Vasemmisto äänestää tunteella

metaskeema

Hyvin vähän on järkeä vasemmiston kirjoituksissa näissä keskusteluissa.

9

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peiliin

      Sinulta on, arvoisa metaskeema, kyselty perusteluita noissa keskusteluissa. Näitä perusteluita ei löydy. Toki löytyy kirjoituksesi jossa tosiasiaksi riittää, että sinulla on jokin vaikutelma. Joten jos järkeä peräänkuulutat, niin osoita sitä omissa kirjoitelmissasikin. Hyvä, perusteltu aloitus saa usein myös hyviä, perusteltuja vastauksia.

      • metaskeema

      • keskustelun puolesta
        metaskeema kirjoitti:

        Siksi en jaksa niitä kirjoittaa. Muttä tässä kuitenkin linkki.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=666&posting=22000000023000277

        Juu tuot siellä kovasti itseäsi esiin. Kuitenkin mitä näitä keskusteluita täällä seuraan, hyppäilet johtopäätöksiin mielettömillä loikilla ja perusteluita jos pitää olla, joko puuttuu täysin tai löytyy linkkiä sivulle, josta lukija sitten joutuu etsimään kantasi.

        Itse arvostan oikeaa keskustelua; perusteltuja mielipiteitä toisten sanomisten kopioinnin tai tuntuman pohjalta heittelyn sijaan.

        Siinäpä hieno perustelu, että minulla on niin paljon perusteluita etten jaksa niitä kirjoittaa? ;) Kyllä valtaosa onneksi osaa tiivistää ja perustella olennaisin seikoin.


      • metaskeema
        keskustelun puolesta kirjoitti:

        Juu tuot siellä kovasti itseäsi esiin. Kuitenkin mitä näitä keskusteluita täällä seuraan, hyppäilet johtopäätöksiin mielettömillä loikilla ja perusteluita jos pitää olla, joko puuttuu täysin tai löytyy linkkiä sivulle, josta lukija sitten joutuu etsimään kantasi.

        Itse arvostan oikeaa keskustelua; perusteltuja mielipiteitä toisten sanomisten kopioinnin tai tuntuman pohjalta heittelyn sijaan.

        Siinäpä hieno perustelu, että minulla on niin paljon perusteluita etten jaksa niitä kirjoittaa? ;) Kyllä valtaosa onneksi osaa tiivistää ja perustella olennaisin seikoin.

        Vasemmistolta puuttuu asiantuntemus ja he ovat korvanneet sen vanhalla kommunistisella käsitemössöllä.


      • löytyy =D
        metaskeema kirjoitti:

        Vasemmistolta puuttuu asiantuntemus ja he ovat korvanneet sen vanhalla kommunistisella käsitemössöllä.

        Ja tässä taas loistava, perusteltu mielipide =D Ei hyvää päivää =D


      • metaskeema
        löytyy =D kirjoitti:

        Ja tässä taas loistava, perusteltu mielipide =D Ei hyvää päivää =D

        Noin rankat kärjistykset ovat myös käsitemössöä mutta mielestäni vasemmiston mössö on vakavampi asia, koska sitä sovelletaan lainsäädäntöön. Minä tyydyn sentään vain lässyttämään täällä keskustelupalstoilla.


    • mitä? skeema?

      Täähän vauhkoontui oikein toden teolla tää metaskeema. Löysää nyt vähän kaulusta. Viikonloppu sentään edessä :))

    • Tää on eduskuntavaalien keskustelupalsta. Jollet pysty keskustelemaan täällä niin miksi kirjoittelet täällä. Tän kaltaset jutut ei oo suositeltavia Internetissä. Joten voisitko ystävällisesti poistua täältä ja mennä nukkumaan.....

      • metaskeema

        Täällä kehottelet toisia menemään nukkumaan. Tosi fiksua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe