jousimies - neitsyt

kertokaapa

mitens toimii?

7

1637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytN45

Kohta 10 vuotta asusteltu, neitsyt N ja jouskari M. Aika lailla erilaisia ollaan, mutta suvaitsevaisuudella siitä selvitään.

Minä: Analyyttinen, ujohko ja hiljainen, vapaa-ajalla tahdon rauhaa, uskollinen, valmis kompromisseihin, säästäväinen, säännöllinen työ 8-16.

JouskariM:Impulsiivinen, aina äänessä ja sanavalmis, vapaa-ajalla pitää olla äksöniä ja ihmisiä ympärillä, uskoton, omasta mielipiteestä ei luovuta, raha on luotu tuhlattavaksi, matkatyö.

Yhteistä: oikeudenmukaisuus, maalaisjärki, hyvä seksi, huumori ja rakkaus.

• jouskariN

Tuntuu niin tutulta. Meillä vaan jouskarinainen ja neitsyt mies. Tuo kuvaus on kyllä niin totta!

• joopajoo..
        jouskariN kirjoitti:

Tuntuu niin tutulta. Meillä vaan jouskarinainen ja neitsyt mies. Tuo kuvaus on kyllä niin totta!

mukavalta? hyi helkkari, ei jouskaria ikinä..

• NeitsytN45
        joopajoo.. kirjoitti:

mukavalta? hyi helkkari, ei jouskaria ikinä..

Siis ei ollut tarkoitus mollata jousimiehiä. Hehän ovat aivan hurmaavia seuraihmisiä ja kun he rakastuvat, niin saa todella tuntea olevansa se maailman tärkein. Se vaan, että ne tärkeät joillakin jousimiehillä vaihtuvat tiheään. Minunkin jouskarillani on naisia ollut kymmenittäin ja minä olen hänen pisin suhteensa. Ehkä olen nyt "se oikea".

Mustasukkainen ei saa olla, jos aikoo jousimiehen matkaan, koska hän flirttailee ja haluaa olla kaikille ihana.

Ja eihän se pelkkä horoskooppimerkki vielä mitään merkitse, vaikka aika paljon pitääkin paikkansa. Ihmisenhän muovaa hänen omat elämänkokemuksensa ja perityt luonteenpiirteet.

• JM-nainen
        NeitsytN45 kirjoitti:

Siis ei ollut tarkoitus mollata jousimiehiä. Hehän ovat aivan hurmaavia seuraihmisiä ja kun he rakastuvat, niin saa todella tuntea olevansa se maailman tärkein. Se vaan, että ne tärkeät joillakin jousimiehillä vaihtuvat tiheään. Minunkin jouskarillani on naisia ollut kymmenittäin ja minä olen hänen pisin suhteensa. Ehkä olen nyt "se oikea".

Mustasukkainen ei saa olla, jos aikoo jousimiehen matkaan, koska hän flirttailee ja haluaa olla kaikille ihana.

Ja eihän se pelkkä horoskooppimerkki vielä mitään merkitse, vaikka aika paljon pitääkin paikkansa. Ihmisenhän muovaa hänen omat elämänkokemuksensa ja perityt luonteenpiirteet.

Juu itse olen jousimies nainen ja uskollisempaa ihmistä saa hakea... Vaihtelun haluinen kyllä olen mutta riittää kun vaihdan työpaikkaa välillä tai sitten koko perhe muutetaan uuteen paikkaan asumaan ;)

• jouskari+neitsyt

Neitsyen tarkkuus on toisinaan ärsyttävää itse kun on niin levoton ja aina menossa. Minä haluan elää ja nauttia vapaudesta eikä neitsytmies aina ymmärrä sitä, että siivotakaan ei ole ihan pakko aina, kun voi lähteä vaikka ravintolaan syömään, ostoksille tai tehdä jotain muuta yllättävää. Toisaalta meillä on hemmetin hauskaa yhdessä, hän on oppinut tuntemaan minut niin hyvin ja sama toisinpäin. Jouskarina olen aina oikeassa ja neitsythän on myös taipumaton omissa mielipiteissään. Sänkykumppanina neitsyt on aivan verraton, mahtavaa nautintoa. Meidän suhde on väliin mielipideriitelyä ja sitten aivan ihanaa toistensa huomioimista, yhdessäoloa. Jouskarina kuitenkin nautin siitä, että minua ei määrätä vaan haluan olla välillä yksin aivan omissa oloissani ilman kenenkään seuraa. Sen neitsytmieheni tietää ja siksipä ehkä olemme viihtyneetkin yhdessä jo vuosia.

• joutskarityttö

Seurustelin puoli vuotta neitsytpojan kanssa ja kahta ekaa kuukautta lukuunottamatta oli kamalaa. Sain kokea menneisyyden tonkimista, mustasukkaisuutta, kiristystä ja kaikkea sitä, mitä neitsyen pikkumaisuus ja tarkkuus pahimmillaan aiheuttaa. Toisaalta saan syyttää itseäni- olen itse juuri niin oppikirjajousimies, että varmasti neitsyeltä palaakin pinna. Taas sinkkuuduttuani vannon etsiväni leijonan tai oinaan...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1751
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1676
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1353
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      324
      1325
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1308
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1278
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1225
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1152
    Aihe