se sintti hietanen lähtee meneen ja neiti mäkkäri
Vastaukset 3
- haimis
mäkkäri ei oo koskaan mikään ämmä no okei jos ei oo teidän jäähykunkku niin sit se on teidän pistehirmu et revi siitä..teidän jalonen on ämmä joka itkee joka asiasta..ja sikakatsomo hah möhömahaisia kaljankittaajia..revi viel siitä..
- rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ!
on sillä rontollakin Lapsen mielikuvitus kun tuollaista keksii.
sikakatsomo on vain pelkkä vitsi ja täynnä 1000kiloisia kaljamahoja joilla ei ole mitään muuta elämää kuin seisoa jäähalilla ja mössöttää pullaa ja kahvia.ei ne sikakatsomolaiset edes välitä jääkiekosta yhtään vaan käy siellä kun niillä ei ole muutakaan tekemistä.
no hämeenlinna onkin alimittainen käpykylä ja kerho täynnä itkupillejä. - Svinhufvud
rauma ON SUOMEN PERSEREIKÄ! kirjoitti:
on sillä rontollakin Lapsen mielikuvitus kun tuollaista keksii.
sikakatsomo on vain pelkkä vitsi ja täynnä 1000kiloisia kaljamahoja joilla ei ole mitään muuta elämää kuin seisoa jäähalilla ja mössöttää pullaa ja kahvia.ei ne sikakatsomolaiset edes välitä jääkiekosta yhtään vaan käy siellä kun niillä ei ole muutakaan tekemistä.
no hämeenlinna onkin alimittainen käpykylä ja kerho täynnä itkupillejä.Sikoja on monenlaisia. Hämäläissikojen edessä vieraspaikkakuntalaiset tärisevät kauhusta ja on siinä moni parin minuutin rykäyksiä kerrallaan säntäilevä puppelipoika pillahtanut itkuunkin pukukopilla. HPK:n sikakatsomolta löytyy asiantuntemusta, tyylitajua ja valikoitua kärjistystaitoa. Vierailijoilla on kunnia saada olla samassa hallissa heidän kanssaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487