Ulvilaan ollaan muuttamassa ja kahdelle lapselle hoitopaikan haku on ajankohtaista. Olisiko antaa kommenttia siitä, että minkäslaisia perhepäivähoitajia vanha-ulvilan puolelta löytyy? Entäs millaisia päiväkodit ovat, muistaakseni kuusipirtti ja metsäkoto nimiset on siellä joen toisella puolella..?
Millaisia lastenhoitajia?
9
3974
Vastaukset
- 3 päivähoitolasta
Päiväkodit ovat Kuusipirtti ja Metsätähti ja entiselle paloasemalle juuri rakennettu päiväkoti Peltovilla.
Metsätähdessä on vain yli 3-vuotiaita.
Perhepäivähoitajat ovat aika iällä jo suurin osa.
Nuoriakin (alle 40) vuotiaita löytyy muutama.
Mutta kaikki hoitopaikat ovat perhepäivähoidossa sekä päiväkodeissa täynnä. Jonoa jokaiseen paikkaan. Ei ole lainkaan varmaa, että saat sisarukset samaan paikkaan.
Että näin, kaipa sulla on jo hakemukset jätettynä?
Monet haukkuvat ulvilan päivähoitotilannetta, mutta itse olen ollut tyytyväinen sekä perhepäivähoitoon, että päiväkotiin.
Täytyy osata itsekin pikkasen joustaa, niin asiat luonaavat paljon paremmin.- Emma80
Juu pitkät jonot ovat hoitopaikkoihin että kannattaa olla hyvissä ajoin asialla.
Perhepäivähoidosta itselläni ainakin Ulvilassa hyviä kokemuksia ja päiväkodeistä Hulivili paras, uusi peltovilla liian iso,siis liian paljon lapsia ja muutenkin.
Hulivilissä kotoisampi tunnelma ja mukavat hoitajat.Paljon myös niitä perhepäivähoitajiakin on. - kääks
Emma80 kirjoitti:
Juu pitkät jonot ovat hoitopaikkoihin että kannattaa olla hyvissä ajoin asialla.
Perhepäivähoidosta itselläni ainakin Ulvilassa hyviä kokemuksia ja päiväkodeistä Hulivili paras, uusi peltovilla liian iso,siis liian paljon lapsia ja muutenkin.
Hulivilissä kotoisampi tunnelma ja mukavat hoitajat.Paljon myös niitä perhepäivähoitajiakin on.Entäs nämä ryhmäperhepäivähoitopaikat, onkos niistä tietoa? Ääk, tulipas yllätyksenä se, että ulvilasta ei hoitopaikkaa lapsille helposti saa...täytyykin heti alkaa paneutumaan asioihin paremmin ja laittaa hakemuksia sisään.
- ohi kulkenut
kääks kirjoitti:
Entäs nämä ryhmäperhepäivähoitopaikat, onkos niistä tietoa? Ääk, tulipas yllätyksenä se, että ulvilasta ei hoitopaikkaa lapsille helposti saa...täytyykin heti alkaa paneutumaan asioihin paremmin ja laittaa hakemuksia sisään.
että oletko saanut sieltä periferiasta töitä???
- ulvilan kaupunki
kääks kirjoitti:
Entäs nämä ryhmäperhepäivähoitopaikat, onkos niistä tietoa? Ääk, tulipas yllätyksenä se, että ulvilasta ei hoitopaikkaa lapsille helposti saa...täytyykin heti alkaa paneutumaan asioihin paremmin ja laittaa hakemuksia sisään.
Hei. itse olen opiskelujeni johdosta ollut oppimassa tulevaa työtäni useammassa ulvilan päiväkodissa ja siksi minulla onkin hyvä käsitys näistä palveluista.
ulvilassa lähellä vanha- ulvilaa aloitti hyvä vuoropäiväkoti jota voisin suositella.
Olen itse alan ammattilainen sillä valmistun 1.6 2007
ja silloinon haettava sitten alan töitä
jos yksityinen hoitaja lapsillenne kiinnostaa.
Minkä ikäisiä lapsia? - Hoitajaa vailla
ulvilan kaupunki kirjoitti:
Hei. itse olen opiskelujeni johdosta ollut oppimassa tulevaa työtäni useammassa ulvilan päiväkodissa ja siksi minulla onkin hyvä käsitys näistä palveluista.
ulvilassa lähellä vanha- ulvilaa aloitti hyvä vuoropäiväkoti jota voisin suositella.
Olen itse alan ammattilainen sillä valmistun 1.6 2007
ja silloinon haettava sitten alan töitä
jos yksityinen hoitaja lapsillenne kiinnostaa.
Minkä ikäisiä lapsia?Toinen lapsistani on 15v. ja toinen 17v. Kiinnostaako?
- Hoitaja ulvila
Hoitajaa vailla kirjoitti:
Toinen lapsistani on 15v. ja toinen 17v. Kiinnostaako?
Hei.
eli tarvitsisit hoitajaa heille esim. koulun jälkeen iltäpäivisin ja joskun viikonloppuisin ko?
olen nyt lähdödssä ulkomaille josta palaan 21.4
jonka jälkeen voidaan keskustella asiasta enemmän.
Missä päin ulvilaa asutte?
Itse asun vanhassa ulvilassa.
kesäkuusta lähtien voin sovitusti toimia lastenhoitajana onko lapsillasi jotain erityistä?
itse olen erikoistunut erityislapsiin ja monikulttuurisuuten opinnoissani.
Ja monenko tunnin hoita lapsesi tarvitsisivät?
Päivittäin? - kai ikuinen kakara
onko mielestäsi yli nelikymppinen todellakin iäkäs hoitamaan lapsia,,huh huh?!Monet tulevat äidiksikin nykyään ensinkertaa vasta yli nelikymppisenä.Ja voin vakuuttaa että kyllä tätä lastenhoitotyötä tehdessä pysyy lapsenmielisenä
- cat*
mä kehuisin perhepäivähoitokoti muksulaa.
todella asiantuntevat hoitajat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799