Oikeassa olet myös Kataisen suhteen, lankkipoika mikä lankkipoika. Kyllä sinä osaat, rakas ystävä.

      • Kapin velipuoli

        Kapikin hyppii kuin sähköjänis omilta nikiltä toiselle.Mikähän nyt paksua poikaa riivaa?


    • Sonnimies hiljaa!

      Sonnimies hiljaa!

    • Yleisjohtaja

      Johtuu siitä, että Kapi on matkoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe