Keskiviikkona 13.6. NURMEN LAVA, Lempäälä artisteina Tapani Kansa ja Tiina Pitkänen
Ohjelma nähdään TV2:lla 20.7.2007 klo 21.00
Tapsa Kesäillanvalssissa!
12
979
Vastaukset
- Gilla*
Mukavaa !:D Tapsaa olenkin Kesäillanvalssi ohjelmaan kaivannut :)
Vielä kun saisivat sen hölöttäjä Sari Tammisen vaihdettua täksivuodeksi johonkin hyvempään juontajaan, niin ei olisi hätiämitiä. - on siis
Kesäillanfarssi, joka tuskin päättyy onnellisesti.
- ou jee
Kesäillanfarssi siitä tosiaan tulee jos Kansa siellä on!
Tosi hienoa!:D Siitä onkin jo muutama vuosi, kun Tapsa viimeksi tuossa "Kesäillan valssissa" oli mukana.
- manne
Vielä kun laulaisi MUSTANMEREN VALSSIN,niin ohjelma olisi täydellinen.Olen kerran kuullut, kun Tapani sen esitti ja siitä on vähintään 10 vuotta aikaa.Se sopi hänelle erittäin hyvin,niinkuin valssit muutenkin.
manne kirjoitti:
Vielä kun laulaisi MUSTANMEREN VALSSIN,niin ohjelma olisi täydellinen.Olen kerran kuullut, kun Tapani sen esitti ja siitä on vähintään 10 vuotta aikaa.Se sopi hänelle erittäin hyvin,niinkuin valssit muutenkin.
Varmasti oli komeen kuuloista ! Valitettavasti tuota Mustanmeren valssia mä en ole Tapsan kuullut vielä koskaan laulavan. Toivottavasti laulaa sen tuossa "Kesäillan valssissa" ja keikoillaan muutenkin.
Toivoisin ,että Tapsa tekisi joskus sellaisen valsseja sisältävän levyn johon laulaisi sekä tuttuja ja tunnettuja valsseja , että myös ihan uusia ja itse tekemiään valsseja.- deliah.
Justiinax kirjoitti:
Varmasti oli komeen kuuloista ! Valitettavasti tuota Mustanmeren valssia mä en ole Tapsan kuullut vielä koskaan laulavan. Toivottavasti laulaa sen tuossa "Kesäillan valssissa" ja keikoillaan muutenkin.
Toivoisin ,että Tapsa tekisi joskus sellaisen valsseja sisältävän levyn johon laulaisi sekä tuttuja ja tunnettuja valsseja , että myös ihan uusia ja itse tekemiään valsseja.Mustanmeren valssia en muista kuulleeni. Mutta ehdottomasti tykkään eniten Tapsan valsseista "wieniläisvalssimme Pariisissa".
Sen kuunteluun en koskaan kyllästy. Samalla voi haaveilla että jos vielä joskus pääsisi Pariisiin tanssimaan tuota wieniläisvalssia, jonkun ihanan kavaljeerin kanssa...
Mutta kukapa sitä on kieltänyt suuria haaveilemasta... - Palotarkastajan edustaja
Koko Kesäillan valssi- ohjelma on vaakalaudalla seuraavasta syystä:
Kesäillan valssin tuottajat ovat joutuneet ottamaan superhyperkalliin palovakuutuksen tulevaa kautta varten ns. ensimmäisen luokan riskitekijöiden vuoksi. Kulissien takana käydäänkin tulikuumaa keskustelua siitä, onko se edes sen arvoista. Koko TV-yhtiön taloudellinen tulevaisuus on vaakalaudalla. Tuoreessa muistissa kun on yhä muutaman vuoden takaiset salaperäiset sauna- ja lavapalot paikkakunnilla aina kun eräs tietty Suuri Taiteilija esiintyi siellä... Mitään sitovaa todistusaineistoa ei ole pystytty näyttämään toteen näiden kahden välillä, ehkä kaikki on sattumaa, mutta vakuutusyhtiöt ovat miljoonatappioiden vuoksi hyvin, hyvin varovaisia... - ...ja
Toivotaan että muutama taas vierähtääkin seuraavaan visiittiin. Eihän se esitä edes tanssittavaa musiikkia joten mitä se lavatansseissa tekee.
...ja kirjoitti:
Toivotaan että muutama taas vierähtääkin seuraavaan visiittiin. Eihän se esitä edes tanssittavaa musiikkia joten mitä se lavatansseissa tekee.
Kyllä Tapsa laulaa monipuolisia ja tanssittavia biisejä tanssikeikoilla. On tangot, valssit, jivet, jenkat yms.
Palotarkastajan edustaja kirjoitti:
Koko Kesäillan valssi- ohjelma on vaakalaudalla seuraavasta syystä:
Kesäillan valssin tuottajat ovat joutuneet ottamaan superhyperkalliin palovakuutuksen tulevaa kautta varten ns. ensimmäisen luokan riskitekijöiden vuoksi. Kulissien takana käydäänkin tulikuumaa keskustelua siitä, onko se edes sen arvoista. Koko TV-yhtiön taloudellinen tulevaisuus on vaakalaudalla. Tuoreessa muistissa kun on yhä muutaman vuoden takaiset salaperäiset sauna- ja lavapalot paikkakunnilla aina kun eräs tietty Suuri Taiteilija esiintyi siellä... Mitään sitovaa todistusaineistoa ei ole pystytty näyttämään toteen näiden kahden välillä, ehkä kaikki on sattumaa, mutta vakuutusyhtiöt ovat miljoonatappioiden vuoksi hyvin, hyvin varovaisia...Tapsa ei ole mikään paloturvallisuusriski sen enempää, kuin kukaan muukaan, ettäs tiedät.
- ilta
Siinäpä sitten on kesäilta pilalla kun se avaa suunsa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4942452Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852439Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211541Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771502Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔381293- 271258
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2741145Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun871113