Luulisin että monet on samaa mieltä, että Pepe on paras Mestari Areenalla ja Kirka jo toisena. Mä en opikeen tykkää Hektorista enkä siitä neljännestä.
Toiseksi paras Mestari
7
832
Vastaukset
- p.m.
.. on muuten Pave Maijanen ja Pave on PARAS!
- elmeri
Luojan kiitos tätä Pavea ei soiteta missään.Oikein neitimäinen poju.Kaikki ns.mestarit terve menoa.
- Nanker_Phelge
Piirtämässä pilakuvassa oli puhelintolppaan kiinnitettynä mainosjuliste, jossa mainostettiin tapahtumaa "Mestarit Areenalla". Julisteessa luki myös pienellä: 'Mukana myös Pave Maijanen'. HEH!
- ja Pepe
Mitä se Pepe edes teki koko Mestareissa? Ei mielestäni tarpeeksi ansioitunut kuuluakseen muiden ikisuosikkien rinnalle!
- assuan
Mitä ansioitumista toi tarkoitti yhtäkauan on Pepe "laulanut" kuin muutkin ja ollut suosittu. Mikä paremmuus kilpailu täänyt on ? makuasioita kaikki ja tosi NAIVIA on oikeastaan haukkua yhtä ja toista kehua kun on kyse viihteestä. Kaikkiko pitäisi olla idolssia.
- tulokset puhuvat!
Mestarit oli hyvä ja toimiva kokoonpano, joka tahkosi jäsenilleen fyrkkaa ihan kiitettävästi.
Kaikilla oli oma taustansa, mutta musiikin ammattilaisia kiistämättä jokainen. Olin yhdessä konsertissa ja mielestäni Kirka oli selvä lavakuningas säteilynsä ja karismansa vuoksi. Kaikilla hyviä biisejä ja tasaisen varmoja esityksiä, mutta lavaa hallitsi Kirka, joka jotenkin piti sen meiningin myös muiden oslta koossa. Pave hyvä kakkonen, mutta Pepe ja Hector olivat vähän tönkkösuolattuja.- kyllä....
Kirka oli paras. Suomen suurin Mestari, upea ääni, upea lavakarisma, upea persoona. Ehkä liian hyvä tähän maailmaan. Ja uskon, ettei toista samanlaista artistia enää suomessa nähdä, yhtä monipuolista musiikin saralla. Tässä vaatimaton mielipiteeni Kirkasta. Ikävä ja kaipuu on suuri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019