Pikkusisko

Cecilia

Mitä teen kun tunnen vetoa veljeeni, tai lähinnä hänen sukuelimiinsä, ne näyttää todella kiihottavilta ja tekisi mieli koskea. Kerran tässä oltiin saunassa niin tunsin peniksen hipaisun pakaraani vasten kun hän kurkotti ottamaan saippuaa hyllyltä, se oli puhdas vahinko mutta kiihotti minua tosi paljon. Onko jollain samanlaisia haluja vai olenko yksinäinen outo tässä maailmassa?

26

7571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla

Oletko ajatellut mitä tapahtuu ,jos olet sukupuoliyhdynnässä veljesi kanssa ja tulet raskaaksi

On sinulle ja koko suvullesi suuri häpeä jos tulee julki että odotat veljesi alkuunpanemaa lasta

Sukurutsa on suuri häpeä

ANNAN SINULLE HYVÄN NEUVON.AINA KUN TUNNET HIMOA VELJEESI, NIIN MENE JOHONKIN HUONEESEEN JOSSA VOIT OLLA YKSIN JA RUNKKAA PAHIMMAT HIMOT POIS ITSESTÄSI

• Poju 17w

Sitä samaa mun pikkusisko ajatteli.Siit on kyl jo aikaa (3v), mut muistan sen vieläkin kuin eilisen päivän. Se kysy et haluanko mä ottaa sen mun syliin. Suostuin siihen. Sit se laitto mun kädet sen vatsan ympäri, ja pikkuhiljaa mulla alko seisooo. Sit ku seiso niin kovaa et munani osu sen peppuun nii sit se laitto mun käden omiin haaroaväliin, ja pikkuhiljaa se ujutti käsiä mun munille. En mä voinu vastustaa ku sain hyväillä sen pimpsaa, nii pitihän mun antaa "vastalahja" Siitä se sitte lähti.

• Niki

Sähän oot ollu sillon 14-vuotias... Vai? Voin kuvitella, että tommosesta voi haaveilla, mutta että sen toteuttaisi. En tuomitse. Sait sen kuulostamaan jotenkin hienolta. Mut miten te ootte voinu elää tollaisen tapauksen jälkeen normaalisti?

• Nainen

Tuo on seksuaalista hyväksikäyttöä eli insestiä. Olet rikkonut siskosi sielun ja pahasti! Kukahan sun sielun rikkonut, ettet pystynyt toimimaan vastuullisesti veljen tavoin.

Hyväksikäytetystä tulee usein hyväksikäyttäjä. Ja kierre jatkuu.
        Surullista todella surullista!

Vaatii pitkän paranemisprosessin ja ammattiauttajan apua. Muuten tälläsistä tytöistä tulee alkoholin suurkuluttajia, seksuaalisia hurjastelijoita, huoria jne.

• Xyz
        Nainen kirjoitti:

Tuo on seksuaalista hyväksikäyttöä eli insestiä. Olet rikkonut siskosi sielun ja pahasti! Kukahan sun sielun rikkonut, ettet pystynyt toimimaan vastuullisesti veljen tavoin.

Vaatii pitkän paranemisprosessin ja ammattiauttajan apua. Muuten tälläsistä tytöistä tulee alkoholin suurkuluttajia, seksuaalisia hurjastelijoita, huoria jne.

Kun luin tuon viestin, johon olit vastannut ja sinun viestisi, niin olin hieman hämmentynyt lähinnä sen vuoksi, että hyökkäät noin rajusti nimenomaan poikaa kohtaan. Miksi? Vain hänelläkö oli kuvatusta tilanteesta vastuu? Mielestäni ei, jos kuvaus pitää paikkansa. Jos se on ollut hetkellinen eikä aiheuttanut pitkäaikaista sinänsä kieroa ihmissuhdetta, niin se on luettava murrosikäisten kokeiluihin, joita tapahtuu enemmän kuin ehkä arvaammekaan. Jos taas homma on jatkunut sen jälkeen vuosia, niin silloin ollaan jo vaarallisilla vesillä, koska silloin molemmat ovat ymmärtäneet sisaruussuhteen väärin ja se voi todella haitata heidän myöhempää henkistä kehitystään koska he ovat leikitelleet tuolla suhteella aikana jolloin heidän olisi pitänyt kypsyä henkisesti oikeaan seksuaalisuuteen. Mutta en minä tuota hyväksikäytöksi silti nimittäisi jos se on tapahtunut sisarusten yhteisellä suostumuksella, insestiä se kylläkin on.

• Ihmettelijä
        Nainen kirjoitti:

Hoitokaan ei auta, vaan tytöstä tulee ahdasmielinen lestadiolainen vanhojapiika, joka ei koskaan saa munaa. Hänen ainoa sukupuolinen nautintonsa on pyöriä täällä palstoilla leimaamassa muita pervoiksi, hyväksikäyttäjiksi, sairaiksi ja kamalan rikkonaisiksi.

• heebohei
        Nainen kirjoitti:

Näemmä et oikein ymmärrä täysin mitä puhut. Insesti ei todellakaan tarkoita seksuaalista hyväksikäyttöä. Insesti tarkoittaa sukulaisten välistä seksiä, joka voi hyvinkin olla vapaaehtoista. Insestiä on esimerkiksi siskosten välinen, vanhempien ja lasten välinen tai vaikka sedän ja veljentyttären välinen seksi. Jossain tapauksissa myös serkusten välinen seksi voidaan luokitella insestiksi, vaikka se lain mukaan sallittua onkin. Ihmiskunnan historiassa on sitä paitsi harrastettu niin paljon sisarussuhteita, ettei sen pitäisi ketään niin kauhistuttaa. Insesti ei ole hyväksikäyttöä.

• Nainen
        heebohei kirjoitti:

Näemmä et oikein ymmärrä täysin mitä puhut. Insesti ei todellakaan tarkoita seksuaalista hyväksikäyttöä. Insesti tarkoittaa sukulaisten välistä seksiä, joka voi hyvinkin olla vapaaehtoista. Insestiä on esimerkiksi siskosten välinen, vanhempien ja lasten välinen tai vaikka sedän ja veljentyttären välinen seksi. Jossain tapauksissa myös serkusten välinen seksi voidaan luokitella insestiksi, vaikka se lain mukaan sallittua onkin. Ihmiskunnan historiassa on sitä paitsi harrastettu niin paljon sisarussuhteita, ettei sen pitäisi ketään niin kauhistuttaa. Insesti ei ole hyväksikäyttöä.

Kyllä insesti on hyväksikäyttöä kun vastuun unohtaa ja kiertää vanhempi henkilö jolla pitäisi olla jo tietoa ja ymmärrystä enempi kuin nuoremmalla henkilöllä.
        Eri asia samanikäisten uteliaisuudessa tehdyt kokeilut, mutta siinäkin uskoisin ettei normaali lapsi/nuori etene yhdyntään asti.

Väitän että insestisessä ja/tai seksuaalisesti hyväksikäyttävässä perhepiirissä homma karkaa käsistä ja seksuaalinen uteliaisuus herää jo liian varhain, kohdistuu perhepiirin ihmisiin ja - mikä pahinta! - nuo ihmiset jäävät hyväksikäytön kehään koko iäksi elleivät hakeudu tervehdyttävään hoitoon!

Sotiakin on ollut iät ja ajat, eikä se oikeuta niitä puolustamaan. Samoin kun on ollut insestiä ja seksuaalista hyväksikäyttöä, ei se oikeuta sitä puolustelemaan eikä hyväksymään.

Asioista pitää voida KESKUSTELLA = tuoda eri näkemyksiä ja KOKEMUKSIA esiin, eikä letkautella lestaadioilaisuuksilla tms. En tiedä mitään lestaadioilaisuudesta, en vanhapiikuudesta; olen kolmen lapsen äiti.

• Cecilia
        Nainen kirjoitti:

Kyllä insesti on hyväksikäyttöä kun vastuun unohtaa ja kiertää vanhempi henkilö jolla pitäisi olla jo tietoa ja ymmärrystä enempi kuin nuoremmalla henkilöllä.
        Eri asia samanikäisten uteliaisuudessa tehdyt kokeilut, mutta siinäkin uskoisin ettei normaali lapsi/nuori etene yhdyntään asti.

Väitän että insestisessä ja/tai seksuaalisesti hyväksikäyttävässä perhepiirissä homma karkaa käsistä ja seksuaalinen uteliaisuus herää jo liian varhain, kohdistuu perhepiirin ihmisiin ja - mikä pahinta! - nuo ihmiset jäävät hyväksikäytön kehään koko iäksi elleivät hakeudu tervehdyttävään hoitoon!

Sotiakin on ollut iät ja ajat, eikä se oikeuta niitä puolustamaan. Samoin kun on ollut insestiä ja seksuaalista hyväksikäyttöä, ei se oikeuta sitä puolustelemaan eikä hyväksymään.

Asioista pitää voida KESKUSTELLA = tuoda eri näkemyksiä ja KOKEMUKSIA esiin, eikä letkautella lestaadioilaisuuksilla tms. En tiedä mitään lestaadioilaisuudesta, en vanhapiikuudesta; olen kolmen lapsen äiti.

..Haluan sitä itse ja jos velikin haluaa niin voiko siitä olla enää mitään haittaa? vielä kaikki on vain minun ajatuksissani ja fantasioissani, ei siinä mielestäni ole mitään vikaa. Tiedän että tälläistä tapahtuu monessakin perheessä kaikessa hiljaisuudessa, että ensimmäinen seksuaalinen kontakti on juuri sisarusten välillä, koskettelua tai pidemmälle jalostunutta, kuitenkin ajanmyötä asiat ovat pikkuhiljaa jääneet taakse viimeistään uuden kumppanin myötä.

• nykyisin nuori nainen

Näitä juttuja lukiessa tuli mieleen ahdistava lapsuuskokemus. Kun mä olin about 11v(ehkä vähän päälle,en muista tarkkaan) nukuin toisinaan pikkuveljeni vieressä joko hänen sänkynsä vieressä tai jossai kyläillessä samassa sängyssä. Keskellä yötä/juuri ennen nukahtaessa muutamia kertoja havahduin siihen kun veljeni sormet olivat pikkuhousujeni sisässä. Mä en ikinä uskaltanu tehdä mitään, en sanoa mitään - teeskentelin nukkuvani. Mä en tarkkaan muista kuin kauan tota jatku, mut ei sitä kovin montaa kertaa muistaakseni tapahtunu. Ei mulla sinänsä mitään traumoja tosta ole jäänyt. Mulla on ihan normaali suhde miehiin ja seksuaalisuuteen jne mut mieleen toi on kuitenkin jossain määrin jääny vaivaamaan. Pienenä uskottelin et veli teki sen unissaan (sillä on tapana puhua ja kävellä unissaan ja se voi näyttää ihan hereillä olevalta). Mystistä...

• teak
        Nainen kirjoitti:

Mitenhän mahdat tietää, Nainen, kuinka rikki siskon sielu on?

Voimme olettaa, että jos tapaus tulee julki, siitä tulee melkoinen murhe. Mutta entäpä jos salaisuuden pitäminen ei olekaan mikään taakka siskolle? Onko sielu silloin rikki? Ja entä jos tapauksesta jääneet muistot tuntuvatkin hyvältä?

Sehän näissä hyväksikäyttötapauksissa kai on ongelmallista, että jotkut tuntevat syyllisyyttä ja inhoa osallisuudesta moiseen, toiset siitä että nauttivat tilanteesta - ja tietääkseni jotkut vain ihmettelevät, kun syyllisyyttä pitäisi tuntea.

Veikkaan että tästä siskosta ei tullut alkoholostia, seksuaalisesta vastuutonta tai prostitutoitua. Tosin minä en tiedä asiaa sen paremmin kuin sinä. Esimerkiski Yhteinen salaisuus -nimisestä kirjasta voi käydä katsomassa hyväksikäytön seurauksia. Niitähän on, mutta ei hyväksikäyttö automaattisesti mihinkään kauheuksiin johda.

• teak
        Nainen kirjoitti:

Et perustele väitteitäsi mitenkään. Miksi sinut pitäisi ottaa vakavasti, Nainen? Väitteesi voi kumota sanomalla että eipäs!

Haepa kirjastosta Haavio-Mannilan ja Kontulan teos 'Matkalla intohimoon'. Saat käsityksen siitä, mihin lapset ja nuoret voivat kokeiluissaan edetä. Yhdyntä on yksi mahdollisuus. Sen tavallisuudesta tai todennäköisyydestä ei pääse varmasti paljon puhumaan, mutta ainakin on olemassa näyttöä siitä, että lapset ja nuoret toimivat täsmälleen vastoin oletuksiasi.

Ja eiköhän sisarukset, joilla on ikäeroa vain vuosi tai pari, ole tässä mielessä samanikäiset.

Ja tosiaan. Ei hyväksikäyttöä ole tarvis hyväksyä. Mutta en silti lähtisi siitä, sisarten väliset seksuaalikokeilut olisivat hyväksikäyttöä, ellei kokeiluissa ilmene pakottamista tai kiristämistä.

Kolmen lapsen äitinä oleminen tuskin tuo kummoista painoarvoa seksuaalisille näkemyksillesi. Ei sinulla välttämättä ole kokemusta sen kummemmista seksielämän kuvioista kuin muillakaan keskustelijoilla. Ainoa, mistä sinulla kiistämättä on kokemusta, on äitiys ja raskaus. Ja oletko sinä valmis kantamaan vastuun ihan kaikesta, mitä jälkikasvusi selkäsi takana tekee? Ja onko sinulla siihen mahdollisuuksia?

• Nainen
        teak kirjoitti:

Et perustele väitteitäsi mitenkään. Miksi sinut pitäisi ottaa vakavasti, Nainen? Väitteesi voi kumota sanomalla että eipäs!

Haepa kirjastosta Haavio-Mannilan ja Kontulan teos 'Matkalla intohimoon'. Saat käsityksen siitä, mihin lapset ja nuoret voivat kokeiluissaan edetä. Yhdyntä on yksi mahdollisuus. Sen tavallisuudesta tai todennäköisyydestä ei pääse varmasti paljon puhumaan, mutta ainakin on olemassa näyttöä siitä, että lapset ja nuoret toimivat täsmälleen vastoin oletuksiasi.

Ja eiköhän sisarukset, joilla on ikäeroa vain vuosi tai pari, ole tässä mielessä samanikäiset.

Ja tosiaan. Ei hyväksikäyttöä ole tarvis hyväksyä. Mutta en silti lähtisi siitä, sisarten väliset seksuaalikokeilut olisivat hyväksikäyttöä, ellei kokeiluissa ilmene pakottamista tai kiristämistä.

Kolmen lapsen äitinä oleminen tuskin tuo kummoista painoarvoa seksuaalisille näkemyksillesi. Ei sinulla välttämättä ole kokemusta sen kummemmista seksielämän kuvioista kuin muillakaan keskustelijoilla. Ainoa, mistä sinulla kiistämättä on kokemusta, on äitiys ja raskaus. Ja oletko sinä valmis kantamaan vastuun ihan kaikesta, mitä jälkikasvusi selkäsi takana tekee? Ja onko sinulla siihen mahdollisuuksia?

Olen tekemisissä juuri insestiuhrien kanssa joten tiedän mistä puhun. Insestiä ei tapahdu seksuaalisesti terveessä kasvuympäristössä vaan lapsi/nuori jaksaa odottaa kypsymistään rauhassa.

Nuori voi tyydyttää uteliaisuuttaan pikku hiljaa tutustumalla kehoonsa, kuviin vastapuolen kehosta kirjoissa ym. mutta 'vapaaehtoisin askelin' eikä esim. aikuisemman henkilön pakottamana tai manipuolimana, houkuttamana.

• Ninni
        teak kirjoitti:

Voimme olettaa, että jos tapaus tulee julki, siitä tulee melkoinen murhe. Mutta entäpä jos salaisuuden pitäminen ei olekaan mikään taakka siskolle? Onko sielu silloin rikki? Ja entä jos tapauksesta jääneet muistot tuntuvatkin hyvältä?

Sehän näissä hyväksikäyttötapauksissa kai on ongelmallista, että jotkut tuntevat syyllisyyttä ja inhoa osallisuudesta moiseen, toiset siitä että nauttivat tilanteesta - ja tietääkseni jotkut vain ihmettelevät, kun syyllisyyttä pitäisi tuntea.

Veikkaan että tästä siskosta ei tullut alkoholostia, seksuaalisesta vastuutonta tai prostitutoitua. Tosin minä en tiedä asiaa sen paremmin kuin sinä. Esimerkiski Yhteinen salaisuus -nimisestä kirjasta voi käydä katsomassa hyväksikäytön seurauksia. Niitähän on, mutta ei hyväksikäyttö automaattisesti mihinkään kauheuksiin johda.

Tutustu mm näihin sivuihin:

http://www.kolumbus.fi/jyrki.vartiainen/delfins ry.htm

Suomen DELFINS ry on valtakunnallinen tukijärjestö seksuaalisen hyväksikäytön uhreille, heidän läheisilleen ja ammattiauttajille, sekä muille asiasta kiinnostuneille tukihenkilöille ja -yhteisöille.

Toimintalinjat ovat ohjaus ja tuki seksuaalisen hyväksikäytön uhreille ja heidän läheisilleen ja tiedotus- ja koulutustoiminta oppilaitoksille, järjestöille sekä ammatti-auttajille

Yhdistys on saanut nimensä delfiineiltä, jotka auttavat sairaita tai haavoittuneita lajitovereitaan, kunnes nämä tervehtyvät ja tulevat toimeen yksin.

Yhdistys on perustettu 27.3.1997.

• different view
        teak kirjoitti:

Siis miten niin "hyväksikäyttö"?Jos tuo kertomus pitäisi paikkansa,niin mikä siitä tekee hyväksikäyttöä?
        Olen kyllä ihan samaa mieltä tuon kirjoituksesi kanssa muuten -kunhan hyväksikäyttö-sanan tilalle vaihdetaan sana insesti.
        Totta kai hyväksikäyttö satuttaa ja tuntuu pahalta siinä vaiheessa,kun se paljastuu hyväksikäytöksi.

Mutta onko insesti aina välttämättä hyväksikäyttöä?
        No ei varmasti ole.
        Insesti ei katso osapuolten ikää;yhtä hyvin se on insestiä,kun 55-vuotias mies harrastaa seksiä 62-vuotiaan siskonsa kanssa.
        Moni tässäkin ketjussa asiantuntijana esiintyvä ei edes ole selvillä,mitä sana insesti oikeasti pitää sisällään.Sinänsä ymmärrettävää,niinhän suurin osa ihmisistä sekoittaa sanat pedofilia ja insesti.Tai sitten luullaan,että pedofilia isän ja lapsen välillä on insestiä(ei kannata edes mainita muita variaatioita eri sukulaisten välillä;varmaan 90% ihmisistä ajattelee sanan "insesti" kuulleessaan paksua kaljupäistä äijää raiskaamassa pientä tytärtään).
        No onhan sekin insestiä,mutta se on vain yksi insestin muoto.

No onko sitten 12-vuotias,seksiä veljensä kanssa harrastava tyttö automaattisesti hyväksikäytön uhri?Jos se tapahtuu_hänen_tahdostaan ja aloitteestaan?Miten täällä jotkut voi olla niin varmoja siitä,että se on tytön elämä pilalla sillä hetkellä,kun koskettaa sitä velipojan pippeliä?Prostituutio,huumeet ja onneton elämä edessä?
        Ja että ei kasva ymmärtämään jotain "oikeaa" seksuaalisuutta?Mikä siinä veljen ja siskon(tai yleensä lähisukulaisten) välisessä seksissä sitten loppujen lopuksi on niin pahaa?
        Lapsiahan ei sillä tavalla kannata hankkia;perinnöllisten sairauksien siirtyminen lapselle on liian varmaa.Tuskin tuossa nyt vielä muita sisäsiittoisuuden pahoja puolia näkyisi(niin kuin amisheilla Amerikassa),mutta eihän se silti kannata.
        Mutta siis jos ei hankita lapsia,eikä osapuoplet satu olemaan uskonnollisia ihmisiä(Raamatun pelottelut ei siis kiusaa).
        Mikä siinä siis on niin pahaa,että muita,kuin prostituoidun ammattia ei sen jälkeen kannata enää edes harkita?

Ja siis vaikka se ei edes jäisi siihen yhteen kokeiluun,vaan jatkuisi vaikkapa läpi ihan koko elämän?Kuka on oikeutettu sanomaan,että he ovat silloin eläneet jotenkin "sairaan" tai "väärän" elämän?
        Ja jos joku haluaa tällaista sanoa,niin mielellään perustelujen kera.

• Nainen
        different view kirjoitti:

Siis miten niin "hyväksikäyttö"?Jos tuo kertomus pitäisi paikkansa,niin mikä siitä tekee hyväksikäyttöä?
        Olen kyllä ihan samaa mieltä tuon kirjoituksesi kanssa muuten -kunhan hyväksikäyttö-sanan tilalle vaihdetaan sana insesti.
        Totta kai hyväksikäyttö satuttaa ja tuntuu pahalta siinä vaiheessa,kun se paljastuu hyväksikäytöksi.

Mutta onko insesti aina välttämättä hyväksikäyttöä?
        No ei varmasti ole.
        Insesti ei katso osapuolten ikää;yhtä hyvin se on insestiä,kun 55-vuotias mies harrastaa seksiä 62-vuotiaan siskonsa kanssa.
        Moni tässäkin ketjussa asiantuntijana esiintyvä ei edes ole selvillä,mitä sana insesti oikeasti pitää sisällään.Sinänsä ymmärrettävää,niinhän suurin osa ihmisistä sekoittaa sanat pedofilia ja insesti.Tai sitten luullaan,että pedofilia isän ja lapsen välillä on insestiä(ei kannata edes mainita muita variaatioita eri sukulaisten välillä;varmaan 90% ihmisistä ajattelee sanan "insesti" kuulleessaan paksua kaljupäistä äijää raiskaamassa pientä tytärtään).
        No onhan sekin insestiä,mutta se on vain yksi insestin muoto.

No onko sitten 12-vuotias,seksiä veljensä kanssa harrastava tyttö automaattisesti hyväksikäytön uhri?Jos se tapahtuu_hänen_tahdostaan ja aloitteestaan?Miten täällä jotkut voi olla niin varmoja siitä,että se on tytön elämä pilalla sillä hetkellä,kun koskettaa sitä velipojan pippeliä?Prostituutio,huumeet ja onneton elämä edessä?
        Ja että ei kasva ymmärtämään jotain "oikeaa" seksuaalisuutta?Mikä siinä veljen ja siskon(tai yleensä lähisukulaisten) välisessä seksissä sitten loppujen lopuksi on niin pahaa?
        Lapsiahan ei sillä tavalla kannata hankkia;perinnöllisten sairauksien siirtyminen lapselle on liian varmaa.Tuskin tuossa nyt vielä muita sisäsiittoisuuden pahoja puolia näkyisi(niin kuin amisheilla Amerikassa),mutta eihän se silti kannata.
        Mutta siis jos ei hankita lapsia,eikä osapuoplet satu olemaan uskonnollisia ihmisiä(Raamatun pelottelut ei siis kiusaa).
        Mikä siinä siis on niin pahaa,että muita,kuin prostituoidun ammattia ei sen jälkeen kannata enää edes harkita?

Ja siis vaikka se ei edes jäisi siihen yhteen kokeiluun,vaan jatkuisi vaikkapa läpi ihan koko elämän?Kuka on oikeutettu sanomaan,että he ovat silloin eläneet jotenkin "sairaan" tai "väärän" elämän?
        Ja jos joku haluaa tällaista sanoa,niin mielellään perustelujen kera.

Luepa vaikka kirja Jane Tarzana: Oma elämäkerta tai Bass&Davis: Rohkeus parantua, opas naisille jotka haluavat selviytyä lapsuudenaikaisesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Lyhyesti ja tyhjentävästi ei voi näitä asioita kertoa. Mutta jos tunnet yhdenkin insestin tai pedofilian uhrin, vaikka vain kirjallisuudesta (lue kirja maria Peura: On rakkautes ääretön), tajuat että moiset teot ovat rikoksia ihmistä vastaan.

• Ihmettelijä
        Nainen kirjoitti:

Olen tekemisissä juuri insestiuhrien kanssa joten tiedän mistä puhun. Insestiä ei tapahdu seksuaalisesti terveessä kasvuympäristössä vaan lapsi/nuori jaksaa odottaa kypsymistään rauhassa.

Nuori voi tyydyttää uteliaisuuttaan pikku hiljaa tutustumalla kehoonsa, kuviin vastapuolen kehosta kirjoissa ym. mutta 'vapaaehtoisin askelin' eikä esim. aikuisemman henkilön pakottamana tai manipuolimana, houkuttamana.

Olet tekemisissä insestin uhrien kanssa, etkä tiedä, mitä sana insesti tarkoittaa. Ja missäs tässä tytön tarinassa oli pakottamista? Aikoiko hän pakottaa veljensä panolle? Olet ilmeisesti sosiaalitantta, jolla ei ole koulutusta alalle, jolla toimit, eikä tervettä maalaisjärkeä, jota olisi hyvä työssäsi olla. Pakottaminen on aina pahasta, mutta kahden samanikäisen terveen ihmisen seksi ei ole hyväksikäyttöä.

• Nainen
        Ihmettelijä kirjoitti:

Olet tekemisissä insestin uhrien kanssa, etkä tiedä, mitä sana insesti tarkoittaa. Ja missäs tässä tytön tarinassa oli pakottamista? Aikoiko hän pakottaa veljensä panolle? Olet ilmeisesti sosiaalitantta, jolla ei ole koulutusta alalle, jolla toimit, eikä tervettä maalaisjärkeä, jota olisi hyvä työssäsi olla. Pakottaminen on aina pahasta, mutta kahden samanikäisen terveen ihmisen seksi ei ole hyväksikäyttöä.

Ja sinä sen lajin juntta ettet tiedä että on olemassa manipulointia, johdattelua ilman näkyvää pakottamista.
        Tytöillähän on vaihe jolloin ovat ihastunetita omaan isäänsä. Jos silloin isä ei tunne vastuutaan, voi hän vaurioittaa omaa lastaan suunnattomasti.
        Samoin isoveli tai isosisko. Myös äiti voi hyväksikäyttää poikaansa tai tytärtä.

En ole sosiaalialalla, Luojan kiitos; en jaksaisi. Siellä pitäisi ollakin enemmän miehiä, jotta näkisivät mitä on hyvinvointi perheissä ja lasten kohdalla sivistysvaltiossa nimeltä Suomi. Mutta työn arvostus näkyykin sen alan palkoissa..

• teak
        Nainen kirjoitti:

Luepa vaikka kirja Jane Tarzana: Oma elämäkerta tai Bass&Davis: Rohkeus parantua, opas naisille jotka haluavat selviytyä lapsuudenaikaisesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Lyhyesti ja tyhjentävästi ei voi näitä asioita kertoa. Mutta jos tunnet yhdenkin insestin tai pedofilian uhrin, vaikka vain kirjallisuudesta (lue kirja maria Peura: On rakkautes ääretön), tajuat että moiset teot ovat rikoksia ihmistä vastaan.

Jane Tarzanan teos, samoin kuin 'yhteinen salaisuus' kertovat kyllä seksuaalisen hyväksikäytön seurauksista.

Keskustelumme ongelma on tässä: sinä et suostu tarkastamaan kantaasi, jonka mukaan mikä tahansa sukulaisten välinen seskuaalinen kanssakäyminen on hyväksikäyttöä. Minä taas olen koittanut esittää väitteen, jonka mukaan sukulaiset yhteisestä sopimuksesta voivat harrastaa seksiä ilman että jomman kumman sielu välittömästi menee rikki. Olinko nyt tarpeeksi selväsanainen.

Sinä näet naispuolisen tai nuoremman välittömästi uhrina. Luokitellessasi tuolla tavalla käytät valtaa. Tämä naispuolinen voi kuitenkin osallistua seksiin ihan omasta päätöksestään, ja jos hänet tekemänsä päätöksen jälkeen asetetaan uhrin asemaan ja häneltä viedään mahdollisuus vastuuseen, vahinko ei synnykään seksuaalisesta teosta vaan siitä seuranneesta sivullisten ihmisten teoista.

Ja lopuksi, Nainen! Minä en puolla hyväksikäyttöä. Enkä minä puolla edes sen kaltaista yksilön vapautta, jossa ymmärtämättömällä olisi mahdollisuus tehdä valintoja joista myöhemmin koituu vahinkoa. Mutta kaavoihinsa kangistuneen ajattelun purkamista puollan! Jos insestiä ja hyväksikäyttöä ei aleta ymmärtää hiukan laajemmin ja yksityiskohtaisemmin, sen aiheuttamia vahinkoja ihmisen elämässä ja yhteiskunnassa ei pystytä parantamaan yhtään paremmin kuin nyt!

• Nainen
        teak kirjoitti:

Jane Tarzanan teos, samoin kuin 'yhteinen salaisuus' kertovat kyllä seksuaalisen hyväksikäytön seurauksista.

Keskustelumme ongelma on tässä: sinä et suostu tarkastamaan kantaasi, jonka mukaan mikä tahansa sukulaisten välinen seskuaalinen kanssakäyminen on hyväksikäyttöä. Minä taas olen koittanut esittää väitteen, jonka mukaan sukulaiset yhteisestä sopimuksesta voivat harrastaa seksiä ilman että jomman kumman sielu välittömästi menee rikki. Olinko nyt tarpeeksi selväsanainen.

Sinä näet naispuolisen tai nuoremman välittömästi uhrina. Luokitellessasi tuolla tavalla käytät valtaa. Tämä naispuolinen voi kuitenkin osallistua seksiin ihan omasta päätöksestään, ja jos hänet tekemänsä päätöksen jälkeen asetetaan uhrin asemaan ja häneltä viedään mahdollisuus vastuuseen, vahinko ei synnykään seksuaalisesta teosta vaan siitä seuranneesta sivullisten ihmisten teoista.

Ja lopuksi, Nainen! Minä en puolla hyväksikäyttöä. Enkä minä puolla edes sen kaltaista yksilön vapautta, jossa ymmärtämättömällä olisi mahdollisuus tehdä valintoja joista myöhemmin koituu vahinkoa. Mutta kaavoihinsa kangistuneen ajattelun purkamista puollan! Jos insestiä ja hyväksikäyttöä ei aleta ymmärtää hiukan laajemmin ja yksityiskohtaisemmin, sen aiheuttamia vahinkoja ihmisen elämässä ja yhteiskunnassa ei pystytä parantamaan yhtään paremmin kuin nyt!

Olen minäkin sitten selväsanaisempi: Mielestäni EI OLE olemassa insestiä ilman hyväksikäyttöä.
        Jo senkin takia, että seksuaalisen kanssakäymisen tuloksenahan voi syntyä jälkeläinen ja lähisúkalaisten jälkeläisistä on riittävästi tietoa, etteivät synny terveinä.

Se ei minulle selvennyt: MIKSI puollat insestiä? Oletko itse sitä harrastanut?
        Minä en tunne yhtäkään insestin kokenutta jolle se ei olisi aiheuttanut hirvittävää vuosia, vuosikymmeniä kestävää tuskaa.

• different view
        Nainen kirjoitti:

Olen minäkin sitten selväsanaisempi: Mielestäni EI OLE olemassa insestiä ilman hyväksikäyttöä.
        Jo senkin takia, että seksuaalisen kanssakäymisen tuloksenahan voi syntyä jälkeläinen ja lähisúkalaisten jälkeläisistä on riittävästi tietoa, etteivät synny terveinä.

Se ei minulle selvennyt: MIKSI puollat insestiä? Oletko itse sitä harrastanut?
        Minä en tunne yhtäkään insestin kokenutta jolle se ei olisi aiheuttanut hirvittävää vuosia, vuosikymmeniä kestävää tuskaa.

"Minä en tunne yhtäkään insestin kokenutta jolle se ei olisi aiheuttanut hirvittävää vuosia, vuosikymmeniä kestävää tuskaa."
        Tuo nyt on vähän sama asia,kuin joku raiskaustukikeskuksen(vai mikä se nyt on)vanhapiika työntekijä perustelisi naimattomuuttaan sillä,että kaikki hänen kuulemansa tarinat heteroseksistä ovat täynnä väkivaltaa ja murhetta.
        Jos todellakin työskentelet jossain lasten seksuaalisen hyväksikäytön jälkiä paikkailevassa laitoksessa,niin tietysti olet ollut tekemisissä vain niiden hyväksikäytettyjen uhrien kanssa.Mitä tekemistä niillä,joita ei ole hyväksikäytetty eikä vahingoitettu,olisi siellä teidän luona?Et kai nyt kuvittele,että joku seksiä veljensä kanssa omasta tahdostaan harrastanut tyttö tulisi sinne teille esitelmöimään omasta seksielämästään?
        Ei lääkäritkään väitä,että kaikki autolla liikkuvat ihmiset kuolisivat tai loukkaantuisivat auto-onnettomuuksissa,vaikka työssään he joutuvat niiden onnettomuuksien jälkiä jatkuvasti korjailemaan.

Niin ja ei,en ole itse harrastanut seksiä sukulaisten kanssa eikä ole aikomustakaan harastaa tulevaisuudessakaan.

"Asioista pitää voida KESKUSTELLA = tuoda eri näkemyksiä ja KOKEMUKSIA esiin"
        Tuo on lainattu sinun kirjoittamastasi "Vastuu on aina vanhemmalla"-tekstistä tuolta ylhäältä.Jokohan alat itsekin kohta ymmärtää,että sinä itse olet juuri sellainen ihminen,joiden takia tästä asiasta ei kukaan uskalla sanoa mitään yleisestä linjasta poikkeavaa?Tämä on viimeisiä asioita länsimaisissa demokratioissa,joista leimautuu,pelkästään olemalla eri mieltä niin pahasti,että siinä voi mennä pahemmassa tapauksessa koko elämä sekaisin.
        Mutta niinhän se on.Laumassa on turvallista ja mukavaa.Ei tarvitse käytttää aivojaan,vaan voi tuudittautua huolettomaan apatiaan.Jos joku esittää jotain yleisestä linjasta poikkeavia ajatuksia,niin osoitetaan sitä sormella ja huudetaan "Sairas perverssi!",niin ei kukaan ainakaan kuvittele,että MINÄ olisin jotenkin erilainen.

Ja sitten se selväsanainen osuus.
        Eli muiden keskustelijoiden puolesta en voi sanoa mitään,mutta minä en tässä ole varsinaisesti puolustamassa insestiä.Sillä ei ole mitään yhteyttä minun elämääni,joten ei se sinänsä niin paljon kiinnosta.
        Se mikä kiinnostaa,on jokaisen ihmisen oikeus päättää ITSE omasta elämästään ja tekemisistään.Ilman,että tulee joku sosiaalitantta tai muu"muita viisaampi" sanomaan,että tuo elämäsi on vääränlaista elämää.Jopa mahdollisesti väittämään,että olet hyväksikäytetty raukka,joka ei pysty itse kantamaan vastuuta omista ratkaisuistaan.

Ketään ei varmaan ole syytä rohkaista insestiin.Mutta onko mitään sen suurempaa syytä leimata kaikki sitä harrastavat tai sitä kokeilleet ihmisraunioiksi,joilla ei enää ole mitään toivoa onnellisesta elämästä?Vaikka et tapauksesta sinänsä tietäisi mitään muuta,kuin että osapuolet ovat lähisukulaisia?

• Maailman matkaaja
        Cecilia kirjoitti:

..Haluan sitä itse ja jos velikin haluaa niin voiko siitä olla enää mitään haittaa? vielä kaikki on vain minun ajatuksissani ja fantasioissani, ei siinä mielestäni ole mitään vikaa. Tiedän että tälläistä tapahtuu monessakin perheessä kaikessa hiljaisuudessa, että ensimmäinen seksuaalinen kontakti on juuri sisarusten välillä, koskettelua tai pidemmälle jalostunutta, kuitenkin ajanmyötä asiat ovat pikkuhiljaa jääneet taakse viimeistään uuden kumppanin myötä.

Miksi pitää aina ajatella negatiivisesti? Jos MOLEMMAT haluaa; niin eikös se ole silloin toiveiden täyttymys? KAKSI onnellista ihmistä; vai kuinka?

• Veijo

Vehe sen näyttää kun se seisoo on aika toimia

• nainen

hanki poikaystävä!!
      kuinka vanha ees oot?

• Anonyymi

Minun pikkusisko tuli viereen yöllä, heräsin13v oli laskenut housun ja hyväili kalua, kerro että on katsonut filmejä joskus yritin estää sanoi vaan huudan jos en nyt saa katsoa annoin olla peiton alla tunsin huulet kalun ympärillä yritin sievästi estää piri päätä tiukasti kalussa.
      Alkoi tuntua hyvältä kun ajattelin pieni suu ja imee noin hyvin on katsonut filmejä välillä nuoli se teki hyvää, osasi sievästi hyvällä pakkeja tunsin että kohta tulee mietin mitä nyt, pää ei noussut laskin suuhun oli aikoja kun nielu ja taas imi teki pitkään niin. Nousi viereen ja kiitti. Nyt tiedän se ei ole yllättävää vaan kokeile pikku pillu oli ihan märkä halasin siskoa, sisko oli vieressä ja runkkasi itselle orgasmin.
      Aamulla kuin ei mitään ??? Ehkä oli hyvä oppi

• Anonyymi

Siis nyt vaiko 19 vuotta sitten?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      666
      2466
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      98
      1823
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      1566
    4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1298
    5. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      30
      1264
    6. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      91
      1080
    7. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      78
      984
    8. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      77
      983
    9. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      40
      942
    Aihe