että on nimenhuuto. Kaikki paikalla olijat ilmoittautukaa, joko rekatulla tahi puskista. Kertokaa myös meneekö hyvin vaiko huonosti, ja jos menee huonosti niin mikä vihtuttaa. Mie kirjaan ylös ja luppaan kannustaa.
Se on nyt niin
65
2532
Vastaukset
- EiOoNikkiä
Oon paikalla. Eikä ole nyt nikkiä, joten olen tavallaan puskassa.
- kahjovaakutin
sitä joko on puskassa tahi ei ole. Jos ei ole nikkiä, niin on puska. Hauska kuulla kuitenkin että olet paikalla, vaikka sitten pöheikössä. Onko siellä kylmä? Vihtuttaako jokin asia? Kerro.
- EiOoNikkiä
kahjovaakutin kirjoitti:
sitä joko on puskassa tahi ei ole. Jos ei ole nikkiä, niin on puska. Hauska kuulla kuitenkin että olet paikalla, vaikka sitten pöheikössä. Onko siellä kylmä? Vihtuttaako jokin asia? Kerro.
Ihan sopiva lämpötila täällä on. Mä olen väliaikainen puska. Onko parempi silleen, eikä mua vihtuuta mikään....ainakaan vielä. Mutta kyllähän sitä vielä ehtii. Ilta on nuori.
- kahjovaakutin
EiOoNikkiä kirjoitti:
Ihan sopiva lämpötila täällä on. Mä olen väliaikainen puska. Onko parempi silleen, eikä mua vihtuuta mikään....ainakaan vielä. Mutta kyllähän sitä vielä ehtii. Ilta on nuori.
jaa oot siis vanha rekattu joka on vaihtamassa nikkiä? Onko edellinen tärveltynyt taistoissa vai mikä lie syynä? Mie luulen että kaikki on tuijottamassa Bondin leffaa, nehän puree suomipaavoon.
- EiOoNikkiä
kahjovaakutin kirjoitti:
jaa oot siis vanha rekattu joka on vaihtamassa nikkiä? Onko edellinen tärveltynyt taistoissa vai mikä lie syynä? Mie luulen että kaikki on tuijottamassa Bondin leffaa, nehän puree suomipaavoon.
Haluan täydellisen muodonmuutoksen. Joten nikki menee myös vaihtoon. Niin tosiaan, Herra Bondihan se sieltä tuleepi.
- kahjovaakutin
EiOoNikkiä kirjoitti:
Haluan täydellisen muodonmuutoksen. Joten nikki menee myös vaihtoon. Niin tosiaan, Herra Bondihan se sieltä tuleepi.
että muutat nikin lisäksi myös tyyliä? Oletko jo päättänyt mimmoiseksi rupeat, rauhanrakentajaksi, provoilijaksi tai kenties jotain siltä väliltä? Miesten/naistennielijäksi? Miksei koskaan puhuta naistennielijöistä?
- EiOoNikkiä
kahjovaakutin kirjoitti:
että muutat nikin lisäksi myös tyyliä? Oletko jo päättänyt mimmoiseksi rupeat, rauhanrakentajaksi, provoilijaksi tai kenties jotain siltä väliltä? Miesten/naistennielijäksi? Miksei koskaan puhuta naistennielijöistä?
Katsotaan nyt....
Eikä ole olemassa naistennielijöitä. Ne on naistennaurattajia. Niin. - whirl.wiNd
kahjovaakutin kirjoitti:
Nyt on nikki rekattu.
- mayanna
whirl.wiNd kirjoitti:
Nyt on nikki rekattu.
morning Whirlie :)
- whirl.wiNd
mayanna kirjoitti:
morning Whirlie :)
Heti tuli lempinimi, tänks. :)
- mayanna
Nyppii, ku osa petivaatteista jäi sateeseen 'tuulettumaan'.
- kahjovaakutin
et hakenut niitä pois ennen sadetta? Mie en ymmärrä.
- mayanna
kahjovaakutin kirjoitti:
et hakenut niitä pois ennen sadetta? Mie en ymmärrä.
ymmärrä minäkään, mut olkoot siellä. Pesuainetta olis kannattanu käydä viskaamassa päälle ni olisivat puhdistunu samalla.. Jaa et miksen menny... no kunnen viiti kastua, otan mieluummin lämpimiä suihkuja.
- hurlumi
Olen täällä näin. Ja minulla menee loistavasti, voitin juuri huutopussissa. Minkä lisäksi olen kaunis, älykäs, huumorintajuinen, aivan ihana siis. Mutta etten pahoittaisi mieltäsi niin kovin, niin kerron, etten suinkaan ole miljonääri. Mitenkäs nyt suu sitten pannaan siellä päin?
- kahjovaakutin
että palstalta löytyy valehtelijoita enempikin. Uskon kyllä että voitit huutopussissa, tuurilla, mutta kaikki muu onkin silkkaa mielikuvitusta, jota sinulla näemmä riittää. Huutopussi on minunkin lempparini, pelaatteko neljästään? Kannattaa katkopaikalla kiekaista heti hirveät lukemat vaikka ei olisi kädessä kuin patakuutonen. *neuvoo*
- kahjovaakutin
etkö tiedä maailman parasta korttipeliä? Se on vähän kuin marjapussi, paitsi että siinä ei tehdä pikkasta. Onko selvä?
- hurlumi
...sentään, eikö joku huutopussia tiedä? Se on korttipeli. Jos marjapussista olet kuullut puhuttavan, niin jottain sinne päin.
- hurlumi
...hutsussa (siis huutopussissa) tehdään valtteja, niin marjapussissa tehdään pikkuvalttejakin jne. Heleppoo kuin mikä! Oletko tupesta sitten kuullut? Sitä minä en osaa, mutta joku mulle joskus kertoi, että yhtä mielenkiintoinen korttipeli kuin huutopussi. Eikös selvittänytkin paljon?
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
että palstalta löytyy valehtelijoita enempikin. Uskon kyllä että voitit huutopussissa, tuurilla, mutta kaikki muu onkin silkkaa mielikuvitusta, jota sinulla näemmä riittää. Huutopussi on minunkin lempparini, pelaatteko neljästään? Kannattaa katkopaikalla kiekaista heti hirveät lukemat vaikka ei olisi kädessä kuin patakuutonen. *neuvoo*
Minusta näyttää, että teillä taitaa tuon näön kanssa olla vaikeuksia, niin kuin vanhoilla ihmisillä tuppaa väärin näkymään ja näyttämään. Ei muuten aina kannata huutaa katkopaikalta, varsinkin jos on hyvät kortit, mutta kannattaa jallittaa toinen huutamaan, niin että lähtee porvooseen...Kahdestaan pelattiin, eihän se niin kivaaa ole kuin nelinpelinä, mutta pääsin tässäkin loistamaan. Tosin vastapelurini on aloittelija ja yritän hämätä häntä kaikin keinoin kertomalla säännöistä mahdollisimman sekavasti. Ja suuntaamalla aika ajoin hänen keskittymiskykynsä vallan muualle.
- kahjovaakutin
vaivaa päätäsi marjapussin säännöillä, koska koko peli on hanurista! Huutopussissa on sitä jotain. Sitä voi pelata kahdestaan tai kolmestaan, mutta nelinpeli on parasta, aina voi haukkua kaverin jos se ei ymmärrä tehdä valttia puolikkaasta, tai vielä pahempaa, tehdä ensin kokonaisesta Tai olla tekemättä. Joko selkis?
- hurlumi
...on kyllä paskahousua tuo sinun kuvailemasi peli. Oijoivoi, tuppea haluaisin oppia pelaamaan, mä varmasti mieltyisin siihen. Tehdäänkö siinäkin valtteja?
- kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
Minusta näyttää, että teillä taitaa tuon näön kanssa olla vaikeuksia, niin kuin vanhoilla ihmisillä tuppaa väärin näkymään ja näyttämään. Ei muuten aina kannata huutaa katkopaikalta, varsinkin jos on hyvät kortit, mutta kannattaa jallittaa toinen huutamaan, niin että lähtee porvooseen...Kahdestaan pelattiin, eihän se niin kivaaa ole kuin nelinpelinä, mutta pääsin tässäkin loistamaan. Tosin vastapelurini on aloittelija ja yritän hämätä häntä kaikin keinoin kertomalla säännöistä mahdollisimman sekavasti. Ja suuntaamalla aika ajoin hänen keskittymiskykynsä vallan muualle.
että vahingossa voitit tai siis sinun annettiin voittaa? Minun näössäni ei ole mitään vikaa, ei ulkonäössä eikä muutenkaan. Näen selkeästi että olet vanha kurppa, joka on vain kateellinen minulleminullemminulle.
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
vaivaa päätäsi marjapussin säännöillä, koska koko peli on hanurista! Huutopussissa on sitä jotain. Sitä voi pelata kahdestaan tai kolmestaan, mutta nelinpeli on parasta, aina voi haukkua kaverin jos se ei ymmärrä tehdä valttia puolikkaasta, tai vielä pahempaa, tehdä ensin kokonaisesta Tai olla tekemättä. Joko selkis?
...pelasin joskus nuorena (ja siis äskettäin), mutta säännöt ovat unohtuneet. Siinä kanssa mielenkiintoinen korttipeli.
- kahjovaakutin
sitten on taas ramina, jossa käännetään valtti ja otetaan tikki eikä ysissä saa huilata, muistaakseni.
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
että vahingossa voitit tai siis sinun annettiin voittaa? Minun näössäni ei ole mitään vikaa, ei ulkonäössä eikä muutenkaan. Näen selkeästi että olet vanha kurppa, joka on vain kateellinen minulleminullemminulle.
mä olen niin "paatunut" pelaaja, että todennäköisesti hakkaisin sinutkin milloin vain. Ja miksi en, koska et näkisi edes kortteja kunnolla. Sitten keskustelisin vielä muina naisina kanssasi rommista ja sun ajatukset lentelisivät ihan muihin sfääreihin.
Ohhoijakkaa, pitäsiköhän vielä iltanotkistella vinyyleissäni, samalla kun etsit sitä kuumavesipulloasi.... - hurlumi
miehestäkö siinä pelataankin? No kahjo ei siinä sitten pärjää. Ja mieskasojako siinä väistellään, se vois olla vaikeeta mulle. Muutenhan tuossa annoitkin erittäin selkeät ohjeet.
- hurlumi
kuuluuko siihen peliin, että rami nukkuu vieressä ja?
- kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
mä olen niin "paatunut" pelaaja, että todennäköisesti hakkaisin sinutkin milloin vain. Ja miksi en, koska et näkisi edes kortteja kunnolla. Sitten keskustelisin vielä muina naisina kanssasi rommista ja sun ajatukset lentelisivät ihan muihin sfääreihin.
Ohhoijakkaa, pitäsiköhän vielä iltanotkistella vinyyleissäni, samalla kun etsit sitä kuumavesipulloasi....missä missä? Sehän on (myös) korttipeli, jos oikein muistan, ja muistankin. Nyt täytyy sanoa että itseluottamuksesi on päässyt aikalailla äärirajoilleen. Esimerkiksi sohvaperunalleni en pärjää korttipelissä, hän on aivan liian älykäs minullekin, mutta vanhat naakat - kuten sinä - peittoan koska tahansa. Mitä mahdat tarkoittaa tuolla viittauksella näkööni, tarkoitatko ehkä ikänäköä? Olen 18-vuotias, täytin joulukuussa. Oi tämä ihana nuoruus!
Toivon ettet paistu vinyyliesi sisällä. Terveisin alter ego. - hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
missä missä? Sehän on (myös) korttipeli, jos oikein muistan, ja muistankin. Nyt täytyy sanoa että itseluottamuksesi on päässyt aikalailla äärirajoilleen. Esimerkiksi sohvaperunalleni en pärjää korttipelissä, hän on aivan liian älykäs minullekin, mutta vanhat naakat - kuten sinä - peittoan koska tahansa. Mitä mahdat tarkoittaa tuolla viittauksella näkööni, tarkoitatko ehkä ikänäköä? Olen 18-vuotias, täytin joulukuussa. Oi tämä ihana nuoruus!
Toivon ettet paistu vinyyliesi sisällä. Terveisin alter ego....noilla vanhuksilla juuri onkin: tuppaavat tulemaan lapseksi jälleen. Kun ainoastaan kaukomuisti pelaa, niin ymmärrän halusi olla 18-vuotias aina vaan. Mutta minulla nuorempana riittää ymmärrystä vanhusten grandiooseille ajatuksillekin.
Minä olen haka huutopussissa ja mahdolliset viitaukseni rommiin tulisivat ainostaan saattaakseni ajatuksesi muualle. Vaikka aika muuallahan nuo kyllä jo luonnostaan ovat. - kahjovaakutin
hurlumi kirjoitti:
...noilla vanhuksilla juuri onkin: tuppaavat tulemaan lapseksi jälleen. Kun ainoastaan kaukomuisti pelaa, niin ymmärrän halusi olla 18-vuotias aina vaan. Mutta minulla nuorempana riittää ymmärrystä vanhusten grandiooseille ajatuksillekin.
Minä olen haka huutopussissa ja mahdolliset viitaukseni rommiin tulisivat ainostaan saattaakseni ajatuksesi muualle. Vaikka aika muuallahan nuo kyllä jo luonnostaan ovat.Olen perin juurin kyllästynyt jatkuviin vihjailuihisi. Tiedät varmaan vanhuusajan ongelmista kaiken, niin asiantuntevasti osaat niistä puhua. Voin tässä yhteydessä kertoa että olet haka huutopussissa vain niin kauan, kunnes pääset, huom! pääset pelaamaan sitä minun kanssani. Parasta tietysti olisi että pelaisimme sitä vastakkain, sinä vanha korppu kera kultsipuppelisi ja minä sohvaperunani kanssa. Tosin lopputulos olisi ennalta selvä, koska meidän puolellamme äly yhdistettynä hämmästyttävään kauneuteen saisi teidät lopullisesti sekaisin. En viitsi sanoa kumpaa puolta edustan, ja sillä ei liene suurta väliäkään.
- hurlumi
kahjovaakutin kirjoitti:
Olen perin juurin kyllästynyt jatkuviin vihjailuihisi. Tiedät varmaan vanhuusajan ongelmista kaiken, niin asiantuntevasti osaat niistä puhua. Voin tässä yhteydessä kertoa että olet haka huutopussissa vain niin kauan, kunnes pääset, huom! pääset pelaamaan sitä minun kanssani. Parasta tietysti olisi että pelaisimme sitä vastakkain, sinä vanha korppu kera kultsipuppelisi ja minä sohvaperunani kanssa. Tosin lopputulos olisi ennalta selvä, koska meidän puolellamme äly yhdistettynä hämmästyttävään kauneuteen saisi teidät lopullisesti sekaisin. En viitsi sanoa kumpaa puolta edustan, ja sillä ei liene suurta väliäkään.
sohvaperunaa siinä varmaan todellakin tarvittaisiin, ettei menisi meidän puolelta ihan läpihuutona koko peli. Gerontologiaan on tullut perehdyttyä siinä sivussa, kun sinun kirjoituksiasi seurailee, sinä koppelo! Nyt menen uinumaan kultsipuppelin viereen, toivottavasti osaat huonolla näölläsi suunnistaa edes sänkyyn.
- BadMyntton
yövuorossa! Mikkään ei korpee, mutta näläkä on melekonen!
- kahjovaakutin
vieläkö sinnuu kiusataan ja on pallo mahassa? Animattiko on se pahin kiusaaja? Kenet valvojan haluat apuun, ehdonalaisvalvojan vai minkä? Mitä työtä tekisit jos saisit Rauhan? Nämä nyt viittaa sun avaukseen, mutta tulkoot tänne että saan enempi kommentteja. Vastaa, ole hyvä.
- BadMyntton
kahjovaakutin kirjoitti:
vieläkö sinnuu kiusataan ja on pallo mahassa? Animattiko on se pahin kiusaaja? Kenet valvojan haluat apuun, ehdonalaisvalvojan vai minkä? Mitä työtä tekisit jos saisit Rauhan? Nämä nyt viittaa sun avaukseen, mutta tulkoot tänne että saan enempi kommentteja. Vastaa, ole hyvä.
juuri se kenen nimeä en voi mainita ilman kyyneleitä, tänäänkin nöyryytti minua julkisesti.
Haluaisin apuun pysäköinninvalvojan.
Jos saisin rauhan, muokkaisin kaikkien mielipiteet mukailemaan omiani! - kahjovaakutin
BadMyntton kirjoitti:
juuri se kenen nimeä en voi mainita ilman kyyneleitä, tänäänkin nöyryytti minua julkisesti.
Jos saisin rauhan, muokkaisin kaikkien mielipiteet mukailemaan omiani!kylläpä on ikävä ihminen se animatti. Sie et sitten enää rakasta häntä? Valvojista tuli mieleen juttu mikä yhdelle tutulle viinurille kävi, humalikko pyysi viinaa ja kun ei saanut niin kiekui olevansa muka tarkastaja. Ei saanu vieläkään viinaa ja kävi ilmi että oli HKL:n lipuntarkastaja, että silleen.
Jos haluat kaikkien mielipiteet mieleisiksi, ryhdy serihviksi. Jumala jo oletkin. - hurlumi
BadMyntton kirjoitti:
Jos saisin rauhan, muokkaisin kaikkien mielipiteet mukailemaan omiani!...auttaako sua yhtään, jos kerron, että tulet älykkyydessä melkein minun jälkeeni? Sen lisäksi minä olen niin rauhallinen ja rauhaarakastava, että mielesi saa rauhan jo näitä muutamia rivejä lukiessasi. Älä kuiteskaan silti sinne työhösi nukahda. Peace, brother!
- BadMyntton
kahjovaakutin kirjoitti:
kylläpä on ikävä ihminen se animatti. Sie et sitten enää rakasta häntä? Valvojista tuli mieleen juttu mikä yhdelle tutulle viinurille kävi, humalikko pyysi viinaa ja kun ei saanut niin kiekui olevansa muka tarkastaja. Ei saanu vieläkään viinaa ja kävi ilmi että oli HKL:n lipuntarkastaja, että silleen.
Jos haluat kaikkien mielipiteet mieleisiksi, ryhdy serihviksi. Jumala jo oletkin.hullu sitä nyt tahtoisi kaikkien olevan kanssaan erimieltä? Tämä lyhyt elomme maan pinnalla perustuu siihen, että meillä tarve tulla hyväksytyiksi ja siksi hakeudumme vaistomaisesti samaamieltä olevien pariin. Luomme liittoja samaamieltä olevien kanssa ja kun mielipiteet eroaa, otamme välimatkaa...
- BadMyntton
hurlumi kirjoitti:
...auttaako sua yhtään, jos kerron, että tulet älykkyydessä melkein minun jälkeeni? Sen lisäksi minä olen niin rauhallinen ja rauhaarakastava, että mielesi saa rauhan jo näitä muutamia rivejä lukiessasi. Älä kuiteskaan silti sinne työhösi nukahda. Peace, brother!
Tunnen rauhan valtaavan ruumiini ja sieluni! Juu ei passaa nukkua töissä...sikeästi!
- yopollo
Saanko mennä nukkumaan, ois töitä huomennakin?
- kahjovaakutin
jospa sahattaisiin ne käsiraudat ensin pois. Sain sellaisen käsityksen että se ei aikaisemmin onnistunut. Suon sinulle toki vapautesi varsinkin, jos sinut huumattiin vihkiseremoniaa varten. En mie tiennyt. *kaivaa moottorisahan esiin*
- yopollo
kahjovaakutin kirjoitti:
jospa sahattaisiin ne käsiraudat ensin pois. Sain sellaisen käsityksen että se ei aikaisemmin onnistunut. Suon sinulle toki vapautesi varsinkin, jos sinut huumattiin vihkiseremoniaa varten. En mie tiennyt. *kaivaa moottorisahan esiin*
sen sahan kanssa, poliisilla käväistään raudat aukomassa, voit sitten paremmin selitellä ne huumaus- ym jutut suoraan kuulustelupöytäkirjaan. Tuomiosta tulee varmaan elinkautista lyhyempi jos saat mukaan pöytikseen kaikkien asiassa auttaneiden nimet ja toimet.
*oo*oo*oo*kiehuva pöllö*oo*oo* - kahjovaakutin
yopollo kirjoitti:
sen sahan kanssa, poliisilla käväistään raudat aukomassa, voit sitten paremmin selitellä ne huumaus- ym jutut suoraan kuulustelupöytäkirjaan. Tuomiosta tulee varmaan elinkautista lyhyempi jos saat mukaan pöytikseen kaikkien asiassa auttaneiden nimet ja toimet.
*oo*oo*oo*kiehuva pöllö*oo*oo*eikö me voitaisi hoitaa tämä ihan kahden kesken, minä en nimittäin ollut missään tekemisissä huumaavien aineiden kanssa. Vastustan niitä erittäin jyrkästi, paitsi rommia, joka ei olekaan huumaava aine paitsi liiallisesti otettuna, josta en tiedä mitään. Mie luulen että se arkkityyppi on ollut osallisena tähän, mutta eiköhän unohdeta koko juttu ja suostut että mie sahaan *käynnistää taas Homeliten*
- yopollo
kahjovaakutin kirjoitti:
eikö me voitaisi hoitaa tämä ihan kahden kesken, minä en nimittäin ollut missään tekemisissä huumaavien aineiden kanssa. Vastustan niitä erittäin jyrkästi, paitsi rommia, joka ei olekaan huumaava aine paitsi liiallisesti otettuna, josta en tiedä mitään. Mie luulen että se arkkityyppi on ollut osallisena tähän, mutta eiköhän unohdeta koko juttu ja suostut että mie sahaan *käynnistää taas Homeliten*
suosiolla pois nyt, nämä on tarkoitettu avattavaksi avaimella, ja poliisilla niitä on. Oli tähänkin jollakin mutta missä lienee nyt, sillähän tästä selviäisi. Sitä paitsi pökkelössäni asuu liito-orava, joten saha sukkelaan pois ettei tuomio venähdä yli elinkautisen.
- kahjovaakutin
yopollo kirjoitti:
suosiolla pois nyt, nämä on tarkoitettu avattavaksi avaimella, ja poliisilla niitä on. Oli tähänkin jollakin mutta missä lienee nyt, sillähän tästä selviäisi. Sitä paitsi pökkelössäni asuu liito-orava, joten saha sukkelaan pois ettei tuomio venähdä yli elinkautisen.
mitä tarkoitetaan kun puhutaan repivistä riidoista avioerossa. Voi kauhia paikka. Onneksi ei ole pollonpoikasia tässä tuoksinassa, kun ehdittiin kasvaa erilleen näin pikaisesti. Eiköhän lähdetä yhdessä (kun ei erilleenkään päästä) etsimään sitä tyyppiä jolla on avain. *sammuttaa Homeliten*
- yopollo
kahjovaakutin kirjoitti:
mitä tarkoitetaan kun puhutaan repivistä riidoista avioerossa. Voi kauhia paikka. Onneksi ei ole pollonpoikasia tässä tuoksinassa, kun ehdittiin kasvaa erilleen näin pikaisesti. Eiköhän lähdetä yhdessä (kun ei erilleenkään päästä) etsimään sitä tyyppiä jolla on avain. *sammuttaa Homeliten*
justiin luin uutisista että poliisin kiireet jonkun ammuskelijan piirityksessä ovat hellittäneet. Voivat siis tulla avaamaan nämä (minun puoleltani ainakin, toisen puolen voivat lukkoon jättääkin kun saattelevat tutkintovankeuteen)...
*haeskelee kännykkäänsä*
- Kutvonen M
Laalatti ihan mukavasti 50 :a
- kahjovaakutin
että siellä mikään olisi laulattanut, ainakaan silloin kun puskista kävin kommentoimassa. :)
- siellä
kahjovaakutin kirjoitti:
että siellä mikään olisi laulattanut, ainakaan silloin kun puskista kävin kommentoimassa. :)
pusikossa Rytisee.:)
- kahjovaakutin
siellä kirjoitti:
pusikossa Rytisee.:)
oli vähän tungosta pöheikön puolella. :)
- Pumpulipaj
Ilmoittaudun.
Raihnaisena, tosin.- kahjovaakutin
sinut on noin raihnaiseksi vetänyt? Annas kun mie oikein katson. Kylläpä oletkin kulahtaneen näköinen. Suosittelen että otat kunnon kännin, kyllä se siitä.
- Pumpulipaj
kahjovaakutin kirjoitti:
sinut on noin raihnaiseksi vetänyt? Annas kun mie oikein katson. Kylläpä oletkin kulahtaneen näköinen. Suosittelen että otat kunnon kännin, kyllä se siitä.
Yritätkö tappaa minut, särkylääkkeitä ei saa ottaa viinan kanssa!!!!!
*koskee edelleen*
- animattiN
ilmottautumaan paikalle. Mikään ei vihtuta ja muutenkin menee hyvin, niin ja huomenta suomen kansa. YLÖS sieltä sängynpohjalta. :))
- kahjovaakutin
olet liittynyt näemmä valehtelijoiden klubiin.
MINÄHÄN OLEN YLHÄÄLLÄ! Ei tällaisessa metelissä voi kukaan nukkua. Missä lie alter ego, ettei olisi tukehtunut vinyyleihinsä. *funtsii* - animattiN
kahjovaakutin kirjoitti:
olet liittynyt näemmä valehtelijoiden klubiin.
MINÄHÄN OLEN YLHÄÄLLÄ! Ei tällaisessa metelissä voi kukaan nukkua. Missä lie alter ego, ettei olisi tukehtunut vinyyleihinsä. *funtsii*ihan tottahan mä puhun vai mites tää nyt menikään.
Vai muka ylhäällä olet, kuitenkin puolpersausta sängyllä ja just ja just sormet yltää näppikselle.
Tuo alter ego meni mun hilserajan yli???? - kahjovaakutin
animattiN kirjoitti:
ihan tottahan mä puhun vai mites tää nyt menikään.
Vai muka ylhäällä olet, kuitenkin puolpersausta sängyllä ja just ja just sormet yltää näppikselle.
Tuo alter ego meni mun hilserajan yli????eli toinen minäni on tietysti hurlumi, se vanha kalkkuna. :)
- suurTsaari
kehottavat. Älä jää koisimaan vaan rinta rottingilla ääntä antamaan maanittelevat. Kokeiltu on! C-duurit ja sis-mollit on virkailijoille möläytelty. Eikä hyvällä ole katsottu. SuurTsaari puolisoineen on kaduille ja muille turuille vaalihuoneistosta ohjattu. Pois silmistä on pois korvista. Ja tämä nyt ainakin on yhteiskunnan vika jos mikä.
- kahjovaakutin
onko jo Idolsien finaaliäänestys menossa? Vai jotain muuta? Saanko ääneni joskus takaisin jos nyt annan sen jollekin tyypille? Miksi mun pitäisi antaa jotain ihan oudolle hiipparille?
- suurTsaari
kahjovaakutin kirjoitti:
onko jo Idolsien finaaliäänestys menossa? Vai jotain muuta? Saanko ääneni joskus takaisin jos nyt annan sen jollekin tyypille? Miksi mun pitäisi antaa jotain ihan oudolle hiipparille?
moninaisuuteesi vastaukset. Tuleeko myös teitillen lappuja, joissa numero tikettiin kehotetaan kirjoittamaan? Saa vanhus leipää, teini purilaisen ja työtön 100.000 työpaikkaa. Onpas siinä mistä valita työttömällä.
- yxtypy
nyt jonkun aikaa.
Ei oikeestaan vihtuta mikään, paisti vähän nuhvelo olo, kun meni yöllä karaokessa niin myöhään.
Äänikin on vähän käheä liiasta laulamisesta :=))) ..virkistävän kylpylämaitkailun jälkeisessä mielentilassa. Mitä nyt vähäsen jalkoja kolottaa tanssimisesta. Muuten kaikki hyvin. Siis ei ketuta, tai muutenkaan ota päänupista.
- Jermuxi tms
Niiiiiiiiiin...Ei se kuules ole noin yksinkertaista, että huutellaan missä sattuu..Entäs tulee kaiku..Jos tulee kaiku, niin silloin laskelmat menee moninkertaisesti sekaisin..ja ja ja...
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989