Kiitos Vanhaselle nousevasta energian ..

Kylmasen.Usko

hinnasta! Seuraavalla halituskaudella hinta vähintään kaksinkertaseksi! Aletaan lämmittä puubilleteillä, ruokohelpillä, hakkeella ja turpeella ja leipävilja etanoliksi! Kiitos vähäosaisten puolesta! Heidän pieniin tuloihinsa se vaikuttaa kaiken eniten! Vuokrat ja asumiskustannukset nousee 20-30% Kiitos Matti Vanhanen vielä kerran! Kyllä kannattaa äänestää kepua, niin köyhyys ei kun lisääntyy ja kepulais siat lihoo!

9

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuonna 1992 kansanedustaja Matti Vanhanen ajoi eduskunnassa läpi ponnen, jolla estettiin ydinvoiman lisärakentaminen yli kymmeneksi vuodeksi.

      Matti Vanhasen ansiosta maksamme jo nyt sähkön hinnassa nk. Vanhas-lisää.

      Nyt Vanhanen viime töikseen pääministerinä järjesti lisäyllätyksen kansalaisille. Jälleen Vanhanen pani kansan maksamaan töppäyksistään.

      • Kylmasen.Usko

        pahan kerran! Omaan pussiinsa vetivät, ja köyhää tyhmää kansaa kusettivat! Kyllä Vahanen on kallis mies tavalliselle ihmiselle! Tosiaan hän kaatoi myös ydinvoiman lisärakentamisen ponnelaan v.1996!
        Siitä tosiaan maksetaan kovaa hintaa, mutta nyt tuo lasku tulevalla hallituskaudella vähintään tuplaantuu, kun kepu sikailee vielä hallituksessa.
        Ottaa huuhaa vihreet ja ruotsalaiset, ja huuhaa demarit hallituskumppaneikseen! En ole uskovainen, mutta luoja varjelkoon meitä tuolta hallituskoaliitolta! Siinä 20€/kk eläkkeen korotukset on menetty tuplasti!


    • Sonnimies

      puhua paskaa. Olet Känän veikkanen paskanpuhuja.

      Suomessa Euroopan halvin energia. Kiitos KESKUSTA.

    • olla Kylmäsen Usko

      Nyt se selvisi. Al right.

      • Kylmasen.Usko

        aivojaan!


    • oivahärkönen

      ... unionin halvimmasta päästä. Vanhanen oli ainoa, joka uskalsi asettaa päästöjen vähentämisen unionin tavoitteen saman suuruiseksi prosenttuaalisesti kaikille maille. Saikin lupauksen, että kunkin maan erikoisolosuhteet otetaan huomioon taakan jaossa. Päästöjen vähentäminen, erikoisesti halvasta kivihiilestä luopuminen lisää vääjämättä energian kustannuksia.

      • Kylmasen.Usko

        Ennen oli täällä pääkaupunkiseudulla hanget ja katot mustan noen peitossa, kun joka talossa oli oma puulla lämpiävä keskuslämmitys! Tätä saastetta ei ole ollut pitkään aikaan! Tuossa sadanmetrin päässä on omakotitalo, jota lämmittävät puulla. Kun tänne päin tulee, niin meinaa tukehtua siniseen savuun ja haju kirvelee silmiä. Ihan kuin nuotiolla istuisi tuulen alapuolella ja polttas märkiä puita!
        Se siitä sun saasteettomuudesta! Yliopisto tutki erilaisa uuneja ja puun polttoa! Ei mene kauaa, kun EU määrää katalysaattorit pakollisiksi -kesämökeillekin!


      • Sonnimies
        Kylmasen.Usko kirjoitti:

        Ennen oli täällä pääkaupunkiseudulla hanget ja katot mustan noen peitossa, kun joka talossa oli oma puulla lämpiävä keskuslämmitys! Tätä saastetta ei ole ollut pitkään aikaan! Tuossa sadanmetrin päässä on omakotitalo, jota lämmittävät puulla. Kun tänne päin tulee, niin meinaa tukehtua siniseen savuun ja haju kirvelee silmiä. Ihan kuin nuotiolla istuisi tuulen alapuolella ja polttas märkiä puita!
        Se siitä sun saasteettomuudesta! Yliopisto tutki erilaisa uuneja ja puun polttoa! Ei mene kauaa, kun EU määrää katalysaattorit pakollisiksi -kesämökeillekin!

        mitä kivihiili saastuttaa. Punalasit saa näyttämään katotkin mustilta.


        Pudota hyvä mies ne suomukset silmiltäsi rähmän seasta ja katsele edes vanhemmiten kirkkain silmin.


      • Kylmasen.Usko
        Sonnimies kirjoitti:

        mitä kivihiili saastuttaa. Punalasit saa näyttämään katotkin mustilta.


        Pudota hyvä mies ne suomukset silmiltäsi rähmän seasta ja katsele edes vanhemmiten kirkkain silmin.

        et ole ollu syntynykkään silloin, kun Helsinki näytti halkoliiteriltä! Kepulainen paska!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe