Pahalle haisee pillut yleensä. Mutta onko itsekästä otattaa suihin naisella vaikka ei itse nuole pilluu? Mille pillu haisee yleensä teidän naisten mielestä ja miestenkin?
Pillun haju?
28
6767
Vastaukset
- peseytyä
Ei pimpsa haise jos sen pesee.. Itse en ainakaan anna pimpsaani miehen koskea tai nuolla ennen kuin olen sen pessyt. Paljon nautinnollisempaa näin itselle kuin myös miehelle.
- Anonyymi
Vitun pitää haista...tulen hulluksi vitun hajusta persesilmän nuolen kans. tientenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun pitää haista...tulen hulluksi vitun hajusta persesilmän nuolen kans. tientenkin.
Samaa mieltä, pesty nahkakumpu ei maistu miltään. Tylsää nuolla jos nainen ei maistu naiselle, vaan (pahimmillaan saippualle) iholle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, pesty nahkakumpu ei maistu miltään. Tylsää nuolla jos nainen ei maistu naiselle, vaan (pahimmillaan saippualle) iholle
Pahoinpiteleekö joku oikeasti pilluaan saippuapesulla!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoinpiteleekö joku oikeasti pilluaan saippuapesulla!?
Yhym ,
Pandemian lääkärinä yhdyn totaalisesti,
--KELLI!
Ett yhy.
- puhdas nainen
jos hygieniasta huolehditaan päivittäin plus tarvittaessa, niin ei paljon millekkään.
Tietysti likainen, pesemätön pillu lemuaa kuin ketunraato mutta niin tekee myös pesemätön kulli ja pallit.- .....................
hei kyllä se pestykin pillu voi haista...joillaki o ihan helvetin paha ominaistuoksu että ei hyvää päivää...ja jollakin haisee viikon pesemätön pillu ihanalle..riippuu kuin laadukas muija
- mies44
..................... kirjoitti:
hei kyllä se pestykin pillu voi haista...joillaki o ihan helvetin paha ominaistuoksu että ei hyvää päivää...ja jollakin haisee viikon pesemätön pillu ihanalle..riippuu kuin laadukas muija
ei se naisen "taso" vaikuta pillun ominaishajuun.
- lurp..
mies44 kirjoitti:
ei se naisen "taso" vaikuta pillun ominaishajuun.
Mä tuun hulluks pillun tuoksusta tai hajusta...ihan miten vaan. JOtkut naiset estelee häpeissään nuoleskelua jos ei oo samana päivänä käynyt pesulla, mutta musta se on vaan parempi. Parasta on se kun nainen istuu mun naaman päällä ja mä oon "tukehtua" sen limaan.
- Huilaa.
lurp.. kirjoitti:
Mä tuun hulluks pillun tuoksusta tai hajusta...ihan miten vaan. JOtkut naiset estelee häpeissään nuoleskelua jos ei oo samana päivänä käynyt pesulla, mutta musta se on vaan parempi. Parasta on se kun nainen istuu mun naaman päällä ja mä oon "tukehtua" sen limaan.
Veit sanat suustani,kiimaista pillua on ihana nuolla kun muija hilaa itsensä pikkuhiljaa ylöspäin ja viimein limainen vako on ihan siinä suun edessä,vautsi mikä tunne,kulli seisoo kun torpantantari ja sykkii sydämen tahdissa.Siinä kun vetää nahkan kliton päältä ja ottaa koko hyvän suuhunsa,naisen orkkua ei tarvi kauaa odotella,jo vain alkaa voihkina.Tästä kun siirtyy toiseen asentoon ja työntää sykkivän kullin sisään niin ei tarvi omaakaan orkkua kauaa maanitella,pian pillu saa sellaisenkin annoksen kermaa sisäänsä että oksat pois ja molemmat ovat tyydytettyjä.
- Anonyymi
Huilaa. kirjoitti:
Veit sanat suustani,kiimaista pillua on ihana nuolla kun muija hilaa itsensä pikkuhiljaa ylöspäin ja viimein limainen vako on ihan siinä suun edessä,vautsi mikä tunne,kulli seisoo kun torpantantari ja sykkii sydämen tahdissa.Siinä kun vetää nahkan kliton päältä ja ottaa koko hyvän suuhunsa,naisen orkkua ei tarvi kauaa odotella,jo vain alkaa voihkina.Tästä kun siirtyy toiseen asentoon ja työntää sykkivän kullin sisään niin ei tarvi omaakaan orkkua kauaa maanitella,pian pillu saa sellaisenkin annoksen kermaa sisäänsä että oksat pois ja molemmat ovat tyydytettyjä.
Tuo olikin hyvä kommentti,just näin itsekkin tunnen.Se on upee tunne kun nainen laukiaa,kastelee sinut.Ah sitä tunnetta kun saa työntää melansa naisen kuumaan pilluun.Siinä ei kauaa mee kun laukiat ja ns.täriset kun laakit lähtee selkäytimestä.Ottaako muijasi myös suihin mällisi,joskus
- Anonyymi
lurp.. kirjoitti:
noku se joku oli toonannu pillusa clitterilloä.
-Tynsä etteen,
Pillun pittää haista pillulta.
Minä teen tätä työksseen.
- on itsekästä
Minusta on todella inhottavaa, kun itse otan miesystävältäni suihin mielihyvin (jopa 2h kerrallaan) ja hän on ehkä kaksi kertaa muutaman minuutin minua nuollut. On hän joskus sanonu, että maistun todella hyvällä, muttei siltikään tee sitä. Eli tuoksunko pahalle, olen koittanut haistella itseäni ja en ole haistanut mitään erikoista.
En tohdi itse pyytää sitä, jos hän ei vain tykkää siitä, mutta alkaa raastamaan tämä. Ja kun ei anna minulle edes sormin orgasmeja. Yli ½ vuotta jo seurustelua takana. Vaihtoon vai? :(- laita
Puhu ihmeessä miehellesi siitä, mitä haluat. Voihan se olla ettei mies olekaan ihan tietoinen siitä mistä tykkäät, jos et uskalla näyttää. Jos mies taas ei kestä juttelua aiheesta niin sitten kannattaa harkita sitä vaihtoon laittamista.. kyllä nyt seksitä pitää pystyä puhumaan.
- Anonyymi
Ei muuta kun pyydät vaan nuolemaan, kyllä se alkaa tykkään kun kuulee nautinnon ääniä. Kyllä puhdasta pillua on mukava nuolla.
- Anonyymi
Onpa outo tyyppi, mies käyttää sinua vain kiitollisena runkkausvälineenä, lopeta ne loputtomat suihinotot, niin teet itsellesi palveluksen, koska mies luulee ettet sä muuta tarvi kun palkitset totaaliset laiminlyönnit loputtomilla suihinotoilla. Mutta niin, se on vaan sun oma valintasi se mitä haluat sen saat vaikkakin se onkin itsetuhoinen tie.
Oletan että olet ainakin jotenkin ilmaissut tilanteen olevan sinulle todella ikävä, eikä mies reagoi siihen muuten kuin negatiivisesti, niin, mitä vaihto ehtoja sulla on. Jos suhteenne muuten toimii, mutta olet taloudellisesti riippuvainen miehestä, niin sulla on ongelma ja mies käyttää härskisti sinua. Onko sulla varaa nostaa kissa pöydälle.
Mutta, me miehet emme hallitse kovinkaan hyvin telepatiaa, vaikka naiset olettavatkin liian usein sellaista. Sinun on vain suomennettava tilanne omalta kannaltasi, ettei sillä ole jatkuvuutta nykyisellään ja että muutos parempaan on tapahduttava ennen titanikkia, joka on muuten väistämättä edessä.
- m67
- Anonyymi
Yök, millaista seuraa sinulla on ollutkaan! Eivätkö he peseydy? Sitä hakee sellaista seuraa yleensä kuin itsekin on!
- Anonyymi
Kerran sattu semmonen.
Ruotsin lautan kannella nähtiin ja tavattiin.
-Pikku drinksut siinä kädessä.
Kuinka ollakkaan ,
Anteeksi että jäi temppuja tekemäåttä.
Etes päässy pikkuhousuihin,
tuoksu niin
-Ja oli ubee misu. - Anonyymi
En vaadi naiselta mitään sellaista mitä en itse tekisi, siis, en ota suihin enkä vaadi sitä naiseltakaan. Havaintojeni pohjalta pillut tuoksuu ja maistuu yksilökohtaisesti, jotkut todella haisevat, mutta ne on harvassa ja poikkeuksia ja syynä on yleensä jokin infektio. Yleisesti ottaen nautin naista suun täydeltä, mutta siten että naiselle jää hyvä mieli niin pillua saa aina joskus toistekin. Tää on tärkeää.
- Anonyymi
🤣🤣🤣😍😍😍😍😍
- Anonyymi
Miro tykkää homoista;)
- Anonyymi
Terveen vaginan tuoksu on mieto/ neutraali. Erilaiset tulehdustilat, jotka eivät ole sukupuoliyhteys aiheuttavat tympeää hajua. Gynekologi voi auttaa näissä ongelmissa, joten ketään ihmistä ei sen takia tarvitse jättää. Naisten vaivat ovat kuitenkin aika yleisiä ( ja myös kiusallisia). On tosi itsekästä vaatia nuolemaan, jos ei itse ole valmis ns. vastapalveluksiin. Ainakin jos tämä vastavuoroisuuden puute on jatkuva olotila.
- Anonyymi
Jotka eivät ole siis sukupuolitauteja
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://51678wx.com/H/w5FeB 👈
- Anonyymi
Työnnän pillun emättimen vaginaan ja sanon että kyllä haisee
- Anonyymi
Mikä ääliö olet!Typerä kakara ja juntti.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://306181.com/H/1EgTN 👈
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://2533444.com/H/lE25 👈
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984