Toiseksi paras Mestari

Siuntiolainen

Luulisin että monet on samaa mieltä, että Pepe on paras Mestari Areenalla ja Kirka jo toisena. Mä en opikeen tykkää Hektorista enkä siitä neljännestä.

7

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p.m.

      .. on muuten Pave Maijanen ja Pave on PARAS!

      • elmeri

        Luojan kiitos tätä Pavea ei soiteta missään.Oikein neitimäinen poju.Kaikki ns.mestarit terve menoa.


      • Nanker_Phelge

        Piirtämässä pilakuvassa oli puhelintolppaan kiinnitettynä mainosjuliste, jossa mainostettiin tapahtumaa "Mestarit Areenalla". Julisteessa luki myös pienellä: 'Mukana myös Pave Maijanen'. HEH!


    • ja Pepe

      Mitä se Pepe edes teki koko Mestareissa? Ei mielestäni tarpeeksi ansioitunut kuuluakseen muiden ikisuosikkien rinnalle!

      • assuan

        Mitä ansioitumista toi tarkoitti yhtäkauan on Pepe "laulanut" kuin muutkin ja ollut suosittu. Mikä paremmuus kilpailu täänyt on ? makuasioita kaikki ja tosi NAIVIA on oikeastaan haukkua yhtä ja toista kehua kun on kyse viihteestä. Kaikkiko pitäisi olla idolssia.


    • tulokset puhuvat!

      Mestarit oli hyvä ja toimiva kokoonpano, joka tahkosi jäsenilleen fyrkkaa ihan kiitettävästi.
      Kaikilla oli oma taustansa, mutta musiikin ammattilaisia kiistämättä jokainen. Olin yhdessä konsertissa ja mielestäni Kirka oli selvä lavakuningas säteilynsä ja karismansa vuoksi. Kaikilla hyviä biisejä ja tasaisen varmoja esityksiä, mutta lavaa hallitsi Kirka, joka jotenkin piti sen meiningin myös muiden oslta koossa. Pave hyvä kakkonen, mutta Pepe ja Hector olivat vähän tönkkösuolattuja.

      • kyllä....

        Kirka oli paras. Suomen suurin Mestari, upea ääni, upea lavakarisma, upea persoona. Ehkä liian hyvä tähän maailmaan. Ja uskon, ettei toista samanlaista artistia enää suomessa nähdä, yhtä monipuolista musiikin saralla. Tässä vaatimaton mielipiteeni Kirkasta. Ikävä ja kaipuu on suuri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe