Monta lemmikkiä

teillä on

meillä on 6 :)

14

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä

      "vain" yksi! Onkohan tämä joku kilpailun aihe? Pässi!!! siinä sulle seitsemäs!

      • Undulatus

        Vai että kilpailua... ;) Miksi ihmeessä pitää tuostakin alkaa rähisemään?
        Ne joilla on varaa, aikaa, tilaa, halua ja tietoa pitää paljon eläimiä, niin pitäkööt.

        Täällä eläimiä on tällä hetkellä 18.


      • Tuudis
        Undulatus kirjoitti:

        Vai että kilpailua... ;) Miksi ihmeessä pitää tuostakin alkaa rähisemään?
        Ne joilla on varaa, aikaa, tilaa, halua ja tietoa pitää paljon eläimiä, niin pitäkööt.

        Täällä eläimiä on tällä hetkellä 18.

        Se on totta!:D


    • Itselläni on lemmikkejä tällä hetkellä yhteensä 18. Ensi viikolla tulee yksi hamsteri lisää ja kuukauden sisällä kuoriutuu 30 kummitussirkan poikasta.

      Tässä talossa on lemmikkejä yhteensä 59. Jauhomatoja en jaksanut alkaa laskea.

    • -mie-

      Eipä kai näitä tarvis luetella kaikkia erikseen mutta mutta
      Eli 2vee rotikka poitsu,
      2 sekarotusta (mini snautserin näköstä)4vee,tytsy ja poitsu,
      yx belgin ja seefferin sekotus...poika ikää 7viikkoo ja kisu poika 2vee.
      Heppa vielä tulossa taloon eli tällä hetkel 5elikkoa:)

      • Tööttinen

        Jos nyt kisaamaan täytyy ruveta niin täältä löytyy:
        reilu 30 erilaista lintua
        2 marsua
        4 kissaa
        ja koira.


      • jos kisaamaan aletaan... ;)
        Tööttinen kirjoitti:

        Jos nyt kisaamaan täytyy ruveta niin täältä löytyy:
        reilu 30 erilaista lintua
        2 marsua
        4 kissaa
        ja koira.

        Aika hölmöä jos täällä nyt oikein kisaamaan aletaan... ;)


    • immu

      meillä on 3 ponia, 2 koiraa, 2 tallikissaa, 9 undua,
      5 nymfiä, 18 pupua (11 poikasta), n. 150 kalaa ja 131 lypsävää jotka ei oo ns. lemmikkejä.

      • Jenna = midihiiri05

        Meiltä löytyy tällä hetkellä kaksi gerbiiliä, akva, kotiloita ja koira. Muuttamassa kolme gerbiiliä.


      • UNELMALEMMIKKEJÄ
        Jenna = midihiiri05 kirjoitti:

        Meiltä löytyy tällä hetkellä kaksi gerbiiliä, akva, kotiloita ja koira. Muuttamassa kolme gerbiiliä.

        MM KAKSI BERNHARDILAISTA JA NEWFOUNDLANDINKOIRA
        ÄITI ALLERGINEN..UNELMALEMMIKKI OLISI KOIRA
        JA NÄYTTELYKOIRINA MM NEWFOUNDLANDINKOIRIA JA SUURSNAUTSEREITA SEKÄ BERNHARDILAISIA.JA PK COLLIETA
        JA KULTAISIANOUTAJIA JA SITTEN MASTIFFEJA JA SUURSNAUTSEREITA JA TANSKANDOGGEJA JA ROTTWEILEREITA
        JA SITTEN TANSKANDOGGEJA OLISI MYÖS IHANAA OMISTAA
        JA SITTEN MATKAKAVERINA OLISI 2 ISOA LEONBERGERIÄ
        JA 2 BERNHARDILAISTA JOISTA TOINEN OLISI OSAN AJASTA MM SAVONLINNASSA SAAKKA JA SITTEN TOINEN RAUMALLA
        JA KOLMAS NOKIALLA SAAKKA..JA SITTEN KOIRA NEWFOUNDLANDINKOIRA NOVA.BERNHARDINKOIRA IITA
        TANSKANDOGGI MANDI JA ROTTWEILER AMANDA
        KISSA IITA JA KOIRA SNAUTSERI IITA JA SUURSNAUTSERI HELMERI.SAKSANPAIMENKOIRA AMANDA


    • LISTA 1

      SAKSANPAIMENKOIRA
      NEWFOUNDLANDINKOIRA
      BERNHARDINKOIRA LK
      BERNHARDINKOIRA PK
      ROTTWEILER
      TANSKANDOGGI
      SUURSNAUTSERI
      PK COLLIE
      ROTTWEILER
      PK COLLIE
      ROTTWEILER
      KULTAINENNOUTAJA
      KULTAINENNOUTAJA
      BERNHARDINKOIRA PK
      DOBERMANN
      JA 3 KISSAA
      VENÄJÄNSININEN
      MANX
      SOMALI

    • MML

      TANSKANDOGGIT SININEN.MUSTA.HARLEKIINI
      SUURSNAUTSERI
      SUURSNAUTSERI
      ROTTWEILER
      MASTIFFI
      LEONBERGER
      BERNHARDINKOIRA PK
      BERNHARDINKOIRA PK
      NYT ON 2 VELJEE MUTTA TOSSA OIS
      SITTE
      KULTAINENNOUTAJA
      TANSKANDOGGI
      TANSKANDOGGI
      LEONBERGER
      LEONBERGER
      MASTIFFI
      KULTAINENNOUTAJA
      SUURSNAUTSERI
      SNAUTSERI

    • mml

      BERNHARDINKOIRA
      NEWFOUNDLANDINKOIRA
      TANSKANDOGGI
      SUURSNAUTSERI
      2 KULTAISTANOUTAJAA
      SIINÄ NE MITÄ MÄ HALUAISIN OMISTAA

    • mml

      Näyttelykoirina 33 23-56 ERI ROTUISTA KOIRAA
      1.NEWFOUNDLANDINKOIRA AMANDA < SF MVA
      2.BERNHARDINKOIRA HELMERI < RUOTSIN MVA
      3.TANSKANDOGGI MANDI < NORJAN MVA
      4.NEWFOUNDLANDINKOIRA IITA < ITALIAN MVA
      5.NEWFOUNDLANDINKOIRA AMANDA < NORJAN MVA
      JA SITTEN ENNEN KAIKKEA MYÖS BERNHARDILAISIA MM
      7 JOISTA 4JÄN KANSSA KÄVISIN NÄYTTELYISSÄ.JA PIHAVAHTINA SUURSNAUTSERI UROS JOKA OLISI ENNEN KAIKKEA SELLAINEN KOIRA JOTA MONI KUNNIOTTAISI
      JA 2 SEEFFERIA < HERA JA RAMBO SEKÄ KEITTIÖKOIRANA BERNHARDILAINEN < ISO PUNAVALKOINEN KOIRA JOKA SÖISI TAAS KUIN HEVOINEN JA SITTEN AUTOKOIRINA
      2 TANSKANDOGGIA JA 2 BERNHARDILAISTA 2 LEONBERGERIÄ JA SITTEN CRUISINGKOIRANA KUN KRUISAILISIN MK2 ESCORTTINI KANSSA BERNHARDILAINEN JOKA MATKAISI MK2 ESCORTIN - 77 TAKAPENKILLÄ JA TAUNUKSEN - 79 FARMARI TAVARATILASSA JA SITTEN LENKKIKAVEREINA MM KAKSI BERNHARDILAISTA JA 2 LEONBERGERIÄ SEKÄ KAKSI ROTTWEILERIA JA 2 MASTIFFIA JA TOISENA CRUISINGKOIRANA OLISI SUURSNAUTSERI JOKA MATKAISI PUNAISESSA LADA 2106 1600SL MERKKISESSÄ HENKILÖAUTOSSA JA SITTEN TOISENA CRUISINGKOIRANA OLISI MASTIFFI HERA JOKA MATKAISI MUSTASSA MERSU FARMARISSA EVÄITTEN YMS KERA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe