Hiljaista tuntuu olevan tällä palstalla, veikö Oululaisen "budogurun" käryäminen harrastajat seuroista, vai?? Varmastihan tapaus vaikutti harrastaja määriin, itse en ainakaan lapsiani tämän lajin pariin päästä.
Hiljaista on tällä
6
619
Vastaukset
- JJVM
www.tkdharrastajat.net/Foorumi on melko aktiivinen keskustelupalsta joka keskittyy taekwondoon.
- Vanha Kettu
"itse en ainakaan lapsiani tämän lajin pariin päästä"
Tee mitä lystää. Eipä voisi vähempää kiinnostaa. Syyllistä sinä idiootti vaan lajia. Rikoksiin syyllistynyt häiriintynyt henkilö olisi kyllä löytänyt uhrinsa tavalla tai toisella. Luuletko tosiaan, että TKD:n harrastajat katsovat tapahtumia hyvällä? Yhden henkilön törttöilyistä ei voi syyllistää koko Suomen harrastajia. Vai voiko? Kasvaisit aikuiseksi, kun sulla ilmeisesti on lapsiakin kasvatettavana.- Old fashioned guru
totta viserrät. ei yhen ihmisen takia koko lajia voi syyllistää.
- sinun kanssasi
voi olla samaa mieltä Vanha kettu.Hienoa
- Vanha Kettu
sinun kanssasi kirjoitti:
voi olla samaa mieltä Vanha kettu.Hienoa
No hyvä, että ollaan edes jostain samaa mieltä. Mielipiteet ovat yleensäkin kuin anus. Kaikilla on sellainen ja useimmiten se haisee. :)
- karate sholju
Vanha Kettu kirjoitti:
No hyvä, että ollaan edes jostain samaa mieltä. Mielipiteet ovat yleensäkin kuin anus. Kaikilla on sellainen ja useimmiten se haisee. :)
Totta siinäkin. Onhan sullakin mielipiteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702022M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k54929Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10881Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54731
- 18710
- 25699
- 135623