kun kuulitte

Kirkan kuolemasta,

miten otitte vastaan tämän suru-uutisen? Itse sain paniikkikohtauksen ja itkin.

15

1809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onslow

      Olin aivan tyrmistynyt enkä ole selvinnyt siitä vieläkään. Muu perheeni ei oikein tajua tätä tunnetta ja siksi pidänkin paljon sisälläni, omassa mielessäni.Kirkassa oli jotain niin ainutlatuista!

    • Järkytys

      Luin uutisen netistä iltapäivälehtien otsikoista ja olin lentää pyrstölleni. Uskomatonta, ei voi olla totta. Hieraisin silmiä moneen kertaan, mutta siinä se juttu oli. Kuollut kotonaan jne.

      Kyllä siinä jokunen päivä meni sulatellessa ja vieläkin on mahdoton käsittää, että niin elinvoimainen ja valoisa ihminen on poissa.

    • ??? ??? ???

      järkytys, itketti, ja itkettää edelleen kun kuuntelee kirkan musiikkia.

    • kamalaa

      eihän kyseessä ollut teidän lähiomainen vaan viihdelaulaja ja siitä jo paniikkikohtauksia saamaan?! Mitäs sitten jos joku sukulaisenne kuolee tai on kuollut.....Te ette edes tunteneet Kirkaa oikeasti muuta kuin julkisuuskuvan kautta ja se ei aina ole edes oikea kuva. Hankkikaa oma oikea elämä!

      • TH, Kirkafani

        Turha mennä arvostelemaan ihmisten tuntemuksia! Sitä paitsi Kirka oli hyvin poikkeuksellinen, kenenkään muun julkkiksen kuolema ei Suomessa aiheuttaisi vastaavia tunteita.


      • voi olla
        TH, Kirkafani kirjoitti:

        Turha mennä arvostelemaan ihmisten tuntemuksia! Sitä paitsi Kirka oli hyvin poikkeuksellinen, kenenkään muun julkkiksen kuolema ei Suomessa aiheuttaisi vastaavia tunteita.

        niin lapsellinen, tunteita voi arvostella, ne eivät aina ole rehellisiä, me valehtelemme itsellemme monesti ja jonkun julkkiksen kuolema voi olla kanava omaan elämän murheeseen ja totuus pitäisi sieltä kaivaa! Massahysteriaa tää on monesti ja toisen kuolemalla mässäilyä kun omassa elämässä ei tapahdu tarpeeksi.


      • Pirkko
        voi olla kirjoitti:

        niin lapsellinen, tunteita voi arvostella, ne eivät aina ole rehellisiä, me valehtelemme itsellemme monesti ja jonkun julkkiksen kuolema voi olla kanava omaan elämän murheeseen ja totuus pitäisi sieltä kaivaa! Massahysteriaa tää on monesti ja toisen kuolemalla mässäilyä kun omassa elämässä ei tapahdu tarpeeksi.

        Mitä välii, pidä vaan itsestäs huolta!


      • joku vaate
        voi olla kirjoitti:

        niin lapsellinen, tunteita voi arvostella, ne eivät aina ole rehellisiä, me valehtelemme itsellemme monesti ja jonkun julkkiksen kuolema voi olla kanava omaan elämän murheeseen ja totuus pitäisi sieltä kaivaa! Massahysteriaa tää on monesti ja toisen kuolemalla mässäilyä kun omassa elämässä ei tapahdu tarpeeksi.

        väärinpäin päällä, ja se ahdistaa,,,kiristää.
        Tutki itseäs.


      • olen
        joku vaate kirjoitti:

        väärinpäin päällä, ja se ahdistaa,,,kiristää.
        Tutki itseäs.

        väljissä vaatteissa ja pientä provoo on pakko heittää kun aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin teini-ikäiset


    • että Kirill Babbitzin

      on poissa, en pysty kuuntelemaan kirkan musiikkia kun alkaa heti itkettämään. 15 vuotta sitten kolahti Kirkan musiikkia rytinällä ja siitä saakka olen suuri Kirkafani.

      • että Kirill Babitzin

        on poissa, en pysty kuuntelemaan kirkan musiikkia kun alkaa heti itkettämään. 15 vuotta sitten kolahti Kirkan musiikkia rytinällä ja siitä saakka olen suuri Kirkafani.


    • Maggie May

      uskoa, että Kirka on pois.
      AIna kun kuulem hänen laulavan esim. radiossa,
      niin huomaan pysähtyväni kuuntelemaan hänen ääntään.
      Mietin usein myös hänen lapsiaan ja lasten äitiä Kikkaa.

    • Kirkan kuolemasta,

      olin töissä enkä voinut juuri sillä hetkellä ajatella asiaa kovin pitkään; heti kun tilaisuus tarjoutui, avasin iltapäivälehden netissä ja siellähän se uutinen jo oli...

      Olin yllättynyt ja surullinen; Kirkalla on monta hyvää kappaletta, joita aloin mielessäni laulella ja samalla ihmettelin arvostamani laulajan yllättävää kuolemaa. Tiedettiinhän Kirkan lopettaneen tupakoinninkin useita vuosia sitten ja moni tiesi hänen tekevän pitkiä juoksulenkkejä; Kirkan piti olla hyvässä kunnossa, eikä ikääkään ollut vielä mitenkään kohtuuttomasti.

      Se miksi Kirkan kuolema koskettaa niitäkin ihmisiä, jotka eivät häntä henkilökohtaisesti tunteneet, johtuu mielestäni siitä, että Kirkan useat upeat kappaleet koskettavat ihmisten tunteita monella tavalla: tuovat lohtua ja antavat toivoa sekä niiden kautta voi käsitellä omia tunteitaan. Itse olen kuunnellut viimeaikoina Kyyneleitä, Surun pyyhit silmistäni sekä Kaksin rannalla yksinäiset.

      • Eka kerta

        kun en pystynyt pidättään kyyneleitä, kun joku laulaja lähti täältä ajasta iäisyyteen, olen pian 50 vee ja aika monta laulajista on lähtenyt rajan taa.
        Itse en ole koskaan ollut mikään Kirkan superhyper fanittaja, mutta muutamat hänen biiseistään on niin koskettavia ja ihmisenä oli varmasti sydämellinen, eikä mikään diivailija.
        Rauha hänen sielulleen, jos taivas on olemassa, Kirka on varmasti siellä hyvässä huomassa.


      • Olen
        Eka kerta kirjoitti:

        kun en pystynyt pidättään kyyneleitä, kun joku laulaja lähti täältä ajasta iäisyyteen, olen pian 50 vee ja aika monta laulajista on lähtenyt rajan taa.
        Itse en ole koskaan ollut mikään Kirkan superhyper fanittaja, mutta muutamat hänen biiseistään on niin koskettavia ja ihmisenä oli varmasti sydämellinen, eikä mikään diivailija.
        Rauha hänen sielulleen, jos taivas on olemassa, Kirka on varmasti siellä hyvässä huomassa.

        Kirkan kuolema on ollut jotain poikkeuksellisen koskettavaa. Katselin tänään Mtv3:n Netti-Tv:stä pätkiä hänen haastatteluistaan ja konserteistaan. Miten upea laulaja, upea mies! Kirka oli mielstäni parhaimmillaan n. kymmenen vuotta sitten ja Mestareiden aikoina, hänessä oli elämän tuomaa kypsyyttä ja viisautta. Kerran sain häneltä valloittava iloisen hymyn, kun hän käveli vastaani Turussa. Viime vuosina hänen kuntonsa ilmeisesti huononi, kaikkihan me vanhenemme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe