www.coverrockers.net,uusia näytteitä tullu sivuille
coveria
9
917
Vastaukset
- apuva!
kuuntelin ton find a lady ja se oli ihan hirveen paska. Aivan kamalan huono..ei riitä sanat nyt tähän. Siis eikö noi erota että siinä on esim.soolossa vääriä ääniä? ja nyt en puhu uudelleensovitteluista vaan siinähän vedetään väärin! Ton täytyy olla vitsi.
- kalvotaiteilija
Olipa hengettömästi vedetty. Se on tuo rocknroll myös asennelaji. Ei tollasella mikkihiirimeiningillä jaksa.
Ei se riitä että biisi "soitetaan" läpi, vaan siihen pitää saada raivoa ja munaa kuten I. Kallio. - Babazou
kalvotaiteilija kirjoitti:
Olipa hengettömästi vedetty. Se on tuo rocknroll myös asennelaji. Ei tollasella mikkihiirimeiningillä jaksa.
Ei se riitä että biisi "soitetaan" läpi, vaan siihen pitää saada raivoa ja munaa kuten I. Kallio.Koskas Kallion Ilen soitossa oli munaa. Mun mielestä kaveri oli enemmän paikallaan, kun suolapatsas, vaikka hyvin soitti, niin ei siinä räjähtävää meininkiä ollut. Cisse ja Albert olikin sitten asia erikseen.
Luulisin että näidenkin heppujen soittoon saisi sitä "munaa" jos näytteet olis keikalta napattua live-revitystä. Studio-sovitukset ja purkitukset on aina vähän liian siistiä kamaa, missä loistaa se herkkyys ja varovaisuus, vaikka pitäs räjähde saada pintaan.
No parin käynnin jälkeen alkaa varmaan löytyyn se räjähtävyys studio nauhoitteissakin. Aina vie oman aikansa, ennen kun kukaan sopeutuu kyseiseen paikkaan samalla fiiliksellä, kuin keikkalavalle. On se vaan niin pirun puuduttava paikka. - Babazou
Palautetta pitää toki olla, kriittistäkin, mutta eipä pidä ihan heti maata kaivaa bändin jalkojen alta.Suomi on täynnä sitä mainitsemaasi P**kaa musiikkia, mutta ei tuo mun mielestä niihin kuulunut.
En tiedä mitä "ääniä" tarkoitit, mutta ei tuo versio kuulosta lainkaan hassummalta, kun soinnut on puhtaita. Nyt pitää oikein muistella ja kuunnella, kuinka alkuperäinen biisi menee, että pääsen juoneen mitä niillä ns. "äänillä" tarkoitit.
No jään mielenkiinnolla odottamaan palautteen jättäjän omia biisinäytteitä, jos ne virheäänet on niissä siivottu sillä tavalla, että helposti kuulostelemalla meille kaikille selviää ;-) - Helmut Suuripää
Apuva taitaa olla itse vitsi
- lanz
Helmut Suuripää kirjoitti:
Apuva taitaa olla itse vitsi
kyllä on surkee bändi!
- Pistä paremmaks ;-)
lanz kirjoitti:
kyllä on surkee bändi!
Sekö on siis sun bändin nimi, just se "surkee bändi"?
- alf
grazy daysiin verrattuna find a lady ei ole hyvä,miksette saa samanlaista jytkettä findiin
- Babazou
Luulenpa niin, että tähän pätee sama juttu, kuin edelliseen. Studiossa pitää vaan ottaa muutama eri versio ja erilaisella fiiliksellä. Ehkä myös eri päivinä, kun tuntuu, että fiilis on korkeemmalla. Ei ole huono tuokaan pätkä, mutta varmaan parilla toistolla saadaan erilainen soundi ja mylläkkä biisiin.
CR:lle vaan terkkuja, että nyt kun ootte nyt saaneet ekat biisit purkkiin, niin ottakaa jossain vaiheessa sama biisi pariin kertaan uudelleen ja käsittelyyn, niin uskon että siitä potkua löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029