Kertokaapa muut kokemuksistanne.Miten sujuu kahden vapaudenkaipuisen mutta täysillä tunteensa näyttävien ihmisen suhde...
Olemme vasta alkutaipaleella mutta jotain osviittaa asiasta on jo nähnyt...Voi olla että on melkoista sompailua sovittaa yhteen molempien itsenäinen elämä ja tavat. Ja toisaalta oppia antamaan toiselle tilaa kun itsekin sitä aina välillä tarvitsee. Jokatapauksessa se on jo varmaa että tässä on sellainen suhde jota vanhana mummona kiikkustuolissa muistellaan hymyssä suin, kävi sitten kuin kävi... Lempi roihuaa täysillä eikä tulevaisuus ainakaan kauheasti hirvitä, meni syteen tai saveen
Jousimies-mies ja nainen...
4
1035
Vastaukset
- (jouskarinainen)
on mulla ystävinä ja hyvinä sellaisina, mutta ei niiden kanssa syvempää voisi tulla. Liikaa samanlaisuutta. Tarvin jonkun enemmän jalat maassa ja järki päässä -tyypin.
- Tampereen tyttö
Mulla ollu kolme kaksosta aikoinaan...Yksi heistä lapseni isä. Jalat on kyllä maassa ja järki päässä. Musta vaan aina tuntu että liikakin...Minä taas kaipaan enemmän sellaista joka vie minut irti arjesta ja lähtee minun kanssa seikkailemaan...Tai katotaan nyt seikkaillanko me loppujen lopuksi sitten eri teillä, ei voi tietää...Mutta nyt kivaa on.
- kookabarru41
kyllä onnistuu jousimies naisen ja miehen liitto
koska harrastukset ja huumori on sama,on itsellä
yli 30:n kymmenen vuoden kokemus.Nyt leskenä ja
ikävä on kova.- Jm.nainen
Tulista on mutta ainoa merkki jonka kanssa itse olen onnistunut.
Pitkä avioliitto takana ja melkein aikuiset lapset.
Ei ole tosiaankaan ollut tylsä suhde. Rakkautta ja ymmärtämystä riittää.
Päivääkään en ole katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446