Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko jousimiesnainen

Hyvä puoliso

Pettynyt puoliso/alistettu avioliitossa.
Onko sulle käynyt näin?Ei tullut meidän liitosta mitään,nyt yksin allapäin asustelen..

33

10026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouskariN

      Olen itse jousimiesnainen ja voin sanoa etten ole hyvä puoliso. En osaa ajatella parisuhdetta, toinen osapuoli saattaa unohtua välillä.

    • tarvitsee...

      järkeä, tasapainoa ja jämäkkyyttä. Jos ne löytyy siitä toisesta osapuolesta, niin hyvin menee.

      Alistettu jousimiesnainen? Et kai ole tosissasi.

      • Jousinainen 75

        Ei vaan jousimiesnainen tarvitsee tilaa. Hän inhoaa kahleita ja määräyksiä. Jos tämän sisäistää, suhde sujuu kuin rasvattu.


      • vihonviimesiä
        Jousinainen 75 kirjoitti:

        Ei vaan jousimiesnainen tarvitsee tilaa. Hän inhoaa kahleita ja määräyksiä. Jos tämän sisäistää, suhde sujuu kuin rasvattu.

        on nähty joo, kukkona tunkiolla pitää saada jouskarinaisen olla ja aina äänessä ja narut käsissä, ja määräämässä. niin ja pitää kehumasta kehua itteä, vaikkei ois aihettakaan. toiselle ei juuri heru tunnustusta, kaiken voi aina tehdä jousimiehen lailla "kun niin teki jo äitinäitinäiti", periaatteesta pitää olla vastaan.
        miehiä ollut jouskariöykkäritutullani kuin mustalaisella hevosia, ja aina muka niissä syy..on se outoa? monet lähti mäkeen..eli tulipa sitä tilaa sitten ympärille ;D nyt yksin.


      • tunkiokukko
        vihonviimesiä kirjoitti:

        on nähty joo, kukkona tunkiolla pitää saada jouskarinaisen olla ja aina äänessä ja narut käsissä, ja määräämässä. niin ja pitää kehumasta kehua itteä, vaikkei ois aihettakaan. toiselle ei juuri heru tunnustusta, kaiken voi aina tehdä jousimiehen lailla "kun niin teki jo äitinäitinäiti", periaatteesta pitää olla vastaan.
        miehiä ollut jouskariöykkäritutullani kuin mustalaisella hevosia, ja aina muka niissä syy..on se outoa? monet lähti mäkeen..eli tulipa sitä tilaa sitten ympärille ;D nyt yksin.

        Jonkun on oltava paras;)


      • luotu siihen
        tunkiokukko kirjoitti:

        Jonkun on oltava paras;)

        Niinpä niin, jonkun on oltava paras - ja jousimiesnainen on luotu siihe!! ;)))


      • hehh no juujuu
        luotu siihen kirjoitti:

        Niinpä niin, jonkun on oltava paras - ja jousimiesnainen on luotu siihe!! ;)))

        Moni sitä luulee olevansa jotain, jää vaan sattumoisin luulon (ja suuren suun) asteelle. Lähipiirin kukkoilija ei kovin hyvä missään, paitsi siis itsensä ja tietyn yhden pentunsa kehumisessa.
        Parempihan se on itse kehua (että edes joku kehuu ja ylistää siis), kun monet eivät valehtelematta pysty.. mielistelijät ja oman voiton pyytäjät asia erikseen tietysti.
        Olkaatten luuloissanne, lycka till vaan.
        Jousimies luullee kai, että se on jotenkin itseltä pois, jos myöntää virheensä, jos myöntää ettei osaa jotain, jos myöntää että toiset ovat siinä siinä ja vielä siinäkin parempia elleivät suorastaan experttejä.
        Onneksi tiedossa harvoja jousimiehiä, osaa pysytellä erossa. Lähinnä evvk, kuin sen mitä on valitettavasti pakko olla tekemisissä.


      • tosiaan on
        luotu siihen kirjoitti:

        Niinpä niin, jonkun on oltava paras - ja jousimiesnainen on luotu siihe!! ;)))

        loistava..


      • karkottaan ihmiset
        tosiaan on kirjoitti:

        loistava..

        ympäriltään. vissiin on kiva kun saa kehua yksin itteään kun ei kukaan ole vastaan sanomassa;)
        sitä saa mitä tilaa, niin se vaan on. olkaa hyvät.


      • jousimiesnainen yli 50 vee
        luotu siihen kirjoitti:

        Niinpä niin, jonkun on oltava paras - ja jousimiesnainen on luotu siihe!! ;)))

        puhut!!!!!


      • näytöt puuttuu
        jousimiesnainen yli 50 vee kirjoitti:

        puhut!!!!!

        Puhetta piissaap jouskareilla - varsinkin naisilla. Mut siihen se sitte jääkin. Edelleenkin, kuten tuolla jo aiemmin on todettukin: kukapa se kissan hännän..;)


      • taqput
        vihonviimesiä kirjoitti:

        on nähty joo, kukkona tunkiolla pitää saada jouskarinaisen olla ja aina äänessä ja narut käsissä, ja määräämässä. niin ja pitää kehumasta kehua itteä, vaikkei ois aihettakaan. toiselle ei juuri heru tunnustusta, kaiken voi aina tehdä jousimiehen lailla "kun niin teki jo äitinäitinäiti", periaatteesta pitää olla vastaan.
        miehiä ollut jouskariöykkäritutullani kuin mustalaisella hevosia, ja aina muka niissä syy..on se outoa? monet lähti mäkeen..eli tulipa sitä tilaa sitten ympärille ;D nyt yksin.

        toi kuulostaa niin tutulta, tosi on...


      • toinen jousinainen75
        Jousinainen 75 kirjoitti:

        Ei vaan jousimiesnainen tarvitsee tilaa. Hän inhoaa kahleita ja määräyksiä. Jos tämän sisäistää, suhde sujuu kuin rasvattu.

        toi on niiiin totta:)


      • ...
        hehh no juujuu kirjoitti:

        Moni sitä luulee olevansa jotain, jää vaan sattumoisin luulon (ja suuren suun) asteelle. Lähipiirin kukkoilija ei kovin hyvä missään, paitsi siis itsensä ja tietyn yhden pentunsa kehumisessa.
        Parempihan se on itse kehua (että edes joku kehuu ja ylistää siis), kun monet eivät valehtelematta pysty.. mielistelijät ja oman voiton pyytäjät asia erikseen tietysti.
        Olkaatten luuloissanne, lycka till vaan.
        Jousimies luullee kai, että se on jotenkin itseltä pois, jos myöntää virheensä, jos myöntää ettei osaa jotain, jos myöntää että toiset ovat siinä siinä ja vielä siinäkin parempia elleivät suorastaan experttejä.
        Onneksi tiedossa harvoja jousimiehiä, osaa pysytellä erossa. Lähinnä evvk, kuin sen mitä on valitettavasti pakko olla tekemisissä.

        Evvk vaan sullekin..hoh hoh.. Teetpä meille jouskareille suuren palveluksen, kun ihan itse ymmärrät pysytellä jouskareista erossa! Jes!


      • vastaa
        luotu siihen kirjoitti:

        Niinpä niin, jonkun on oltava paras - ja jousimiesnainen on luotu siihe!! ;)))

        Siis yksi yö jouskarinaisen kanssa vastaa kymmentä yötä jonkun muun kanssa. Me ollaan me.


      • Princes64
        hehh no juujuu kirjoitti:

        Moni sitä luulee olevansa jotain, jää vaan sattumoisin luulon (ja suuren suun) asteelle. Lähipiirin kukkoilija ei kovin hyvä missään, paitsi siis itsensä ja tietyn yhden pentunsa kehumisessa.
        Parempihan se on itse kehua (että edes joku kehuu ja ylistää siis), kun monet eivät valehtelematta pysty.. mielistelijät ja oman voiton pyytäjät asia erikseen tietysti.
        Olkaatten luuloissanne, lycka till vaan.
        Jousimies luullee kai, että se on jotenkin itseltä pois, jos myöntää virheensä, jos myöntää ettei osaa jotain, jos myöntää että toiset ovat siinä siinä ja vielä siinäkin parempia elleivät suorastaan experttejä.
        Onneksi tiedossa harvoja jousimiehiä, osaa pysytellä erossa. Lähinnä evvk, kuin sen mitä on valitettavasti pakko olla tekemisissä.

        oikein ton jutun ymmärrän, olet KATEELLINEN sille että me jouskarit todella tehdään sitä, mitä halutaan, onko se väärin?! VÄÄRIN on se, että olette aina valittamassa mistä milloinkin, mutta ette itse saa aikaiseksi mitään (voivoi mitä ne naapuritkin aattelee) joten ihan oikeesti: PÄÄ KIINNI!!!!


    • traditionell

      ei todellakaan ole alistettu, paremminkin ehkä alistava.
      kokoajan menossa ja millon missäki kenen vieressä ;)

      • Jm.n

        Kyllä se asettuu tämäkin rämäpää-akka kun kohdalle osuu samanmerkkinen ukko.
        Yhteen otetaan mutta rakkaus vaan säilyy.
        Minkään muun merkkisen kanssa ei ole sujunut näin hyvin.
        Yli 20 v aviossa ja nyt jo melkein aikuiset lapset.
        Tulisia ollaan molemmat, mutta jokin automaattinen
        jousto astuu kuvioihin kun tulee ongelmia t.riitaa.
        Vuoroin alistumme.


      • että jos tajuaa...
        Jm.n kirjoitti:

        Kyllä se asettuu tämäkin rämäpää-akka kun kohdalle osuu samanmerkkinen ukko.
        Yhteen otetaan mutta rakkaus vaan säilyy.
        Minkään muun merkkisen kanssa ei ole sujunut näin hyvin.
        Yli 20 v aviossa ja nyt jo melkein aikuiset lapset.
        Tulisia ollaan molemmat, mutta jokin automaattinen
        jousto astuu kuvioihin kun tulee ongelmia t.riitaa.
        Vuoroin alistumme.

        niin tajuaa toista. Turha siihen on horoskooppeja sun muita sotkea. Onhan niitä, joille kaikenlainen tunteiden näyttäminen on pahasta.


    • on hyvä...

      Mikä on hyvä puoliso? Alistettu ja nöyrä? Kiltti ja sopeutuvainen? Kotihengetär? Onko tuollaiset hyviä?

      No, oli miten oli, tuollaista et jousimiesnaisesta saa. Mutta jos haluat muuta, kunnon elämää ja eloa, sitä saat jousimiesnaisen kanssa.

      Jousimiesnaisen miehen pitää olla mies, eikä nyhverö.

    • on...

      Jousimiesnainen on erittäin hyvä puoliso jos olet juuri "se oikea". Eli olet samalla aaltopituudella jousimiehen kanssa. Olet avarakatseinen, temperamenttinen, suvaitsevainen, vapaudenkaipuinen, iloinen, huumorintajuinen ja erittäin luotettava. Muuten jousimies lähtee hyvin nopeasti kuin pieru Saharaan....

    • sagittariusN

      Olen itse jousimies nainen ja voisin kyllä sanoa,et itse olen erittäin hyvä puoliso.Olen avoliitossa skorpioniMiehen kanssa. minä 20v. Hän 40v.:) ja menee loistavasti,molemmat palvotaan toisiamme,ymmärrämme toisiamme paremmin kuin kukaan muu,paljon on sekin tietty auttanut et meillä on niin paljon yhteistä mm.musiikkimaku,huumori,joka muuten on ihan koko ajan läsnä:D niin ja tietysti samat ruokailutottumukset..:) En tahtoisi ikinä erota miehestäni,ja ollaan muuten oltu reilu vuosi yhdessä eikä kertaakaan ole tullut tappelua eikä muuta kuin ihan pientä riitaa mikä saman tien sovitaan. Sängyssä menee myös erittäin hyvin..
      Mieheni vain sanoo minulle usein,ettei hän yksinkertaisesti Voi suuttua minulle:)Enkä itsekään pysty ainakaan kovin herkästi hänelle vihainen olemaan..

      • "Pikku My"

        Minulla on melkein samat kokemukset. Meillä tosin ei ole yhtä suuri ikäero. Ollaan molemmat 30 , mun skorppari ja mää....Ollaan erittäin erillaisia, mutta se just viehättää....Kuka haluaa seurustella samantapaisen ihmisen kanssa kuin itse on???? Vastaus: itserakkaat! Yhdistäviä tekijöitä ovat lapset ja se että toimitaan "tiiminä", eli yhdessä hyvin. Samntapainen huumori ja jopa telepatia toimii.


    • gemini67

      Joo, rakastuttiin ja muuten ihan OK, mutta omat ja omien lasten jutut kaikkein tärkeimpiä, puoliso unohtuu. Aika kylmä tunteiltaa, vaikka on hellitelty ja passattu kaikin tavoin, matkusteltu, kukkia, illallisia, elokuvia jne. Ja kuten tuossa muutkin sanovat, äänessä koko ajan. Ei malta kuunnella toisen juttuja lopppuun vaan puhuu päälle. Sanoisin että lyhyesti itsekeskeisiä oman edun tavoittelijoita extroverttejä. REhellisiä - joo....mutta petollisia, niistä ei sitten rehellisesti puhutakkaan, eli se siitä rehellisyydestä...ero tuli (toistamiseen)...ja tälle yksilölle jo ties kuinka mones

      • arvostelee yleensä

        toisten lapset,ja kehuskelee omansa.
        Omat niin hyviä että, kehut ei lopu millään.
        Mut kun muut yrittää puhua omistaan, puhuu päälle
        Ei muuten kuuntele,kuin itseään.


    • nelluska

      Puhun nyt itsestäni...jouskari naisena tietenkin :)... Kaipaan omaa tilaa, kuten varmaan jokainen muukin joskus.Olen kova puhumaan, mutta osaan olla hiljaakin ja kuunnella. Kaipaan paljon hellyyttä, sekä haluan sitä paljon toiselle antaa. Ei näitä ominaisuuksia voi yleistää. Olen ulospäin aika kova ja itsenäinen ihminen, mutta sisälläni asuu se pieni epävarma ihminen, joka kaipaa loppupeleissä sitä hyväksyntää ja hellyyttä. Mutta tosipaikan tullen,tarvittaessa, olen kylmä ja kova ihminen. Mutta siihen vaikuttaa todella paljon jokaisen oma elämänkokemus. Olen monesti laittanut itseni ns. likoon suhteessa ja joustanut tarvittaessa paljonkin. Oma perhe on kaikki kaikessa, sen eteen teen mitä vaan ja parisuhteeseen pistän kaiken peliin, enkä helpolla anna periksi vaan yritän loppuun asti selvittää karikot. Itse olen ihan ehdoton parisuhteessa uskollisuuden suhteen. En hyväksy minkäänlaista pettämistä, olen varmaan vanhanaikainen.
      Onneksi löytyy sitä huumorintajua, jonka avulla jaksan päivästä toiseen. Mutta mielestäni jouskari naisella ei ole mitään hävettävää. Hän tekee ja varsinkin uskoo tekevänsä kaiken parhaansa kaiken suhteen :) Kukaan ei ole täydellinen, onneksi :)

    • Capella65

      Olen jousimiesnainen enkä ole hyvä puoliso. Haluan oman vapauteni ja itsenäisyyteni pitää, olla vastuussa ja päättää asiat, sekä hallita elämääni ja pitää ohjat käsissäni. Että minun kanssani tulisi toimeen mies, hänen pitäisi olla psyykkisesti todella vahva!

    • 30.11.19

      Jousimies nainen tarvitsee oman vapautensa, oman tilansa, ei kestä kahlitsemista, ei mustasukkaista miestä. Jos mies on näihin valmis, niin mikä ettei on hyvä puoliso. Jousimiesnaisen mielenkiinto pitää pitää koko ajan yllä, jousimiesnainen on hyvin seksuaalinen. Jos mies on tylsä, koittaa hänelle huonot ajat.

    • JK

      VAI NIN

    • bethereforme

      Jousimiesnainen tuo sinulle kuun taivaalta, jos annat hänelle tarvitsemaansa tilaa, olet rehellinen ja luotettava ja samalla aaltopituudella. Jos olet omilla aivoilla ajatteleva, luova ja uskallat haastaa jousinaisen, hän suorastaan palvoo sinua. Jousinainen arvostaa rehellistä puhetta, ja konflikteja hänen kanssaan ei pidä pelätä. Jos jousinainen ei saa tilaa hengittää hän kuihtuu ja muuttuu piikikkääksi. Jos hän huomaa ettei voi luottaa, hän muuttuu välinpitämättömäksi ja tekee omia suunnitelmia tulevaisuuden varalle, ilman sinua.

      Ajattele jousimiesnaista vaikka lemmikkikissana jonka raaskit päästää ulos halutessaan, ja luotat että se tulee kyllä aina takaisin hyvään kotiin. Jousimieheen jos kehenkä voit luottaa.

    • SagittariusLady

      Vaikea olla nöyrä, kun on niin hyvä.

    • levotonjoutskari

      Paras - siis ihan täysen kympin kumppani kunhan osaat arvostaa ja antaa tilaa! Jousimiesnainen on maan luotettavin ja parhain kumppani, ei koskaan petä sanaansa. Kaipaa romantiikkaa ja vaihtelua. Jos olet tyyliin "pimeässä peiton alla kympin uutisten jälkeen" ... äsh... ei tule mitään!
      Jousimiesnainen ja kaksos-mies, paras yhdistelmä! Ja skorppari myös natsaa - molemmat yhtä seksuaalisia.

    • Itse pidän itseäni ns. hyvänä puolisona. Jousimiesnainen siis olen. Mä en sikäli ole tyypillinen jouskari koska en sillä lailla kaipaa vapautta, olen ns. sosiaalinen erakko joka haluaa sitä omaa aikaa omalla tavalla. En voisi ajatella eläväni ilman parisuhdetta, en ole levoton sielu. Olen hyvin seksuaalinen ja mies onkin kehunut taitojani sängyssä mutta jos parisuhteessa on ongelmia, seksuaalisuus alkaa hiipumaan pelottavan helposti. Sanojeni mittainen olen ja hyvin lojaali. Ja sitä odotan myös muilta. Toisaalta olen liian helppouskoinen ja minua on ainakin nuoruudessani ollut helppo höynäyttää, nyt vanhemmiten se ei enää onnistu.

      En ole levoton matkustelija vaan tykkään kotioloista, tosin jos olisi mahdollisuus niin matkustelisin jonkun verran. Itsetunto saisi olla hieman parempi, isossa porukassa vetäydyn hieman sivummalle kuuntelemaan ja tarkkailemaan, en tuo itseäni esille ja kammoksun tilanteita joissa joudun puhumaan ison porukan edessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe