Akne arvet pois!

moido

ostakaas apteekista sellaista voidetta kun bepanthen se auttaa akne arpiin ja muihinkin ihovaurioihin tehokkaasti. kyllähän bm gel 28 auttaa kanssa mutta ei niin nopeasti ja tehokkaasti. itse olen käyttänyt vasta viikon ja sellaiset arvet mitkä on ollut pitkään ja ei oo millään lähteny pois niin ne on alkanu lähtee jo ihan kokonaan pois.:) suosittelen!

25

25756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Titityy

      Hei!
      Kiitos vinkistä, täytyypä kokeilla! Mutta voisitko vähän kertoa, et minkä hintasta se on? Miten oot käyttäny: ootko laittanu kerran vai kaks kertaa päivässä, aamulla vai illalla? Onko se voidemaista vai enemmän semmosta tahnamaista? Mullakin on nimittäin aika paljon semmosia vanhoja punaisia arpia, jotka on tököttäny naamassani ainakin viis vuotta, haluttais jo vihdoin päästä niistä eroon!

      • asf

        Bepanthen on sellasta tosi pehmeetä voidetta, hieman öljyistä.. Tosin saatavana sekä voiteena ja emulsiona (ota emulsio, sininen paketti!).
        Korjaa ihovaurioita nopeasti.
        Ohjeen mukaan USEITA KERTOJA PÄIVÄSSÄ vaurioituneelle alueelle.
        Hinta noin 5,50€, paketin koko 30g.


      • moido
        asf kirjoitti:

        Bepanthen on sellasta tosi pehmeetä voidetta, hieman öljyistä.. Tosin saatavana sekä voiteena ja emulsiona (ota emulsio, sininen paketti!).
        Korjaa ihovaurioita nopeasti.
        Ohjeen mukaan USEITA KERTOJA PÄIVÄSSÄ vaurioituneelle alueelle.
        Hinta noin 5,50€, paketin koko 30g.

        Juu...se on hyvää voidetta..mä laitan sitä vaan pelkästää yöks aina..tekee ihon mattapintaiseksi.viikon käyttäny vasta ja iho on parantunu ihan helvetisti :)jos tätä menoo jatkuu ni kuukauden päästä oon varmaa iha babyface;)


      • keltasirkku
        moido kirjoitti:

        Juu...se on hyvää voidetta..mä laitan sitä vaan pelkästää yöks aina..tekee ihon mattapintaiseksi.viikon käyttäny vasta ja iho on parantunu ihan helvetisti :)jos tätä menoo jatkuu ni kuukauden päästä oon varmaa iha babyface;)

        ihmiset, jotka viestitätte uusia juttuja. Eikun voidetta ostamaan..toivottavasti tehoo!!


      • mie
        keltasirkku kirjoitti:

        ihmiset, jotka viestitätte uusia juttuja. Eikun voidetta ostamaan..toivottavasti tehoo!!

        mut eiks bepanthen ole tosi rasvaista voidetta, eli tarkotan että ainakin jos mä käytän rasvaista voidetta niin finnejä tulee heti...?
        mullakin on kyllä arpia kasvoissa mut ei ne niin pahoja oo ku näppylät.


    • bella

      onkos tuo sinnkkitahna auttanut kellän aknen aiheuttamiin suurentuneisiin iho kuokosiin tai ihon punoitukseen... Itselläni iho punoittaa otsa/posket alueella joten aina saa laittaa peitevoide-pakkeli kerroksen..

      • moido

        niin et kannattaa ostaa bepanthenin emulsiovoidetta eikä sitä pelkkää "voidetta". emulsiovoide imeytyy tosi nopeesti ja tekee ihon mattapintaiseksi.


      • tytteli

        sinin kannattaa todellakin ostaa sinkkipastaa ja laittaa sitä punoittaville alueille...ne todellakin vaalentuvat... laita esim. yöksi parin viikon ajan ja huomaat todellakin eron!


      • kiittäjä
        tytteli kirjoitti:

        sinin kannattaa todellakin ostaa sinkkipastaa ja laittaa sitä punoittaville alueille...ne todellakin vaalentuvat... laita esim. yöksi parin viikon ajan ja huomaat todellakin eron!

        Minulla Roaccuttan menossa ja kokeilin tietenkin sitten bepanthenia saadakseni arvet pois. Apteekkari hölötti: Juu juu ei oo mitään väliä onko se kuuri vai ei. No nyt ekan kerran jälkeen lopetin samantien, iho meni punaiseksi ja muutamia ihmekovettumia syntyi. Kiitos teille bepanthenin mainostajille!


      • moido
        kiittäjä kirjoitti:

        Minulla Roaccuttan menossa ja kokeilin tietenkin sitten bepanthenia saadakseni arvet pois. Apteekkari hölötti: Juu juu ei oo mitään väliä onko se kuuri vai ei. No nyt ekan kerran jälkeen lopetin samantien, iho meni punaiseksi ja muutamia ihmekovettumia syntyi. Kiitos teille bepanthenin mainostajille!

        jooh se ei varmaan sovi roacuttanin kaa oikee(?)..mul on antibiiootti kuuri menossa..mut toi roacuttani on varmaa liian vahvaa myrkkyy:(.mulla bepantheni tehoo paremmin ku mikään muu. kokeile roacuttan kuurin jälkeen sitä bepanthenii uusiks.


      • Taija.
        moido kirjoitti:

        jooh se ei varmaan sovi roacuttanin kaa oikee(?)..mul on antibiiootti kuuri menossa..mut toi roacuttani on varmaa liian vahvaa myrkkyy:(.mulla bepantheni tehoo paremmin ku mikään muu. kokeile roacuttan kuurin jälkeen sitä bepanthenii uusiks.

        Roaccuttanin aikana ei sais käyttää mitään muuta iholla kuin kosteusvoidetta.Kaikki muut aineet on myrkkyä sillon kun kuuri on päällä!Ja vain siksi koska roaccuttanin takia iho ohuntuu tosi paljon ja esim. aurinkoakaan ei sais ottaa koska sillon iho palaa helpommin.Mutta tosiaan itse olen kohta viikon verran käyttänyt tota Bepanthen voidetta, et eihän neet arvet vielä ole hävinnyt pois, mutta kysymys onkin se et kuinka kauan sitä sitten kuuluu käyttää et ees jonkin verran toi arpipunoitus lähtis kasvoilta pois???


      • toivotonta
        Taija. kirjoitti:

        Roaccuttanin aikana ei sais käyttää mitään muuta iholla kuin kosteusvoidetta.Kaikki muut aineet on myrkkyä sillon kun kuuri on päällä!Ja vain siksi koska roaccuttanin takia iho ohuntuu tosi paljon ja esim. aurinkoakaan ei sais ottaa koska sillon iho palaa helpommin.Mutta tosiaan itse olen kohta viikon verran käyttänyt tota Bepanthen voidetta, et eihän neet arvet vielä ole hävinnyt pois, mutta kysymys onkin se et kuinka kauan sitä sitten kuuluu käyttää et ees jonkin verran toi arpipunoitus lähtis kasvoilta pois???

        Mä innoistuin todella näistä kaikista suositteluista ja kehuista, jotka koskevat Bepanthen-ainetta.
        Mulla on nyt menossa 4:n hoitokerran mikrokuorintakuuri kosmetologilla (1krt/vko). Innostuneena kysäisin kosmetologilta, josko hänkin suosittelis tätä ihmeainetta arpiini. Mutta siinä onkin lanoliini nimistä ainetta mukana, joka on haitaksi mun iholle. Sen takia tulis vaan enemmän finnejä :/. Se ei sitten mulle käy. Taistelu on raskasta... :'(.


    • mimma

      Minäpäs menin apteekista heti luettuani juttusi, ostamaan Bepanthenia innokkaana. Noh, selitin apteekkitädille, että tämä siis kuulemma auttaa finniarpiin ja punoituksiin naamassa... Johon apteekkitäti rupesi selittelemään että ei tämä sen enempää niihin auta kuin mitkään muutkaan vitamiineja sisältävät kosteusvoiteet. Yritin sitten tädille vielä jankata että kyllä minä vain sellaista olen kuullut. Mutta apteekkari oli edelleen toista mieltä. Jäi Bepanthen minulta ostamatta, kotona nimittäin riittää noita kosteusvoiteita, mutta ei ne mitään ihmevoiteita todellakaan ole.

      Joten, mitenköhän sen Bepanthenin laita todellisuudessa on? Sattuiko minulle tosi tietämätön apteekkari...?

      • ???

        Menin apteekkiin ja kysyin auttaako se finniarpiin ja se sano ettei auta. Paketissakaan ei lue, että auttaisi finniarpiin. Jäi minultakin se ostamatta.


      • sai huutia

        Käyttänyt Bepanthenia toista viikkoa ja täytyy ihan rehellisyyden nimissä todeta, että kyllä tepsii.
        Meikällä jo kohta 10 vuotta naama todella isoilla aknearvilla, suuret ihohuokoset muutenkin. Niin vaan silottuvat, huokoset supistuvat eikä kyllä näppylöitä tule.
        Ehkä se sitten on kuitenkin yksilöllistä, se mikä sopii yhdelle niin ei välttämättä toiselle.
        Mutta lääketiedehän kehittyy huimaa vauhtia. Jospa me kohta saatais todella tehokas ja nopeavaikuitteinen parannuskeino näihin ikäviin ARPIIN =)
        Tsemiä kaikille.
        "Kraaterinaama" Kaunotar =)


      • miiru
        sai huutia kirjoitti:

        Käyttänyt Bepanthenia toista viikkoa ja täytyy ihan rehellisyyden nimissä todeta, että kyllä tepsii.
        Meikällä jo kohta 10 vuotta naama todella isoilla aknearvilla, suuret ihohuokoset muutenkin. Niin vaan silottuvat, huokoset supistuvat eikä kyllä näppylöitä tule.
        Ehkä se sitten on kuitenkin yksilöllistä, se mikä sopii yhdelle niin ei välttämättä toiselle.
        Mutta lääketiedehän kehittyy huimaa vauhtia. Jospa me kohta saatais todella tehokas ja nopeavaikuitteinen parannuskeino näihin ikäviin ARPIIN =)
        Tsemiä kaikille.
        "Kraaterinaama" Kaunotar =)

        ...että miten käytät tota voidetta?
        Eli montako kertaa päivässä, käytätkö meikin alla ja käytätätkö myös kosteusvoidetta?

        Entä mitä muita tuotteita käytät?
        Puhdistus, kuorinta, naamio jne?

        Entäs ruokavalio?

        Tosi kiva jos viitsit vastata, mulla samanlaisia iho-ongelmia kun sulla, ja olen just hakenu ton bepanthenen.


      • huutia =)
        miiru kirjoitti:

        ...että miten käytät tota voidetta?
        Eli montako kertaa päivässä, käytätkö meikin alla ja käytätätkö myös kosteusvoidetta?

        Entä mitä muita tuotteita käytät?
        Puhdistus, kuorinta, naamio jne?

        Entäs ruokavalio?

        Tosi kiva jos viitsit vastata, mulla samanlaisia iho-ongelmia kun sulla, ja olen just hakenu ton bepanthenen.

        No muih....
        Eli, käytän sitä punaista Bepanthenia (voidetta).
        Meikin alle sitä en laittaisi, sillä kovin on rasvainen.
        Laitan sitä mahdollisuuksien mukaan. Tarkoitan, kun kotosalla olen. Ja yöksikin laittanut. Mutta ihon pitäisi saada hengittää, you know =)
        Muita lääkkeitä taikka hoitoja en käytä, paitsi että putsailen ihoani säännöllisesti Eau Thermale:n AVÈNE Cleanance puhdistusgeelillä.
        Sitä saapi apteekista. Hintaa en muista, muttei kovin tyyris.
        Ruokavalioni on vaihtelevaa, mutta pyrin välttämään kaiken "turhan". Siis suklaa, vaaleat jauhot ja sokeri. VETTÄ, VETTÄ ja VETTÄ...Sitä hutkin menemään pari litraa pvässä. Kirkastaa ihon, poistaa kuona-aineet ja muutenkin PARAS voitehista.
        Tsemiä sulle kesään ja ollaan me kovin somia, me "rupisetkin" =))


      • Anonyymi
        ??? kirjoitti:

        Menin apteekkiin ja kysyin auttaako se finniarpiin ja se sano ettei auta. Paketissakaan ei lue, että auttaisi finniarpiin. Jäi minultakin se ostamatta.

        Tarviiko joka aineessa erikseen lukea että toimii akne arpiin ? Vitun dorka


    • ihohuokosia

      tuo voide?

    • need help!

      Siis kokeilisin tuota bepanthenia,mutta laitetaanko se siis vain arven päälle vai koko kasvoille?ja tukkiiko se rasvaisenihon huokoset?

      • Voi itku

        Auttaakohan tuo bebanthen myös haava-arpiin? Tyttö sai sauvasta leukaan ja haavan ja pari tikkiä. Punoittaa ja kutittaa ja harmittaa kovasti. Jos ei bepanthen ni mikähän auttaisi?


      • bepanthen....
        Voi itku kirjoitti:

        Auttaakohan tuo bebanthen myös haava-arpiin? Tyttö sai sauvasta leukaan ja haavan ja pari tikkiä. Punoittaa ja kutittaa ja harmittaa kovasti. Jos ei bepanthen ni mikähän auttaisi?

        Kyllähän se Bepanthen auttaa vaikka mihin ihovaurioihin (rakot, haavat, naarmut,...).


      • jeijjis
        bepanthen.... kirjoitti:

        Kyllähän se Bepanthen auttaa vaikka mihin ihovaurioihin (rakot, haavat, naarmut,...).

        akne taipuisalle iholle en laittaisi, koska hyvin rasvaista ja varmasti tukkii ihohuokosia ja saattaa siksi lisätä finnien syntymistä.


      • Kokemusta riittää
        bepanthen.... kirjoitti:

        Kyllähän se Bepanthen auttaa vaikka mihin ihovaurioihin (rakot, haavat, naarmut,...).

        Etanaseerumigeeli (30%) on parasta arpiin ym.


    • rdtfyglokjjhfgdhjmk,

      Minulla bebanthen auttanut ainakin ihan suht hyvin :-) Eihän se mitään ihmevoidetta ole mutta arvet ovat ainakin vaalenneet ja iho uusiutuu nopeammin noiden kuivien finnien kohdilla & pikkuhiljaa iho alkaa näyttää paremmalta. Niinkuin joku jo aikaisemmin sanoikin niin se mikä auttaa toisella ei välttämättä sovi toiselle. Ihan yksilöllistä. Mutta itse ainakin olen todennut hyväksi. Aina illalla laitan puhtaalle iholle & tosiaan vain ongelmakohdille, en levitä koko kasvoille koska aika rasvaista on kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe