ku Purplea? Nyt pyörii CCR, Tapio Rautavaarasta Metallican Blackkiin menöö kaikki,paitsi örinämetalli ja räppi ja nyky rytmäbluusi?
Mitä muuta kuuntelette,
9
618
Vastaukset
- korvakäytävään
puskee..no joo..
Minulle laulajat merkitsee hyvin paljon,joten
jos laulaja on hyvä niin tulee välillä kuuneltua
muutakin musiikkia kuin rockia...Madeleine
Peyroux,Vanessa Amarosi hyvinä esimerkkeinä.
Seuraavaksi hieman poppoita ja heidän levyjä..
poppoo / levyt
Styx: Equinox,Pieces of 8,Brave new world
Scorpions:Virgin killer,Crazy world,Eye to eye
Nazareth: Hair of the dog,2XS,Move me
Kiss: Destroyer,Creatures of the night,Revenge
J.L.Turner:Nothing Changed,Slam,Usual suspects
Dio:Holy diver,Killing the dragon,Master of the moon
AC/DC:Back in Black,The razors edge,Stiff upper lip
tuotahan voisi jatkaa pitempäänkin,mutta laitetaan vielä vähän lyhkäisesti..
Blackmore´s Night,Garbage,Within Temptation,
White Snake,Union,Genitorturers,Joan Jett,
Lacuna Coil,Donnas,Alice Cooper,Darling Violetta,
Black Sabbath,Judas Priest jne. - Lil' Devil
Rammstein
Judas Priest
Black Sabbath
Led Zeppelin
Uriah Heep
System of a Down
The Cult
The Nits
Audioslave
Rory Gallagher
Ten Years After
Johnny Winter
CCR
Canned Heat
Jimi Hendrix
Moody Blues
Rainbow
Fleetwood Mac, varsinkin Peter Greenin aikainen
White Stripes
Van Halen
Jne.jne. - 2fast4u
Näitä:
Thin Lizzy, Whitesnake, Kamelot, Royal Hunt, Status Quo, Uriah Heep, Nazareth, Bon Jovi, Hardline, Journey, Stratovarius, Thunderstone, Thunder, The Darkness, Queen, Nightwish, Magnum, Saxon, Black Sabbath (Tony Martinin kausi), Tony Martin, Gary Moore, Paul Rodgers, Bad Company, Glenn Hughes, Joe Lynn Turner, Dio, Edguy, Van Halen ym. ym. - Poro Tallinnasta
koneen kovalevyltä:
Blues:
Paul Butterfield Blues Band, Willie Dixon, Buddy Guy, Howlin' Wolf, Albert King, John Mayall, Professor Longhair, T-Bone Walker, Muddy Waters, Sonny Boy Williamson
Country:
Asleep At The Wheel, Patsy Cline, Bob Wills & His Texas Playboys
Jazz:
Andrews Sisters, Chet Baker, Harry Belafonte, Clifford Brown, Nat King Cole, John Coltrane, Bing Crosby, Miles Davis, Mahavishnu Orchestra, Dean Martin, Django Reinhard, The Rosenberg Trio, Frank Sinatra, Sarah Vaughn
Proge:
Amon Düül II, Focus, Genesis, Gentle Giant, Jethro Tull, Tasavallan Presidentti, Rick Wakeman, Yes, Frank Zappa
Rock:
AC/DC, Amazing Blondel, Beach Boys, Beatles, Chuck Berry, Black Oak Arkansas, Blind Faith, Mike Bloomfield, Blue Cheer, Blue Oyster Cult, Roy Buchanan, Jimmy Buffett, Byrds, JJ Cale, Eric Clapton, Commander Cody & His Lost Planet Airmen, Cream, Deep Purple, Sandy Denny, Derek & The Dominos, Neil Diamond, Bo Diddley, Bob Dylan, Eagles, Electric Flag, Electric Light Orchestra, Fabulous Thunderbirds, Fairport Convention, Fleetwood Mac, Free, Rory Gallagher, Grand Funk Railroad, Jimi Hendrix, Billy Joel, Kinks, Al Kooper, Led Zeppelin, Tom Lehrer, Magna Carta, Mott The Hoople, Mountain, Move, Roy Orbison, Elvis Presley, Procol Harum, Queen, Rainbow, Chris Rea, Rolling Stones, Santana, Savoy Brown, Bob Seger, Spooky Tooth, Bruce Springsteen, Steeleye Span, Rod Stewart, Supertramp, Thin Lizzy, George Thorogood & The Destroyers, T. Rex, Uriah Heep, West, Bruce & Laing, Who, Wishbone Ash, Yardbirds
Soul:
James Brown, Isaac Hayes, Wilson Pickett, Otis Redding, Sam & Dave, Supremes- Retku
musiikissa.
mulla on
rokkia:CCR,scorpions,golden earring,gun,hawkwind,ten years after,doors,zztop,lynyrd skynyrd,status q,steppenwolf,shocking blue,suzy quatro...
progee:Procol harum, moody blues,pink floyd,jethro tull, frijid pink, vanilla fudge, focus...
bluussia:eric clapton,cream,stevie ray vaughan,blues brothers band,canned heat... - Retku
Retku kirjoitti:
musiikissa.
mulla on
rokkia:CCR,scorpions,golden earring,gun,hawkwind,ten years after,doors,zztop,lynyrd skynyrd,status q,steppenwolf,shocking blue,suzy quatro...
progee:Procol harum, moody blues,pink floyd,jethro tull, frijid pink, vanilla fudge, focus...
bluussia:eric clapton,cream,stevie ray vaughan,blues brothers band,canned heat...eli löytyy; dio,led zeppelin,uriah heep,iron maiden,metallica,aerosmith,black sabbath,D.A.D,alice cooper,rainbow,rammstein,judas priest,ozzy osbourne,queen,skid row,whitesnake...
- Göstan seuraksi
Viimeviikot olen kuunnelut lähinnä Leevi and the Leavingsia. Tuntuu siltä, että joutaisin jo pois.
ELINA MITÄ MÄ TEEN
Ellu oli baarikassa
töissä siinä kahvilassa
jonka takahuoneessa jonkin aikaa joskus asuttiin
Itse kun en saanut töitä
yhdessä me öitä valvottiin
Mä en tiedä mitä teen
on kai pakko laittaa lapset laitokseen
Eikö elämässä riitä mikään
Eikö hellittäisi hetkeksikään mieletön kierre
Mekin yritimme uskotella
että hankkisimme sähköhellan jääkaapin viereen
Kun Ellu aina töissä itki
se sai sitten ne loparitkin
ja pankkiautomaatin eteisessä me öisin paleltiin
Se taisi olla taas raskaanakin
mä jostain sille takin varastin
Mä en tiedä mitä teen
olosuhteet minut saivat vangikseen
Eikö hellittäisi hetkeksikään jatkuva paine
Kuinka usein täällä turpiin saakaan
Kuinka nopeasti kaikkoaakaan rahat ja maine
Kun Ellu jäi sen taksin alle
joka kääntyessään vasemmalle
ei suuntamerkkiä näyttänykään, vaikka väitti niin
Ne oli vaatimattomat hautajaiset
itse samanlaiset tahtoisin
Mä en tiedä mitä teen
olen nyt jo turtunut tuskan tunteeseen
ei hellittäisi hetkeksikään mieletön kierre
Mekin yritimme uskotella
että hankkisimme sähköhellan jääkaapin viereen
eikö hellittäisi hetkeksikään jatkuva paine
Kuinka usein täällä turpiin saakaan
Kuinka nopeasti kaikkoaakaan
rahat ja maine
Elina, mitä mä teen - Vitulik
Rockista: T.Rexiä ja Alice Cooperia.
Iskelmästä: Irwiniä ja Baddingiä.
Hevistä: Ozzya ja Zeppeliniä- Retku
maku sullakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019