mielipide jouskarimiehiltä

minulle--

jos kerrot -melko varovasti kuitenkin -
mielenkiinnostasi varatulle naiselle, niin mitä haet sillä takaa? ovatko tunteesi aitoja, vai meneekö tuo niiden kuuluisien jouskarien nuolien piikkiin, varsinkin jos tiedät että tunteita löytyy toiseltakin puolelta? Nautitko jotenkin tuosta tilanteesta? Toivottavasti et.

Ihmisiä ja tilanteita on tietenkin monenlaisia, mutta noin hieman hkooppimerkkiä yleistäen, mikä on muiden jouskarimiesten mielipide asiaan?

4

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaukseni

      Jos tapaan viehättävän naisen, oli hän sitten vpaa tai varattu, joka vangitsee mielenkiintoni, tunnen pakonomaista tarvetta kertoa naiselle kuinka viehättävä hän on. Muuten koen salaavani jotain. Nuorempana ajauduin vaikeuksiin tämän vuoksi alituisesti. Naiset näkivät tämän tökerönä iskuyrityksenä, vaikka en sitä sillä olisikaan tarkoittanut. Nyt aikuisena pystyn jo hillitsemään itseni, mutta tunnen silti mieletöntä halua toimia näissä tilanteissa samoin kuin nuorena. Joskus kuitenkin sopivan tilaisuuden tullen sanon mitä koen/tunnen, seurauksista viis. Sitä en osaa selittää mistä se johtuu. Jousimies on aina totuudentorvi, ei osaa ajatella mitä sanomisellaan saa aikaan. Jos joudut tällaiseen tilanteeseen, ota se kohteliaisuutena, vaikka se esitettäisiinkin kömpelösti. Ihminen joka sinulle nämä sanat lausuu, tarkoittaa sitä todella. Olet viehättävä nainen.

      • NeitsytN45

        Minun jouskarimieheni on aivan samanlainen. Kohtelee viehättävinä pitämiään naisia kuin kuningattaria. Joskus siinä vaan on käynyt niin, että nainen on ymmärtänyt väärin ja luulee sitä todella iskuyritykseksi. Muutama ripustautuja on ollut jopa riesana.


    • -Zeon-

      Myönnän, että kohtelen tapaamiani naisia ehkä liiankin tuttavallisesti. Siitä on aiheutunut paljon väärinkäsityksiä. Onko sitten hämäävää, kun flirttailen tai olen vain kohtelias?, sen jälkeen jätän sen siihen enkä niinkään yritä "muuta".

      Jouskari saattaa kyllästyä aika äkkiä, että kannattaa testailla, mihin hän on valmis. Tai sitten vaan uskallat antaa mennä ;)

      Itse olen tavannut naisen, oinaan, ja hänen suhteen tein tieten tahtoen niin, että odotin muutaman päivän ennenkuin uskaltauduin mihinkään flirttiin yms. Tein sen ihan vain testatekseni, olenko oikeasti tosissani tämän naisen suhteen! Ok, asia karkasi käsistä, pakko oli silti mainita =)

      • tämänlaiseen

        käytökseen sitten minkäänlaista oikeaa ihastumisen tunnetta jouskarilta. Vai onko se vain yleistä flirttailun tarvetta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe