jousimies - neitsyt

kertokaapa

mitens toimii?

7

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytN45

      Kohta 10 vuotta asusteltu, neitsyt N ja jouskari M. Aika lailla erilaisia ollaan, mutta suvaitsevaisuudella siitä selvitään.

      Minä: Analyyttinen, ujohko ja hiljainen, vapaa-ajalla tahdon rauhaa, uskollinen, valmis kompromisseihin, säästäväinen, säännöllinen työ 8-16.

      JouskariM:Impulsiivinen, aina äänessä ja sanavalmis, vapaa-ajalla pitää olla äksöniä ja ihmisiä ympärillä, uskoton, omasta mielipiteestä ei luovuta, raha on luotu tuhlattavaksi, matkatyö.

      Yhteistä: oikeudenmukaisuus, maalaisjärki, hyvä seksi, huumori ja rakkaus.

      • jouskariN

        Tuntuu niin tutulta. Meillä vaan jouskarinainen ja neitsyt mies. Tuo kuvaus on kyllä niin totta!


      • joopajoo..
        jouskariN kirjoitti:

        Tuntuu niin tutulta. Meillä vaan jouskarinainen ja neitsyt mies. Tuo kuvaus on kyllä niin totta!

        mukavalta? hyi helkkari, ei jouskaria ikinä..


      • NeitsytN45
        joopajoo.. kirjoitti:

        mukavalta? hyi helkkari, ei jouskaria ikinä..

        Siis ei ollut tarkoitus mollata jousimiehiä. Hehän ovat aivan hurmaavia seuraihmisiä ja kun he rakastuvat, niin saa todella tuntea olevansa se maailman tärkein. Se vaan, että ne tärkeät joillakin jousimiehillä vaihtuvat tiheään. Minunkin jouskarillani on naisia ollut kymmenittäin ja minä olen hänen pisin suhteensa. Ehkä olen nyt "se oikea".

        Mustasukkainen ei saa olla, jos aikoo jousimiehen matkaan, koska hän flirttailee ja haluaa olla kaikille ihana.

        Ja eihän se pelkkä horoskooppimerkki vielä mitään merkitse, vaikka aika paljon pitääkin paikkansa. Ihmisenhän muovaa hänen omat elämänkokemuksensa ja perityt luonteenpiirteet.


      • JM-nainen
        NeitsytN45 kirjoitti:

        Siis ei ollut tarkoitus mollata jousimiehiä. Hehän ovat aivan hurmaavia seuraihmisiä ja kun he rakastuvat, niin saa todella tuntea olevansa se maailman tärkein. Se vaan, että ne tärkeät joillakin jousimiehillä vaihtuvat tiheään. Minunkin jouskarillani on naisia ollut kymmenittäin ja minä olen hänen pisin suhteensa. Ehkä olen nyt "se oikea".

        Mustasukkainen ei saa olla, jos aikoo jousimiehen matkaan, koska hän flirttailee ja haluaa olla kaikille ihana.

        Ja eihän se pelkkä horoskooppimerkki vielä mitään merkitse, vaikka aika paljon pitääkin paikkansa. Ihmisenhän muovaa hänen omat elämänkokemuksensa ja perityt luonteenpiirteet.

        Juu itse olen jousimies nainen ja uskollisempaa ihmistä saa hakea... Vaihtelun haluinen kyllä olen mutta riittää kun vaihdan työpaikkaa välillä tai sitten koko perhe muutetaan uuteen paikkaan asumaan ;)


    • jouskari+neitsyt

      Neitsyen tarkkuus on toisinaan ärsyttävää itse kun on niin levoton ja aina menossa. Minä haluan elää ja nauttia vapaudesta eikä neitsytmies aina ymmärrä sitä, että siivotakaan ei ole ihan pakko aina, kun voi lähteä vaikka ravintolaan syömään, ostoksille tai tehdä jotain muuta yllättävää. Toisaalta meillä on hemmetin hauskaa yhdessä, hän on oppinut tuntemaan minut niin hyvin ja sama toisinpäin. Jouskarina olen aina oikeassa ja neitsythän on myös taipumaton omissa mielipiteissään. Sänkykumppanina neitsyt on aivan verraton, mahtavaa nautintoa. Meidän suhde on väliin mielipideriitelyä ja sitten aivan ihanaa toistensa huomioimista, yhdessäoloa. Jouskarina kuitenkin nautin siitä, että minua ei määrätä vaan haluan olla välillä yksin aivan omissa oloissani ilman kenenkään seuraa. Sen neitsytmieheni tietää ja siksipä ehkä olemme viihtyneetkin yhdessä jo vuosia.

    • joutskarityttö

      Seurustelin puoli vuotta neitsytpojan kanssa ja kahta ekaa kuukautta lukuunottamatta oli kamalaa. Sain kokea menneisyyden tonkimista, mustasukkaisuutta, kiristystä ja kaikkea sitä, mitä neitsyen pikkumaisuus ja tarkkuus pahimmillaan aiheuttaa. Toisaalta saan syyttää itseäni- olen itse juuri niin oppikirjajousimies, että varmasti neitsyeltä palaakin pinna. Taas sinkkuuduttuani vannon etsiväni leijonan tai oinaan...!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe