Minkälaisia on veskari naiset?

loveman75

Voisiko joku kertoa minkälaisia veskarinaiset on luonteelta? Ite olen ihastunut yhteen vesimies naiseen ja haluaisin vaan tietää vähän vesimies naisen luonteesta ennenkuin uskallan tehdä aloitteen.. tai tiedän, että kannattaako!=)

18

7859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anakin minä olen tuollainen...

Käy lukemassa osuva luonteenkuvaus veskarista www.nicehouse.fi (horoskooppi ja sieltä naisen tai miehen luonnekuvaus. Minä ainakin olen luonteeltani juuri tuollainen vesimiesnainen, kuin olisi itselleni kirjoitettu osuvasti. Ei me veskarit varmaankaan olla kamalan helppoja mutta tosi kivoja kuitenkin..

• Kokenut

Kaaottinen, kävelevä pommi, ei osaa ratkaista ongelmia vaan pakenee niitä. Tunne-elämä epävakaa, ei sovi puolisoksi, mutta kaverina menettelee. Eivät näe itsensä ulkopuolelle.

• epäilen

vaan ettet ole koskaan heitä oikeasti tuntenut.
        Pahoittelen, et ehkä ole itsekään ollut kovin luottamuksen arvoinen. On turha kantaa kaunaa..

• kokeneena
        epäilen kirjoitti:

vaan ettet ole koskaan heitä oikeasti tuntenut.
        Pahoittelen, et ehkä ole itsekään ollut kovin luottamuksen arvoinen. On turha kantaa kaunaa..

sanon että kestäkää totuus. Työssäpoissoloja, pinna palaa, jos ei saa mitä haluaa. Määräilevä fanaatikko. UP and DOWN. Yleensä down.

• kokeneena
        kokeneena kirjoitti:

sanon että kestäkää totuus. Työssäpoissoloja, pinna palaa, jos ei saa mitä haluaa. Määräilevä fanaatikko. UP and DOWN. Yleensä down.

Suora lainaus siis veskarin päästä:
        >>>>>>>Kaikki noi asiat mitä tänne on kirjotettu on aivan totta. Itsekin veskari ja välillä tosissaan en edes vastaa puhelimeen ja tekee mieli vaan sulkeutua ja olla todella epäsosiaalinen ja välillä taas yltiö sosiaalinen ja iloinen, oikein seurapiirin pitäjä. Mielialat heittää ihan ääripäätä ja sekin on totta että välillä on niin rauhallinen kunnes taas pimahtaa jostain täysin... Siis kaikki asiat on kyllä aivan totta mitä tällä palstalla on spekuloitu. Ja sekin on totta että veskarit näkee asiat suurempina kokonaisuuksina ja kaipaa elämäänsä vaihtelua. Ja veskareilla on myös hyvä ihmistuntemus. Oletteko huomannut sellasta että ensin asioihin sutautuu negatiivisesti ja kyynisesti siis esim joihinkin ihmisiin vaikkei haluaisikaan esim mennä johonkin illan viettoon. Mutta sitten kun menee niin ilta olikin mitä parhain ja itse olikin todella iloinen ja sosiaalinen yms ns. elementissään vaikka ensin hangoitteli vastaan hampaat irvessä ja olikin aivan turhaa olla niin käryilevä. Veskarit tulee hyvin toimeen oinaiden kanssa ja härkienkin vaikka ne ne onkin vasta todella vaikeita luonteita!!
        Siis jatkakaa veskarit ihmiskunnan valistamista ettei kaikista tulisi omaan napaan tuijottajia vaan ihmiset osaisivat olla avoimia uusille suurille asioille. Veskarit eivät ole normaalia ihmisluontoa itsekkäämpiä vaikka usein tulevat väärin ymmärretyiksi. Luin tuon jostain ja se on kyllä totta ainakin omalla kohdalla, ja on todellakin monta kertaa tullut väärinymmärryksiä että ajattelen omaa etua kun en todellakaan ajatellut asiaa niin ja kun sen selitän monta kertaa niin siltikään se toinen ei tunnu ymmärtävän mitä ajoin asialla takaa. Vesimiehet myös rakastavat vapautta yli kaiken eivätkä halua tulla kahlituiksi elämää rajoittavilla tekijöillä. Vesihän edustaa suunnatonta vapautta ja mielen rauhaa. Sekin on kyllä totta että veskarit usein tuntevat itsensä ulkopuolisiksi vaikka ovatkin ihmisten keskellä. Vain veskarit voivat ymmärtää mitä tarkoitan..
        Hyvää kevään jatkoa>>>>>>

• vesipommi

mä löydän niin itteni tosta tekstistä,,,hah :)

• takerru

aikaisessa vaiheessa, tai oikeastaan koskaa, liikaa veskarinaiseen. parhaiten meikäläisen ainakin saa koukkuun olemalla yhtä viileä ja itsenäinen kuin itsekin olen.. ei ne oikeasti ihan puppua ole nuo luonne horostkoopit. kannattaa katsastaa.

• veskarityttö

En oikein tiiä, minä olen kovin arvaamaton :) aina noissa horoskooppien luonnekuvauksissa toitotetaan sitä veskarin vapauden keipuuta ja kyllä se jotenkin on aika hallitseva piirre minunkin elämässä.. kaipaan itselleni esimerkiksi parisuhteessa melkoisesti vapauksia, vaikka toisaalta sitten haluaisin, että minua rakastettaisiin oikein sydänverellä.. tulee aina itsellenikin ihan paha mieli, ku ajattelen, miten paljon kaipaisin itselleni vapautta mutta en haluaisi antaa sitä juurikaan kumppanilleni.. Oon myös huomannu että minä oon kauheen riippuvainen huomionosoituksista ja jotenki tuntuu, että mitä useamman miehen suunnasta saan huomiota samaan aikaan, sitä onnellisempi olen. sanotaan että kissa kiitoksella elää, mutta niin tuntuu elävän myös vesimiestyttö -mitä enemmän kiinnostusta saan osakaseni, sitä flirtimmäksi muutun ja sitten niitä huomion antajia ilmestyykin vain lisää.. tein joskus jonkun luonnetestin ja sen mukaan saan miehiä helposti koukkuun siks, että muutun ikään kuin kameleonttimaisesti just sen miehen tarpeita ja kiinnostuksenkohteita vastaavaks.. ja oon itekin huomannu, että eri ihmiset saaapi minusta totaalisen erilaisia puolia esille, ja aika usein osaankin olla just semmonen ku se mies haluaa.. ent iiä muista veskarinaisista, mutta kyllä minä oon tämmönen huomionkipeä paska .. ja ihan kauhian omapäinen :) on totta että hirmu monet luulee veskareiden olevan itsekkäitä, mutta loppujen lopuks minä ainakin oon ihan helvetin uhrautuvainen ja sekin varmaan juontaa juurensa siitä, että oon valmis tekemään kaikkeni, että minua rakastettaisiin. toisaalta, tuo kyllä on ehkä maailman itsekkäin tarkoitusperä :D hirmu monet sanoo, että veskarit on hyviä kavereina, mut parisuhteessa minä ainakin oon aika hankala.. veskareita pitää osata käsitellä, se on se avainjuttu. ja minä oon kyllä tosi tunteellinen, vaikka veskareita pidetään aina tosi viileinä -toisaalta minä kyllä yritän järkeillä jokaikisen tunteenikin, joten oon aika ihmeissäni itseni kanssa ku on tunteet aina ihan hyrskyn myrskyn ja pitää niitä selvitellä. toivottavasti tästä oli jotain apua veskarityttöjen tuntemisen helpottamiseks :) me ollan aika omalaatuisia :)

• minäkin vesimies

Toi kameleonttivertatus oli aika osuva! Oon ittestäni huomannut saman että seurasta ja seuralaisesta riippuen käytös voi mulla muuttua täysin.Ihan vaikka seurapiirineidistä vaikka satamajätkän kieltä puhuvaks prätkätytöks.Onks se joku kauhee miellyttämisen tarve, vai se rakkauden hakeminen. Toi on melkein pelottavaakin joskus kun ala miettiä että mikä on sitten se oma normaalikäytös, kun kaikenlainen luonnistuu niin helposti.Sitä vaan puhuu ihmisille asioita ja tavalla joita olettaa toisen haluavan kuulla, huh!:-)Mut tää koskee vaan tilanteita jossa on joku kiinnostava persoona vastassa.Jos ei ole ketään kenen huommiota kaipaisin voin olla ihan tapettina paikalla.En vaivaudu välttämättä edes avaamaan suutani tai olemaan edes kovin ystävällinen.
        Kun ihastun tai rakastun niin se ei jää huomaamatta-tai niin ainakin itse kuvittelen;-)Flirttaan ja teen kaikkeni huomion eteen ja taatusti toinenkin osapuoli ymmärtää mistä kyse. Syvimmistä tunteista ja ajatuksista taas mun on vaikeampi puhua.Helpompi osoittaa tunteet teoilla tai sit vaikka huumorilla höystettynä. Ja omasta mielestäni olen kuitenkin tietysti tosi selkeä,mutta ikävä kyllä vastapuolelle taitaa jäädä paljon arvailujen varaan.Mitään kun en osaa sanoa ihan suoraan.

• vettä loiskuttaen

´Toi kuvaus piti niin hyvin paikkaansa. Tunnistin itseni tekstistä täysin. Lisäisin siihen vielä että olen määräilevä ämmä ku sille päälle satun ja väittelyissä en sit anna periks millään vaan kaivan vastauksia vaikka keskellä yötä saadakseni väitteelleni pohjan.. silloin voi myös käydä ilmi että olen todella väärässä. :D Vaikka meistä sanotaan että ollaan uhrautuvaisia, jotta meitä rakastettaisiin, se varmasti pitääkin paikkaansa mutta autamme myös pyyteettömästi vain muuttaaksemme ihmisten käsitystä itsestämme. Tunnen itseni myös kapinalliseksi esim. monet sanovat ettei sinusta ikinä uskoisi että teet sellaista.. aivan varmasti myös jatkan huimapäisiä harrastuksia viis siitä miltä näytän.
        Se, joka vesimiehen saa kesytettyä kainaloonsa saa varmasti onnellisen ja seikkailun täyteisen loppuelämän.

• Minä itse
        vettä loiskuttaen kirjoitti:

´Toi kuvaus piti niin hyvin paikkaansa. Tunnistin itseni tekstistä täysin. Lisäisin siihen vielä että olen määräilevä ämmä ku sille päälle satun ja väittelyissä en sit anna periks millään vaan kaivan vastauksia vaikka keskellä yötä saadakseni väitteelleni pohjan.. silloin voi myös käydä ilmi että olen todella väärässä. :D Vaikka meistä sanotaan että ollaan uhrautuvaisia, jotta meitä rakastettaisiin, se varmasti pitääkin paikkaansa mutta autamme myös pyyteettömästi vain muuttaaksemme ihmisten käsitystä itsestämme. Tunnen itseni myös kapinalliseksi esim. monet sanovat ettei sinusta ikinä uskoisi että teet sellaista.. aivan varmasti myös jatkan huimapäisiä harrastuksia viis siitä miltä näytän.
        Se, joka vesimiehen saa kesytettyä kainaloonsa saa varmasti onnellisen ja seikkailun täyteisen loppuelämän.

....hermot riekaleiksi. Sitä sanotaan seikkailuksi.

• tästä

Ihanaa,kiitos sulle.Mitä vanhemmaksi on elänyt sitä paremmin on oppinut ymmärtämään ettei horoskoopit ole pelkkää sontaa:) Toi kuvaus oli niiin osuva että ihan pelottaa.Onko meitä ailahtelevia persoonia oikeesti näin paljon liikenteessä;)Ei taas tarvi miettiä miksi suhteet kaatuu ja menee pilalle,usein ihan omaa vikaa.Haluaa mennä ja olla vapaa mutta loppupeleissä vaan käpertyä oman kullan kainaloon kotisohvalle.Vähän kuin supersankari joka viettää kaksoiselämää....

• vesinaisen frendi

vesimies nainen on luonteeltaan ulospäinpäin suuntautunut, puhelias ja helposti lähestyttävä, mutta laiskap...unohtelee jatkuvasti asioita ja kaikki ovat hukassa.

• 1983

Vesimies naiset on parhaita! Itsekkin kun sellainen olen =D
        Veskari miehistä ei ole kamalasati kokemusta...

• Kate83

niin ku mä..heh=).. Osuvasti sanottu=)!..

• minä vesimiesnainen

Ite olen ainakin todella vaikea, kuljen omissam maailmoissani, vihaan riitelemistä ylitse kaiken, pakenen niitä kauas pois.. Pidän kaikesta erikoisesta, olen aika ujohko mutta hyvä kuuntelija, keskustelen mielummin syvällisistä asioista kuin esim. säästä ja sellaisesta. Tykkään kuunnella erilaisia kertomuksia, kun ihmiset vaikkapa kertoilevat nuoruudestaan tai lapsuudestaan. Tykkään myös juhlia, mutta mieluiten tutussa porukassa. En ole kovinkaan hyvä juttelemaan ihmisille tai tutustumaan heihin, mutta kun minut tutustutetaan johonkuhun, puhun mielelläni hänen kanssaan, jos vain saan vastakaikua toiselta puheisiini.

Työssä taas haluan mielellään tehdä töitä omalla tavallani omaan tahtiini ilman kiirettä, sillä en kestä millään stressiä. Ilmapiirin työpaikalla pitää olla mielellään rentouttava ja mukava.

Suhteessa olen erittäin hellä ja huomaavainen, tosin minun on vaikeaa sanoa mitä tunnen, koska olen niin ujo, minut saa helposti punastumaan, olen aika kaino.. Sängyssä innostun uusista jutuista ja olen mielelläni mukana jos mieheni ehdottaa jotakin uutta.

Ystävänä olen monen tuki ja turva, koska minulla on usein heille hyväksi huomattuja neuvoja, joita tosin en koskaan noudata itse ;)

Sellaisia. Herkkä paketti, täynnä kaikkea. :)

• ..............................

Pelkään kaikkia riitelyjä=(
        Riidat voi saada minut moneksi päiväksi pois tolalaltaan, silloinkin jos vain läheisenikin riitelevät.
        Tykkään myös tarinoista, varsinkin elämäntarinoista, joita ikäihmiset joskus innostuvat kertomaan.
        Herkkä olen, mutta seurallinen. Oudommassa seurassa en halua heti tyrkyttyätyä ns. sisäpiiriin, minä kuuntelen. Se voi vaikuttaa joskus vetäytymiseltä, mutta sitä se ei ole.
        Olen uskollinen ystävä, minulla on läheiset ystävät pysyneet lapsuudesta asti.

• Kate83

Vesimies nainen=).. Ja nuo analyysit Vesimiehen luonteesta osuvat melkein minuun;).. Mutta syntymäpäivänä mulla oli Venus ja Mars kaloissa.. Joten olen hyvin tunteellinen, romanttinen ja herkkä ihminen luonteeltani, tuota kylmä kiskoisuutta tunteitteni kanssa kuten muilla veskareilla.. En ole huomannut itsessäni=).. Äkkipikainen olen kylläkin, mutta lepyn nopeesti.. Yrittämällä olla pitkävihainen.. Epä onnistuu aina ja kadun vihoissani sanomiani asioita, joita en todellakaan tarkoita.. Jotkut ovat sanoneet että olen liian kiltti luonteeltani, mutta pirullisuutta ja löytyy tarvittaessa, jos ärsytetään tarkoituksella.. Oon hyvin mukava ja erittäin huumorintajuinen, toisen huomioonottava, ennen kaikkee luotettava, rehellinen ja hyvä kuuntelija=).. Värikäs persoona koko paketis=).. Ilman huumorii ei oo elämää..niin se vaan on=)!.. Täs mun veskarin luonteeni on kuta kuinkin tässä=).. ja tokihan niit muit piirteitäkin on=).. Joten meihin veskareihin kannattaa ihmeessä tutustua=).. Ollaan me sen verran ihanii ja todellisii ihanne kumppaneita=).. Ja miks ei uskaltais=)..Kuka estää=)?!..Kaikkea hyvää sulle jatkossa=)!..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      109
      3769
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      317
      1970
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1757
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      104
      1667
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      436
      1610
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1570
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1473
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1240
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      46
      1148
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      393
      1107
    Aihe