Neitsyt-naiset

Samoja kokemuksia?

Neitsytnaisilla on luontainen intuitio-kyky nähdä asioita, joita toinen ei oo viel edes sanonut. Pystyy näkemään ja vaistoamaan ihmisestä ihmeellisen paljon. Ovat myös herkkiä ja katselevat enemmän menoa syrjässä kuin ovat äänessä huomion keskipisteenä.

Neitsytnainen näytti todelliset tunteensa vasta, kun oli varma minun tunteista. Mutta aikaa siihen meni, luottamus pitää ansaita ja neitsyen kyky vaistota pientäkin epävarmuutta näkyi käytöksessä.

Neitsyet ovat empaattisia ja haluaisivat auttaa kaikkia ehdoitta. Tutustumisen arvoisia, vaikka alussa (kokemuksesta) hankalia... Kenenkään muun kanssa en ole tuntenut samanlaista yhteenkuuluvuutta kun neitsytnaisen. Pinnan alla on erittäin seksuaalinen mutta luotettava luonne ;)......

22

6823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla itse?

      Et kertonut omaa merkkiäsi ollenkaan..

      • itse olen

        siis kalamies


      • neitsykkä
        itse olen kirjoitti:

        siis kalamies

        Rakastan kalamiestä!


      • se arvata...
        itse olen kirjoitti:

        siis kalamies

        kalamies on juuri sopivaa seuraa neitsyelle: hienotunteinen ja älyllinen.

        Tosin olen kyllä neitsyt-naisena sitä mieltä, että kalamies ei ole se paras mahdollinen seurustelukumppani neitsyelle (joskus liiallisen) herkkyytensä takia.

        Mutta olette silti viehättäviä ihmisiä.


      • vähän
        se arvata... kirjoitti:

        kalamies on juuri sopivaa seuraa neitsyelle: hienotunteinen ja älyllinen.

        Tosin olen kyllä neitsyt-naisena sitä mieltä, että kalamies ei ole se paras mahdollinen seurustelukumppani neitsyelle (joskus liiallisen) herkkyytensä takia.

        Mutta olette silti viehättäviä ihmisiä.

        toista mieltä asiasta ;)

        Neitsyt on nimittäin juuri sopiva kumppani herkälle kalalle. Neitsyet ovat kans herkkiä..mutta käsittämätön auttamisen halu on kuin terapiaa kalan sielulle. Ainakin itsestäni. Kalat taas saa neitsyet avautumaan ja sanon että se kannattaa..ujon kuoren takana on unelma maailma,jota eivät kuin neitsyen lähimmät pääse näkemään ja kokemaan :p

        Alku oli hyvin hankala, koska neitsyen luottamusta oli vaikea saada..varsinkin kun tunnuin kulkevan aivan omassa maailmassani ja elävän vain tätä hetkeä. Tunteeni oli kuitenkin suuret, niistä oli vaan tosi vaikea puhua rakkauden kohteelleni. Ja se aiheutti ristiriitoja suorastaan telepaattisia kykyjä omaavalle neityelle.

        Toisinaan tuppaan haaveilemaan vähän liikaa, on hyvä että vastapainona on maamerkkinen neitsyt ;)


      • totta puhut
        vähän kirjoitti:

        toista mieltä asiasta ;)

        Neitsyt on nimittäin juuri sopiva kumppani herkälle kalalle. Neitsyet ovat kans herkkiä..mutta käsittämätön auttamisen halu on kuin terapiaa kalan sielulle. Ainakin itsestäni. Kalat taas saa neitsyet avautumaan ja sanon että se kannattaa..ujon kuoren takana on unelma maailma,jota eivät kuin neitsyen lähimmät pääse näkemään ja kokemaan :p

        Alku oli hyvin hankala, koska neitsyen luottamusta oli vaikea saada..varsinkin kun tunnuin kulkevan aivan omassa maailmassani ja elävän vain tätä hetkeä. Tunteeni oli kuitenkin suuret, niistä oli vaan tosi vaikea puhua rakkauden kohteelleni. Ja se aiheutti ristiriitoja suorastaan telepaattisia kykyjä omaavalle neityelle.

        Toisinaan tuppaan haaveilemaan vähän liikaa, on hyvä että vastapainona on maamerkkinen neitsyt ;)

        Juu, olet kyllä oikeassa myös. Kyllä kalamies herkkänä poikana saa neitsyenkin avautumaan. Ja neitsyt puolestaan antaa tukea herkälle kalalle.

        Minulla on ollut sellainen 'ihastumissuhde' kalamieheen joskus. Hän olisi varmaan ollut kiinnostuneempi jatkamaan, minä totesin hänet liian 'haihattelevaksi' - anteeksi nyt vain sanavalintani.

        Mutta oli joka tapauksessa mielenkiintoinen mies, monella tavalla. Ja sellainen, johon naiset ihastunvat. Teissä kaloissa on luontaista charmia.


      • kiitos!!
        totta puhut kirjoitti:

        Juu, olet kyllä oikeassa myös. Kyllä kalamies herkkänä poikana saa neitsyenkin avautumaan. Ja neitsyt puolestaan antaa tukea herkälle kalalle.

        Minulla on ollut sellainen 'ihastumissuhde' kalamieheen joskus. Hän olisi varmaan ollut kiinnostuneempi jatkamaan, minä totesin hänet liian 'haihattelevaksi' - anteeksi nyt vain sanavalintani.

        Mutta oli joka tapauksessa mielenkiintoinen mies, monella tavalla. Ja sellainen, johon naiset ihastunvat. Teissä kaloissa on luontaista charmia.

        kuulema charmia löytyy ;) Vaikka neitsyt antaa tukea kalalle toimii se myö käytännössä päinvastoin. Kaloillakin on kyky lohduttaa ja nostaa neitsyen itsetuntoa. Tasapainoilua.

        Olen kuullut että jotkut kalat eivät ole tarpeeksi jaksaneet hankalaa suhteen aloitusta neityen kanssa. Asiat pitäis vaan nostaa pöydälle ja kalojen pitäis rohkeasti näyttää tunteensa ja uskaltaa lähteä suhteeseen.

        Kieltämättä olen hieman haihatteleva, välillä ;) Mutta muuten ei tule mitään, jos antaa periksi. En antanut ja sain parhaan saaliin ;)


      • Neitsykkä
        kiitos!! kirjoitti:

        kuulema charmia löytyy ;) Vaikka neitsyt antaa tukea kalalle toimii se myö käytännössä päinvastoin. Kaloillakin on kyky lohduttaa ja nostaa neitsyen itsetuntoa. Tasapainoilua.

        Olen kuullut että jotkut kalat eivät ole tarpeeksi jaksaneet hankalaa suhteen aloitusta neityen kanssa. Asiat pitäis vaan nostaa pöydälle ja kalojen pitäis rohkeasti näyttää tunteensa ja uskaltaa lähteä suhteeseen.

        Kieltämättä olen hieman haihatteleva, välillä ;) Mutta muuten ei tule mitään, jos antaa periksi. En antanut ja sain parhaan saaliin ;)

        Kalalla ja neitsyellä voi alku olla todella vaikea,
        mutta ajan kanssa paranee aina vaan. Vain kala tietää, kuinka romanttinen neitsyt on, kala saa sen puolen neitsyestä esiin.


      • miiiinnnn
        vähän kirjoitti:

        toista mieltä asiasta ;)

        Neitsyt on nimittäin juuri sopiva kumppani herkälle kalalle. Neitsyet ovat kans herkkiä..mutta käsittämätön auttamisen halu on kuin terapiaa kalan sielulle. Ainakin itsestäni. Kalat taas saa neitsyet avautumaan ja sanon että se kannattaa..ujon kuoren takana on unelma maailma,jota eivät kuin neitsyen lähimmät pääse näkemään ja kokemaan :p

        Alku oli hyvin hankala, koska neitsyen luottamusta oli vaikea saada..varsinkin kun tunnuin kulkevan aivan omassa maailmassani ja elävän vain tätä hetkeä. Tunteeni oli kuitenkin suuret, niistä oli vaan tosi vaikea puhua rakkauden kohteelleni. Ja se aiheutti ristiriitoja suorastaan telepaattisia kykyjä omaavalle neityelle.

        Toisinaan tuppaan haaveilemaan vähän liikaa, on hyvä että vastapainona on maamerkkinen neitsyt ;)

        Kertokaahan ovatko neitsyt naiset yleensä herkkiä, mutta eivät näytä sitä? Onko neitsyille tyypillistä esittää siveellistä ja tunteetonta hyvin järkevää ihmistä?

        - Neitsyt nainen


      • outo kysymys
        miiiinnnn kirjoitti:

        Kertokaahan ovatko neitsyt naiset yleensä herkkiä, mutta eivät näytä sitä? Onko neitsyille tyypillistä esittää siveellistä ja tunteetonta hyvin järkevää ihmistä?

        - Neitsyt nainen

        Onko neitsyillä tapana ESITTÄÄ siveellistä ym.?

        Onpa outo kysymys. En ole vielä koskaan tavannut ihmistä, jolla olisi tapana esittää milloin sitä, milloin tätä.

        Kyllä neitsyt on oma itsensä siinä kuin mikä tahansa muukin merkki. Kysymyksesi osoittaa huonoa ihmistuntemusta. Esim. neitsyen "tunteettomuus" on harvoin muuta kuin ujoutta; neitsyt on miellään ulkopuolisen tarkkailijan roolissa saadakseen harrastaa lempiharrastustaan, analysointia; tästä tulee "järkevyys".

        "Siveellistä" neitsyttä en ole vielä tavannutkaan... :)

        Opettele tuntemaan ihmiset paremmin.


      • Missukka
        outo kysymys kirjoitti:

        Onko neitsyillä tapana ESITTÄÄ siveellistä ym.?

        Onpa outo kysymys. En ole vielä koskaan tavannut ihmistä, jolla olisi tapana esittää milloin sitä, milloin tätä.

        Kyllä neitsyt on oma itsensä siinä kuin mikä tahansa muukin merkki. Kysymyksesi osoittaa huonoa ihmistuntemusta. Esim. neitsyen "tunteettomuus" on harvoin muuta kuin ujoutta; neitsyt on miellään ulkopuolisen tarkkailijan roolissa saadakseen harrastaa lempiharrastustaan, analysointia; tästä tulee "järkevyys".

        "Siveellistä" neitsyttä en ole vielä tavannutkaan... :)

        Opettele tuntemaan ihmiset paremmin.

        *hyväntahtoista naurua*


      • Virgo59
        miiiinnnn kirjoitti:

        Kertokaahan ovatko neitsyt naiset yleensä herkkiä, mutta eivät näytä sitä? Onko neitsyille tyypillistä esittää siveellistä ja tunteetonta hyvin järkevää ihmistä?

        - Neitsyt nainen

        on järkevä, eikä juuri siksi halua esiintyä "siveettömästi". Ei neitsyt esitä mitään, hänen tyylinsä vaan on käyttäytyä asiallisesti. En voisi itseäni kuvitella pienessä hiprakassakaan riekkumassa ja tekemässä sellaista, mitä seuraavana päivänä katuu. En silti ole huumorintajuton. Mutta katsokaapa neitsytnaisen silmiin, siellä se "siveettömyys" näkyy kuoren alta. Minultakin on moni mies tullut kysymään, että onko "pirut mielessä".

        Minä ainakin neitsytnaisena olen tosi herkkä ja empaattinen luonteeltani ja myös hyvä kuuntelija, jos joku haluaa sydäntään keventää. Enkä edes peitä herkkyyttäni.


      • siveellsiyydellä
        miiiinnnn kirjoitti:

        Kertokaahan ovatko neitsyt naiset yleensä herkkiä, mutta eivät näytä sitä? Onko neitsyille tyypillistä esittää siveellistä ja tunteetonta hyvin järkevää ihmistä?

        - Neitsyt nainen

        Onko mielikuvituksessa vikaa, kun et keksi mitään parempaa - tuskin nykykieli edes tuntee "sivellisenä esiityvää" ihmistä, ja hyvä niin, sillä mitäköhän tällainen "siveellisyys" voikaan pitää sisällään 2000-luvulla (- 1800-luvulla tällä sanalla oli eri tavalla käyttöä).

        Viestistäsi tulee lähinnä mieleen, että et pidä jotain neitsyestä (koska tämä on ehkä sanonut jotain järkevää eli fiksua), ja ärsyyntyneenä sitten toteat, että neitsyt esittää tunteetonta ja siveellistä. Tämä "siveellisyys" ei taida olla muuta kuin sitä, ettei halua käyttäytyä kuin mikäkin emakko vaikka kapakassa, ts. käydä vaikkapa miesten lahkeisiin kiinni pari olutta siemaisseena. (Vaan odotapa kun oikea mies lähestyy neitsyttä - neitsyt on siveellinen tasan niin kauan kun päästään lakanoiden väliin...)


        Oh hoh, sama jos suivaantuneena vaikkapa kaksosen ailahtelevaisuutteen toteaisin, että kaksonen "esittää skitsoa ihmistä", ja kysyisin vielä että miksi (!)


      • Neitsytnainen
        Virgo59 kirjoitti:

        on järkevä, eikä juuri siksi halua esiintyä "siveettömästi". Ei neitsyt esitä mitään, hänen tyylinsä vaan on käyttäytyä asiallisesti. En voisi itseäni kuvitella pienessä hiprakassakaan riekkumassa ja tekemässä sellaista, mitä seuraavana päivänä katuu. En silti ole huumorintajuton. Mutta katsokaapa neitsytnaisen silmiin, siellä se "siveettömyys" näkyy kuoren alta. Minultakin on moni mies tullut kysymään, että onko "pirut mielessä".

        Minä ainakin neitsytnaisena olen tosi herkkä ja empaattinen luonteeltani ja myös hyvä kuuntelija, jos joku haluaa sydäntään keventää. Enkä edes peitä herkkyyttäni.

        et neitsyt on vaikea alussa, niin se johtuu hyvin pitkälti siitä ettei ole täysin varma siitä toisesta ja mitä se haluaa. Samaa voin todeta olen tosi herkkä ja hyvin empaattinen, moni on huomannut miten helppoa minulle on keventää sydäntä.

        "Vaan odotapa kun oikea mies lähestyy neitsyttä - neitsyt on siveellinen tasan niin kauan kun päästään lakanoiden väliin..."
        -> sinnikkyys palkitaan ja tiedättekö mitä silloin tapahtuu kun neitsyt nainen pääsee irrottelemaan??


      • Neitsyttypy
        Neitsytnainen kirjoitti:

        et neitsyt on vaikea alussa, niin se johtuu hyvin pitkälti siitä ettei ole täysin varma siitä toisesta ja mitä se haluaa. Samaa voin todeta olen tosi herkkä ja hyvin empaattinen, moni on huomannut miten helppoa minulle on keventää sydäntä.

        "Vaan odotapa kun oikea mies lähestyy neitsyttä - neitsyt on siveellinen tasan niin kauan kun päästään lakanoiden väliin..."
        -> sinnikkyys palkitaan ja tiedättekö mitä silloin tapahtuu kun neitsyt nainen pääsee irrottelemaan??

        Juuri niin. Neitsyt odottaa aitoa rakkautta ja sitä oikeaa. Kun 'oikea' mies tulee elämään esim Kala :)
        viileä neitsyt ei ole enää viilee...


    • Lembi

      Olen neitsyt-nainen. Olemme kyllä kuvaamasi kaltaisia.

      Haluaisin kuitenkin sanoa, että neitsyt-naisen kannattaa opetella näyttämään tunteitaan ja ajatuksiaan selvemmin ja suoraan; neitsyt turhan helposti olettaa toisen tuntevan ja tietävän missä mennään.

      • en halua tutustua

        Hei !
        Olen nähnyt neitsytmiehen rakastuvan itseeni. Ihanaa ! - Mutten toivo enää kohtaavani yhtään neitsyttä, varsinkaan akkoja: juoruilevat, tekevät muista huonompia kuin itse ovat- ainoa kiinnostuksen kohde on muiden elämän järjestäminen ja oman ulkokullatun puolen näyttäminen.


      • markez
        en halua tutustua kirjoitti:

        Hei !
        Olen nähnyt neitsytmiehen rakastuvan itseeni. Ihanaa ! - Mutten toivo enää kohtaavani yhtään neitsyttä, varsinkaan akkoja: juoruilevat, tekevät muista huonompia kuin itse ovat- ainoa kiinnostuksen kohde on muiden elämän järjestäminen ja oman ulkokullatun puolen näyttäminen.

        ...on sen verran kova, että tuskin yksikään neitsyt tiellesi enää harhautuu. Haluat heidän rakastuvan sinuun, se on ihanaa, mutta itselläsi ei ole mitään tarjota. Jaa, olisitkohan merkiltäsi...? En lähde arvailemaan. Olet yksilö. Sellaisena saat pysyäkin.


    • KickAss

      me ollaan! ;D Ja muuten...meiltä löytyy myös pirusti huumorintajua...=)

    • Cryz(NeitsytN)

      Mulle ollaan kyllä sanottu samankaltaista:D
      Olen kyllä itämaiselta lohikäärme että olen vieläkin hankalampi alussa;)))
      Mikäköhän mahtaa olla oma merkkisi?
      Skorpparin kanssa ovat minun sielunsopukkani menneet yksiin... Vesimiehen suojelevuus sulostuttaa, mutta touhotus ärsyttää...:D

    • neitsyt nainen

      todella.. neitsyt on juuri tuollainen.

    • pehtoori

      miehet ovat samanlaisia. Ainakin minä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe